AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Dersom en ønsker det selv og føler seg vel med det? Eller blir det blasfemisk? Anonymous poster hash: f6304...b5c
skruf Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Hvorfor skal man det hvis man ikke er kristen? 7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Dersom en ønsker det selv og føler seg vel med det? Eller blir det blasfemisk? Anonymous poster hash: f6304...b5c Ja, det kan du - men ikke hos katolikkene. Der kan du allikevel gå frem, men får ikke sakramentet. Legger du høyre hånd på venstre hånds skulder, får du en velsignelse i stedet.Anonymous poster hash: e9105...a73 2
Skvaldersjura Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Nattverd er et symbolsk måltid for tilhørighet og samhold innen menigheten. Hvis du ikke er en del av den, skal du heller ikke ha noen del av nattverden. 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Ingen spør om du er kristen ved en nattverdAnonymous poster hash: 9870b...7c7 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Jeg ser ikke problemet selv om jeg er kristen selv. Bare flott at man deltar synes jeg da uansett. Anonymous poster hash: 808ff...d98
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Nattverd er et symbolsk måltid for tilhørighet og samhold innen menigheten. Hvis du ikke er en del av den, skal du heller ikke ha noen del av nattverden. Men er en ikke en del av tilhørigheten og samholdet innen menigheten dersom en deltar på alle andre handlinger i en gudstjeneste? Og ifølge det du skriver så kan en da vel gå til nattverd uten at en har tatt et helt tydelig standpunkt på at en er kristen? Anonymous poster hash: 7ad2f...4b9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Hvorfor vil man gå til nattverd hvis man ikke er kristen? Anonymous poster hash: e190a...082 3
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Ja hvorfor ikke Jeg har vært i en moske og jeg er ikke muslim jeg har vært i en kirke og jeg er ikke kristen ( Protestantisk,. Katolsk og Ordotoks ) jeg har vært i Synagoge men jeg er ikke jøde Jeg har også vært i templer til buddister og hindusiter men jeg er verken buddist eller hinduist 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Hvorfor vil man gå til nattverd hvis man ikke er kristen? Anonymous poster hash: e190a...082 Nysgjerrighet vil jeg tippe Endret 8. januar 2014 av Corto Maltese
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Jeg ville blitt greit sur om noen ikke-hekser hadde stilt på wiccansk seremoni "bare fordi." Hold deg unna andres religioner, du. Selv om en person synes det er greit, er det garantert noen som ikke synes det - og deres mening bør respekteres. For all del, nysgjerrighet for andres tro er greit, men med mindre det er en ordning for "publikum" synes jeg ikke man skal invadere andres seremonier om man ikke kan ta del i den på alle plan. Anonymous poster hash: d6ca0...467 1
Haru Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 jeg hadde ikke brydd meg men spørsmålet er hvorfor ville du deltatt på det om du ikke er interessert? Hva får du ut av det?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 Nyskjærlighet vil jeg tippe Nysgjerrighet? Anonymous poster hash: e190a...082
altflyter Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 Klart du kan det, men jeg forstår virkelig ikke hvorfor du vil gå til nattverd når du ikke er kristen :S 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #15 Skrevet 8. januar 2014 Jeg ville blitt greit sur om noen ikke-hekser hadde stilt på wiccansk seremoni "bare fordi." Hold deg unna andres religioner, du. Selv om en person synes det er greit, er det garantert noen som ikke synes det - og deres mening bør respekteres. For all del, nysgjerrighet for andres tro er greit, men med mindre det er en ordning for "publikum" synes jeg ikke man skal invadere andres seremonier om man ikke kan ta del i den på alle plan.Anonymous poster hash: d6ca0...467 Det burde vel ikke være noe problem. Dere hekser med deres magiske evner burde vel lett kunne plukke ut hem som er ikke-hekser. Har du foresten lottotallene for neste lørdag?Anonymous poster hash: b7094...0d2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #16 Skrevet 8. januar 2014 Ja hvorfor ikke Jeg har vært i en moske og jeg er ikke muslim jeg har vært i en kirke og jeg er ikke kristen ( Protestantisk,. Katolsk og Ordotoks ) jeg har vært i Synagoge men jeg er ikke jøde Jeg har også vært i templer til buddister og hindusiter men jeg er verken buddist eller hinduist Det å være i en kirke, synagoge eller moske er ikke det samme som å delta i sakramentene! Om du så er på en nynazistkonsert, så er det en stor forskjell på om du bare lytter og observerer og om du er med og heiler. Anonymous poster hash: 0f275...0b7 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #17 Skrevet 8. januar 2014 Det burde vel ikke være noe problem. Dere hekser med deres magiske evner burde vel lett kunne plukke ut hem som er ikke-hekser. Har du foresten lottotallene for neste lørdag?Anonymous poster hash: b7094...0d2 Idiot. Anonymous poster hash: d6ca0...467 1
Gjest navnelapp Skrevet 8. januar 2014 #18 Skrevet 8. januar 2014 Nyskjærlighet vil jeg tippe Er det når ein er forkjøla og forelska på ein gong?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #20 Skrevet 9. januar 2014 Idiot.Anonymous poster hash: d6ca0...467 Hvorfor det? Har dere ikke magiske evner da?Anonymous poster hash: b7094...0d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå