Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2002 #1 Del Skrevet 14. juni 2002 .........med dere som har tema som heter "hjelp!", "hvorfor?", "na har det skjedd igjen...", "endelig", osv. Det hadde vart sa mye bedre hvis alle kunne skrivet et ordentlig navn pa temaet sitt slik at vi kunne se hva det handler om. Tok dere ikke norsk stilskriving? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Ironic~Tiger~ Skrevet 14. juni 2002 #2 Del Skrevet 14. juni 2002 Er helt enig!! Er så irriterende å klikke på et emne bare for å se hva det handler om, så finner du ut at hele temaet var uinterrisant (stavet rett?) :-? Jeg prøver å lage overskrifter som sier noe om temaet jeg skriver om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 14. juni 2002 #3 Del Skrevet 14. juni 2002 Du har ikke tenkt på at du faktisk gjorde det samme selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 14. juni 2002 #4 Del Skrevet 14. juni 2002 Der dreit du på leggen..!! Men er egentlig GANSKE enig ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2002 #5 Del Skrevet 17. juni 2002 Linsi, jo det var jo litt av poenget da............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. juni 2002 #6 Del Skrevet 20. juni 2002 Det blir da også oppfordret til at man bruker en overskrift som samsvarer med innholdet. Jeg er helt enig, det kan være veldig irriterende å ikke vite hva du klikker inn på. Jeg tror også at interessen for ditt innlegg øker når folk vet hva det er snakk om. Noen gidder aldri å gå inn på sånn innlegg, og da kan du jo gå glipp av verdifulle svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå