Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Hvilke apper bruker dere som har android telefon?
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Har lastet ned mest tull, men de appene jeg faktisk bruker er: Taxifix/Oslotaxi - jeg elsker den appen så hardt og intenst at jeg ikke kan se for meg et liv uten lengre 180.no - søker automatisk opp navn på innkommende samtaler, genial Handcent SMS Mobilbank + engangskode på mobil Facebook + Messenger Norsk Tipping + Buypass Unibet eBay Alarmclock Xtreme Norwegian og SAS - supert dersom du flyr mye Posten sporing Next Episode - når man har mange TV-serier å holde styr på nedlastingsdato for Get NRKTV App for timebestilling på det lokale treningssenteret ..og en hel haug med radioapper, for jeg hører mye på radio. Av spill går det mest i quizer, songpop, moviepop, 4 pics one song, logo quiz osv.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Har lastet ned mest tull, men de appene jeg faktisk bruker er: Taxifix/Oslotaxi - jeg elsker den appen så hardt og intenst at jeg ikke kan se for meg et liv uten lengre 180.no - søker automatisk opp navn på innkommende samtaler, genial Handcent SMS Mobilbank + engangskode på mobil Facebook + Messenger Norsk Tipping + Buypass Unibet eBay Alarmclock Xtreme Norwegian og SAS - supert dersom du flyr mye Posten sporing Next Episode - når man har mange TV-serier å holde styr på nedlastingsdato for Get NRKTV App for timebestilling på det lokale treningssenteret ..og en hel haug med radioapper, for jeg hører mye på radio. Av spill går det mest i quizer, songpop, moviepop, 4 pics one song, logo quiz osv. Takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå