Gå til innhold

Lagt på meg 6 kg på to uker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gikk på vekten i dag etter julens utskeielser, har holdt vekten relativt stabil hele året, men jammen har jeg gått opp 6 kg i julen på to uker og 2 cm rundt magen. Hvor mye av dette er fett? Aldri lagt på meg så mye før, men skal sies at jeg har spist mye hver eneste dag og så har jeg mensen nå om det har noe å si. Vil jeg gå ned dette fort nå som jeg spiser normalt igjen? Noen tips? Fikk litt angst nå kjenner jeg, men var verdt all den gode maten, uff hehe :)

Anonymous poster hash: 54c21...668
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke så mye peiling, men på slike tråder pleier folk som regel å svare at det er mye vann, og at det ikke er mulig å legge på seg så mye på så kort tid :)

Vil tro at et normalt kosthold vil ta knekken på disse kiloene etter ferien (nesten alle, ihvertfall).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke så mye peiling, men på slike tråder pleier folk som regel å svare at det er mye vann, og at det ikke er mulig å legge på seg så mye på så kort tid :)

Vil tro at et normalt kosthold vil ta knekken på disse kiloene etter ferien (nesten alle, ihvertfall).

Har ikke peilig selv heller, men håper på det! Merker det ikke noe særlig på klærne ihvertfall, så kan ikke være så ille :) Får ta meg noen joggeturer eller noe så forsvinner det vel fortere!

Anonymous poster hash: 54c21...668

Gjest Runforit
Skrevet

Bittelitt fett, hovedsakelig vannvekt :) Bare fortsett som før jul så er du back in shape in no time ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har mensen, er det grunnen til at du har lagt på deg såpass mye på så kort tid. Det er vannvekt, så prøv å gå på vekten igjen om èn uke.

Anonymous poster hash: 25a7c...f15
AnonymBruker
Skrevet

Du kan sikkert ha lagt på deg 2 kg fett, men mesteparten er garantert vann. Spis normalt, og det vil forsvinne rimelig raskt. :) Jeg la på meg 4 kg selv(mest vann), så oppblåst, stygg og fæl og, men etter få dager med sunt kosthold så jeg stram og fin ut igjen, og hadde mistet 3 allerede. :)

Anonymous poster hash: aa1d6...082

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...