AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Ååh, blir gal! Er en film jeg har sett fler ganger, er noen år siden nå. Den er svensk og handler om et gammelt ekte par som leier seg en bobil og skal kjøre ned til datteren(?) sin i hennes bryllup. Den mannlige hovedrollen later som han får kreft (husker ikke hvorfor) og kona er alltid sint på mannen. Husker at det er en hund som springer utfor en kant når gubben går tur med den. Også heller de asken til noen i vannet på slutten av filmen. Ganske dramatisk og litt trist men veldig veldig morsom!! Unnskyld for utrolig utydelig forklaring, husker den ganske utydelig og bare i biter.. Har veldig lyst å se den igjen! Den er i hvert fall fra 2000 tallet, ikke så voldsomt gammel, kan tenke meg at den er fra rundt 2009. Anonymous poster hash: 38eeb...038
Pringle Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Google er din venn! Vi hade i alla fall tur med vädret – igen!
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Google er din venn! Vi hade i alla fall tur med vädret igen! Ååh, tusen tusen takk!! Googlet den en million ganger men fikk ikke opp noe som helst! Men nå som du hjalp meg så er det ikke noe problem:D wihuu!Anonymous poster hash: 38eeb...038 1
lisske Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Jeg googlet kan det være denne? Vi hade i alla fall tur med vädret – igen.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Jeg googlet kan det være denne? Vi hade i alla fall tur med vädret igen. Jepp, det er det vettu! :D jippi! Takk dere! Da blir det film ikveld Anonymous poster hash: 38eeb...038
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå