AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Hei! Jeg og kjæresten min hadde det helt supert sammen og levde det gode liv før han plutselig pakket sakerne sine og dro. Sa han ikke elsket meg lenger, men hadde lyst å være sammen med meg og trengte bare en pause fra alt. Denne pausen resulterte selvsakt i et brudd. Noe som han tilsynelatende tok helt greit. Jeg var knust og savner han enda (dette er 3 mnd siden). Nå når jeg begynner å ha det bra med meg selv har jeg tatt opp kontakt igjen for å i hovedsak være venner. Men dette hadde motsatt effekt enn jeg var forberedt på. Han virket nesten litt grinete over at jeg hadde det fint og hadde akseptert situasjonen. Nå skal det sies at han har sakt han enda føler noe for meg og at han vet han kommer til å angre seg, men han klarer ikke være sammen med meg nå. Jeg hadde hatt forståelse for dette om han kanskje ville leve singelllivet og rote rundt, men det virker ikke som dette er av interesse for han og han forteller stadig våre felles venner at han skal ikke ha noen andre. Hvordan skal det være mulig å finne tilbake til noen om vi ikke engang kan tilbringe tid sammen som venner? Anonymous poster hash: 027d7...327 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Viss han ikke kan være sammen med deg nå som kjæreste/venn da kan han ikke ha så veldig interesse i å være sammen med deg i fremtiden heller tenker jeg. Du skal ikke måtte sette livet ditt på vent bare pga han ikke klarer å bestemme seg. Han nok heller at du skal være alene resten av livet enn å se deg med noen andre. Det problemet hadde hvertfall ex'en min, han ville ikke være med meg men det var helt for jævlig for han vistnok da jeg fant meg noen andre. Anonymous poster hash: 527e3...e7f
bebisss Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Nå har jeg nettopp blitt dumpet/pause, og jeg er så utrolig knust, akkuratt nå vil jeg kun dele livet mitt med han, MEN når det har gått såpass lang tid at jeg begynner å føle meg bra med meg selv og akseptere at jeg må leve livet uten han, så ville jeg IKKE tatt han tilbake når han ba om det, jeg ville ikke vært interesert i å finne tilbake til hverandre fordi jeg da ville vært veldig redd for å blitt dumpet igjen. Hva om dere begynner å rote litt sammen igjen, og følelsene dine blusser opp å du blir håpløst forelsket i han igjen og han da finner ut at "nei dette vil jeg ikke alikevell" så må du igjennom samme greia enda en gang. Når du først har kommet så langt at du har akseptert, så ville jeg fortsatt fremover uten å snu meg tilbake. 3
Cdcover Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Det er nok mye sant i det dere sier og mange ville nok sakt at han sier disse tingene for å holde meg på "gress". Men ville han ikke da ha "brukt" meg selv om det er slutt? Jeg har virkelig forsøkt alle triksene i boken.. Nå skal det sies at jeg er en av mange kjærester og han har aldri vært singel, så det er kanskje det han er ute etter, men det er også litt sårt å tenke på at han forlot under en krangel og har ikke sett seg tilbake siden.. Før dette var alt ganske rosenrødt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå