AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Hei prøver å finne ut hva kvinner generelt synes om en mann som er både romantisk og kosete. Er i et forhold hvor vi har hus barn og full pakke. Har en ny unge på vei nå. Men jeg føler at noe er galt. Jeg liker å ta tak i dama gi a en go klem kyss og si til henne hvor høyt jeg setter pris på henne og hva hun betyr for meg. Er noe jeg kan gjøre et par ganger om dagen. Overraske henne med blomster og gaver iblant bare fordi hun er hun og at jeg elsker henne. I begynnelsen så satte hu pris på alt men det siste halvåret har jeg merket hun på en måte har trukket seg tbk. Har snakket med henne om d og hu svarer m at det ikke er normalt å klemme hverandre hver dag og kose . Hu sier også at hun må få lov å være i fred . Er ikke snakk om at jeg henger på henne hele dagen , men at jeg tar tak i henne non ganger kysser henne og sier jeg elsker henne. Jeg er nå bare sånn og hun er den første kvinnen jeg har vært så kosete med. Men det faller seg naturlig for meg for hun er min bedre halvdel , hu er alt jeg manglet i livet mitt og føler at uten henne så kunne jeg aldri vært den samme igjenn. Jeg er rett og slett et bedre menneske med henne. Hun har aldri vært no fan av å kysse mest å nusse, kline liker hu i senga. Sexen er bra den men kan føle det ikke er så ofte. Kanskje en 3 gang i uka på d meste. Men kan plutselig gå non uker hvor hu rett og slett ikke har lyst. Jeg hjelper til med alt der hjemme fra a t å . Er ingen tøffel men synes det ikke bare er hennes ansvar å gjøre rent og lage mat så der fordeler vi på det veldig bra. Er en mann med stor M ingen feminin side i meg men samtidig så har jeg mine myke sider. Så til slutt vil jeg bare si at jeg håper jeg kan få noe feedback på hva pokkern jeg ev gjør feil og hvordan jeg skal rette på denne skuta for jeg vil ikke at dette forholdet skal gå i grus. Kjør debatt!!Anonymous poster hash: d33c8...b4c
JamesHardy Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Mennesker er forskjellige på dette området. Det skaper en del friksjon også forsåvidt. Mange henger seg opp i rollene til menn og kvinner også da. Blir jo enda mer sjanseløst. En ting er vel å finne ut av hvorfor ting er som det er. Hvorfor det er så fælt med slik oppmerksomhet. Kan være forskjellige grunner til dette. Opplevd begge sider hos jenter. Dem som elsker å kose og kan være klistret hele dagen til dem som ikke vil bli tatt på i det hele tatt. Mye kan gjøres om det er rom, tillit og trygghet til det. Viktig at begge parter er åpne om det da. Du trenger absolutt å snakke ut om dette med din partner. Du kan få så mange meninger du vil, men det endrer ikke noe i forhold til hva du må gjøre for det svaret finnes kun i relasjonen. 4
Gorgonzola Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 De drømmer gjerne om dem men fantaserer om å ha sex med en dominant, hårete, muskuløs, bestemt, alfa som vet å ta for seg. 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 TS, du hadde vært drømmemannen min, jeg har det helt motsatt. Ikke mye kos og ros her i gården, får aldri gaver utenom bursdag og jul heller. Den dama di burde takke gudene som har en som deg Anonymous poster hash: 5c84d...48e 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 De drømmer gjerne om dem men fantaserer om å ha sex med en dominant, hårete, muskuløs, bestemt, alfa som vet å ta for seg. Anonymous poster hash: bb6ce...1db 4
Gjest New_Girl Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 De drømmer gjerne om dem men fantaserer om å ha sex med en dominant, hårete, muskuløs, bestemt, alfa som vet å ta for seg. Jeg vil gjerne ha en som er begge deler, jeg. En som er kosete og romantisk og viser at han er glad i meg, men som også kan være litt ekstra "mann" innimellom, og ta kontrollen og vise hva han vil. Noen ganger er det greit med levende lys og "pusesex", men noen ganger vil jeg bare bli "tatt". 1
Thought-Fox Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 (endret) Jeg er ikke kosete i det hele tatt, og ikke spesielt romantisk heller (litt avhengig av hva man legger i begrepet), så for min del kan romantiske og kosete folk fort bli litt slitsomt. Endret 3. januar 2014 av Thought-Fox 1
Gorgonzola Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Jeg vil gjerne ha en som er begge deler, jeg. En som er kosete og romantisk og viser at han er glad i meg, men som også kan være litt ekstra "mann" innimellom, og ta kontrollen og vise hva han vil. Noen ganger er det greit med levende lys og "pusesex", men noen ganger vil jeg bare bli "tatt". Jada jada, jeg vet da det. Altså at det er "default" men da blir ikke diskusjonen like gøy
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Synes du høres ut som drømmemannen jeg TS Men om hun trekker seg litt bort for tiden, så kan det virke mot sin hensikt at du omfavner henne og forteller henne at du er glad i henne 3 ganger til dagen . Noe er ikke helt som det skal være virker det som, og da kan det kanskje være påtrengende. Ta heller å innby til rolig kveld med en flaske vin og levende lys, der dere kan sette dere ned å prate, og fortell da at du føler at hun trekker seg litt bort. Anonymous poster hash: c1c75...f83 1
Gjest New_Girl Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Jada jada, jeg vet da det. Altså at det er "default" men da blir ikke diskusjonen like gøy Uansett så tror jeg kanskje ts prøver litt for hardt. Det er ikke sikkert det er kjælenavn, romantiske gaver og kosing hun trenger akkurat nå. Det beste er selvsagt å snakke med henne om det. 1
cmf123 Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Er macho a meg det er ikke d som er problemet. Jeg tar tak og viser hva jeg vil ha. Er latinamerikaner så er mørk og har hårete brystkasse ehhehe. Er en go blandig av mandig og romantisk . Så er mer enn mann nokk skal jeg si
Gjest New_Girl Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 (endret) Jada, du vil ha alt, vi vet det. Men menn er ikke bare til for å innfri hva enn kvinner ønsker. Synd veldig få av dere er i stand til å respektere det.Anonymous poster hash: 7a759...5b1 Hvor har jeg skrevet det, tro? Min erfaring er at det finnes mange menn som innehar det beste fra begge verdener. Det er ikke alltid sånn at man må enten velge en myk mann eller en macho mann. Endret 3. januar 2014 av Olivia_B 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Folk er forskjellige. Noen liker mer kos enn andre. Uavhengig om man er mann eller kvinne.Anonymous poster hash: ba845...f76 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #15 Skrevet 3. januar 2014 Jeg tar tak å bare tar henne iblant men d er ikke alltid det blir godt tatt imot. Som sagt blander det godt med den myke og røffe siden i meg. Har snakket om det med henne men virker ikke som d hjelper. Og til deg som skrev det om bruksdyr der føler jeg meg ikke truffet. En yngre kvinne vil jeg ikke ha. Hun er 22 jeg er 30Anonymous poster hash: d33c8...b4c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #16 Skrevet 3. januar 2014 Ew, nei takk. Æsj hva? Anonymous poster hash: 4c700...477
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #17 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har mine ting jeg gjør alene. Er ivrig friluftsmenneske og sportsfisker og har mine hobbyer som jeg dedikerer mye tid til men samtidig ikke lar det gå utover min oppmerksomhet til min familieAnonymous poster hash: d33c8...b4c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #18 Skrevet 3. januar 2014 Må si dama di er heldig❤️Mannen min er mer opptatt av siste oppdateringa på fb og nettbrett sittAnonymous poster hash: a274f...34e 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #19 Skrevet 3. januar 2014 godt å høre noen liker menn som meg:) TS, du hadde vært drømmemannen min, jeg har det helt motsatt. Ikke mye kos og ros her i gården, får aldri gaver utenom bursdag og jul heller. Den dama di burde takke gudene som har en som deg Anonymous poster hash: 5c84d...48e Anonymous poster hash: d33c8...b4c
Wildrose Skrevet 4. januar 2014 #20 Skrevet 4. januar 2014 På det nåværende tidpunkt vil hun ikke ha like mye kos som deg. Det er en grunn til at hun ikke gjør det, siden hun har likt det tidligere, så ser det jo ut som hun vanligvis liker det (?) Jeg ville forsøkt å snakke med kona mi. Det er noe som plager henne. Det trenger ikke være deg, det kan være noe som hun tenker på hun har vanskelig for å si. Veldig mange kvinner reagerer seg å trekke seg mer unna de man elsker når man ikke har det så bra med seg selv. Det har jeg sett og hørt mange ganger. Tviler ikke på at du hjelper til med hus og hjem, men det kan være at hun f.eks trenger spenning ( med deg inkuldert, som er uten om normalen, Overrask henne) At ting har blitt for satt? Det er bare spekulasjoner, du må snakke med kona de, og bare du vet best hvordan du kan snakke med henne. Jeg håper dette ordner seg for dere, jeg heier på at kjærlighten seirer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå