Gjest Respect Skrevet 16. mai 2004 #1 Skrevet 16. mai 2004 Hvor mange penger pleier dere å legge i en gave til kjæresten deres?
Arkana Skrevet 16. mai 2004 #2 Skrevet 16. mai 2004 Mellom 1000 og 2000 kroner. Vi har vært sammen 5 år (samboere 4 av dem). Han bruker atskillig mer på meg, men så har han en godt betalt jobb, mens jeg fremdeles er student.
Icy Skrevet 16. mai 2004 #3 Skrevet 16. mai 2004 Kommer helt ann på hvor mye penger man har det. Har man lite så forstår partneren det. Har man mer å rutte med så bruker man mer. Gaver skal være en glede og ikke noe man skal skrape sammen penger for å klare. Jeg skal kjøpedet smykket som hun Dorthe S. gikk med på Gullruten på tv2.....
Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2004 #6 Skrevet 18. mai 2004 Det spørs jo hvilken anledning det er til det da. Siden jeg er student så blir det ikke så mye, men jeg lager mye selv. Har skrevet og spilt inn sang til ham, lagd scrapbook, lagd kake, gavekort på visse tjenester Man må være kreativ når man er blakk Legger mye tanke bak, og det er det som er det viktigste mener kjæresten min Så det blir spennende å se hva jeg får på bursdagen min på fredag
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #7 Skrevet 18. mai 2004 Den høyest verdsatte gaven jeg har gitt min kjære kosten ingen penger.. men masse arbeid.. Klippe i stykker genseren jeg hadde på vår første date (blå og pusete) og sydde en bamse til han av den..
Lisemor Skrevet 18. mai 2004 #9 Skrevet 18. mai 2004 Bruker det vi har økonomi til (felles konto) Han bruker alltid mer på meg enn jeg på han.Grasalt med regninger rundt hans dag.
Miss-X Skrevet 18. mai 2004 #10 Skrevet 18. mai 2004 Jeg bruker ca 1000 kr, men gjerne litt mer hvis jeg har råd, eller litt mindre hvis jeg er litt fattig. Men når alt kommer til alt så er det jo tanken som teller da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå