AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Hei! vi utvider familien med en voksen katt neste helg. Vi har bevisst lagt omplasseringen til en helg, slik at vi kan være der for katten, viss den trenger oss, men vi må begge på jobb på mandagen. Vi vil være borte fra hun i omtrent 4-5 timer på dagtid. Hun er jo vant til at menneskene der hun bodde var på jobb, og hun trivdes ikke med de andre kattene deres. Hva tenker dere om dette? blir vanskelig å ta seg fri fra arbeidsgiver for å "passe på katten".. Anonymous poster hash: 9e15e...d57
Millimani Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Det går helt fint! Dere får henne neste helg og bruker helga. At hun da er uten dere noen timer når mandagen kommer, er ikke noe problem. Go for it 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Det kan være en fordel for pus å være alene litt også, da den får ro på seg til å utforske sitt nye hjem. 2
LittDiva Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har en omplasseringskatt, og når hun kom så var hun ganske engstelig. Jeg var en del borte hjemmefra med vilje så hun fikk bli kjent med sitt nye hjem i fred. Også når jeg var hjemme , så puslete jeg med mitt og så at hun innimellom tuslet rundt og snuste. Jeg lot altså henne " være i fred" , så kunne vi bli kjent etterhvert. Kveld nummer tre når jeg la meg , så hoppet hun oppå magen min og malte og koste. Siden har hun vært en skikkelig menneskekjær kosekatt. Katter er ikke så avhengige som hunder. Men klart det er kjempeforskjell på katter.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Takk for svar! Veldig lenge siden jeg hadde katt sist, og da flyttet jeg inn i et hus med katt =) Gleder meg til å få pus i hus! Ts Anonymous poster hash: 9e15e...d57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå