AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Jeg vurderer nye PT-timer nå, men hadde litt klein opplevelse på forrige senter og min PT der. Hun ble litt vel intens og begynte å kontakte meg på privaten også. Følte meg lettere stalket og jeg er jente selv. Men det er kjekt med en PT. Greit å bli pusha litt. Anonymous poster hash: a2c5d...9c9
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Rent faglig sett ville jeg sjekka ut de med mest tyngde. Utdannelse er viktig. Men du må nesten vektlegge hva slags behov du har, for å velge rett PT. Har du skader, som må taes hensyn til, så velg en PT med bakgrunn fra fysioterapi/behandling av noe slag. Skal du ned i vekt, så velg en med bakgrunn innen kosthold. Men de bør alle ha en viss utdannelse som PT. Nå finnes det jo flere typer utdannelse man kan ta for å bli PT, men jeg kjenner ikke kvaliteten på de forskjellige studiestedene. Har de en oversikt over PT'er på ditt senter? Hos oss står alle oppført med personalia og utdannelse, så man kan velge det en tror vil passe best for en selv. Anonymous poster hash: a2c5d...9c9
Gjest Byliv Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Finner bare PT-liste på Elixia sin nettside, men ikke S.A.T.S. sin side eller Friskis- og Svettis sin? o.O
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 OK det kan hende de har på selve senteret. Gå og spørr i resepsjonen der du trener og be om en anbefaling ut i fra dine kriterier. Anonymous poster hash: a2c5d...9c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå