Gå til innhold

Medlems- og bonuskort

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er så indelig lei alle bonuskort, medlemskort, klubbkort og diverse andre kort jeg "må" ha for å få diverse tilbud i forskjellige butikker. Allikevel drasser jeg rundt på de, for det er jo faktisk endel å spare. Men jeg er så lei! Vurderer å ha en egen lommebok bare til disse kortene, bare fordi de er så irriterende å ha i lommeboka.

Jeg har blant annet disse:

Coop - 1% utbytte på alle kjøp

Buster Zoo - stempelkort med bonus

Outland - stempelkort med rabatt på bøker

Glassmagasinet - 10% på alle kjøp

IKEA Family - gode tilbud

Tam zoo - rabatt og medlemstilbud

Platekompaniet - kompistilbud

Hvilke kort har du, og hvorfor? Og har du dem i lommeboka?

Anonymous poster hash: 299e9...a5c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Coop kort fordi det er DRITBRA. Har spart flere hundre der uten å tenke over det, også på "småhandler". Har Morriskort hvor jeg får tilbud på diverse vesker. Har også et kaffekort på Choco Boco men der har jeg aldri vært... :vetikke:

Anonymous poster hash: 856db...613
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har disse:

Coop bankkort -1% utbytte på alle kjøp

Glassmagasinet - 10% på alle kjøp

IKEA Family - gode tilbud

Platekompaniet - kompistilbud

Trumf Visa - Visakort som gir meg 2% igjen på dagligvarer, 1% i alle andre butikker og 4% på trippeltrumf.

Kiwi-kort - Hver fjerde bleie/bindpakke gratis.

Choice silver (har dette også i Mastercard) - Gratis avis, 2. 5 % rabatt på beste tilgjengelige pris, bo 2 til prisen for 1, søndag til fredag, til 5 % rabatt på beste tilgjengelige pris, forlenget avbestillingsfrist frem til kl 21:00 på ankomstdagen uten kostnad, ved opphold på Clarion Hotel, Quality Hotel, Quality Resort-hotell og Nordic Hotels & Resorts i Sverige gis medlemmet en restaurantkupong til en verdi av SEK 75 pr dag som kan innløses i mat eller drikke i hotellets restaurant, gis prioritet ved venteliste, bonusnetter og to individuelle fordeler hvor jeg har valgt oppgradering til neste romkategori og gratis mineralvann fra minibar (1 flaske pr overnatting).

Scandic Friends - Gratis avis, 20% rabatt på mat i våre restauranter og vår shop i helgene, spesielle ferietilbud

Rica Points - 1000 poeng ved innmelding, 500 Points ved hver overnatting hos Rica Hotels i Norge og Sverige, 500 Points ved hver overnatting hos Arp-Hansen, 10 % medlemsrabatt på rom i ukedag på våre flex-priser, tilbud, 10 % rabatt på utvalgte priser hos Avis Bilutleie i Norge og Europa, rabatt på sightseeing med Strömma Turism & Sjöfart AB i Sverige og rabatt på 1 års medlemskap i Falck Redning.

Le Club (Essential - Accor Hotels) - prioritert innsjekk der dette er mulig og tilbud

Club Carlson (Red - Radisson Blu, Park Inn etc) - poeng for opphold og mat og drikke (20 poeng pr dollar), 5% rabatt på mat og drikke, gratis internett og bonusovernattinger.

Åhlens - Klubbtilbud

Lindex - Bonuspoeng og tilbud

Studentkortet - Massevis av tilbud

Kinopluss - Tilbud etc

Ellers er jeg også medlem av Obos, LO (LO favør), OBOS, Mexx, Baltic Miles, EuroBonus, Change, Bank Norwegian (som igjen gir fordeler i Norwegian), Change, Monsoon (UK), Matalan (UK) m.fl.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke 3% på coop-kortet da? Og 40/30 øre på drivstoff. Har dette selv, og får igjen bortimot tusenlappen hvert år. Fyller ALLTID på esso eller statoil pga av dette kortet, for det går nok mer penger til bensin enn mat i løpet av et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke 3% på coop-kortet da? Og 40/30 øre på drivstoff. Har dette selv, og får igjen bortimot tusenlappen hvert år. Fyller ALLTID på esso eller statoil pga av dette kortet, for det går nok mer penger til bensin enn mat i løpet av et år.

Det stemmer at man får igjen på drivstoff, men så lenge jeg ikke har bil er jo ikke det noe jeg tenker nevneverdig over. ;) Når det gjelder kjøpeutbytte så får man minst 1%. Men dette kommer an på samvirkelaget. Ergo kan det hende du er knyttet til et samvirkelag som gir 3%, men handler man da utenfor sitt samvirkelag er det 1%. Mitt samvirkelag har 1% uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Inderlig lei av rabattkort man sparer penger på? Ja, hver sin smak, det er vel dette man kaller I-landsproblem :)

Jeg har trumfvisa og norwegiankortet i tillegg til et par hotellkort, eurobonus, kinopluss, platekompaniets kort... foreløpig har jeg plass i lommeboka, ellers tar jeg ut de jeg vet jeg ikke får bruk for på en tur til byen feks. Blir "problemet" for stort kan jeg alltids kjøpe en ekstra lommebok til kortene :)

Anonymous poster hash: ea4b4...44f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer at man får igjen på drivstoff, men så lenge jeg ikke har bil er jo ikke det noe jeg tenker nevneverdig over. ;) Når det gjelder kjøpeutbytte så får man minst 1%. Men dette kommer an på samvirkelaget. Ergo kan det hende du er knyttet til et samvirkelag som gir 3%, men handler man da utenfor sitt samvirkelag er det 1%. Mitt samvirkelag har 1% uansett.

Ja, veit dette med at utenfor ditt smavirkelag blir det kun 1%, men trodde alle innenfor sitt lag fikk 3% jeg.. Litt rart det er forskjellig rundt om i landet da. Det er heldigvis 3% i mitt samvirkelag så vidt jeg veit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...