Gå til innhold

Pippi Langstrømpe, hvordan er det mulig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som synes denne filmen er totalt urealistisk? En unge som liksom bor helt alene i et hus med masse dyr? Jada. Hvor er barnevernet? Hvor får hun tak i mat, penger, klær, sko, osv?

Anonymous poster hash: 53d90...944
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For Karlsson på taket er så realistisk? Det er bygget på barnebøker!

Anonymous poster hash: 742f4...42a
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

For Karlsson på taket er så realistisk? Det er bygget på barnebøker!

Nei, det er heller ikke realistisk..

Jeg irriterer meg over urealistiske filmer. Foretrekker realistiske filmer som Paranormal Activity og sånn.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

det er en barnefilm... altså. har sett andre ting som er langt mer urealistisk. hva med avatar? eller emil der faren konstant river han i håret og stenger han inni snekkerbua? skjønner ikke hvorfor noen gidder å overtenke på FILMER!

AnonymBruker
Skrevet

Troll.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Troll.

Har du ikke noe å bidra med i denne diskusjonen, så ikke svar. Bare et vennlig tips fra meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Er dette en "parodi" på tråden om alene hjemme-filmene?

Anonymous poster hash: f57e4...398
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

ENIG! Og den hesten har malingsprikker på seg når den naturlig har små prikker overalt. Herrejesus. Og de flettene står ut i været? Hørt om tyngdekraft lizzm?!? OMGZ SO FUCKIN' STUPPED!

Anonymous poster hash: 1724d...bc0
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke noe å bidra med i denne diskusjonen, så ikke svar. Bare et vennlig tips fra meg :)Anonymous poster hash: 53d90...944

Har du ikke noe å bidra med i denne diskusjonen, så ikke svar. Bare et vennlig tips fra meg :)Anonymous poster hash: 53d90...944

Alle skjønner du er ett troll når du kaller paranormal activity for realistisk film da.

Anonymous poster hash: 5897e...e54

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

ENIG! Og den hesten har malingsprikker på seg når den naturlig har små prikker overalt. Herrejesus. Og de flettene står ut i været? Hørt om tyngdekraft lizzm?!? OMGZ SO FUCKIN' STUPPED! Anonymous poster hash: 1724d...bc0

Ja og apen da, har på seg genser liksom. Også er Pippi liksom så syk sterk uten muskler. Hihi

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle skjønner du er ett troll når du kaller paranormal activity for realistisk film da.

Hallooo, Paranormal Activity er based on a true story, det vet jo alle. Pippi er oppdiktet.

AnonymBruker
Skrevet

For adhd TV disneychannel, disneyXD og Cartoon network er så innmari realistisk?? Hyletv, de kan ikke snakke. De skriker HELE dagen. Jeg HATER de kanalene, og unngår de så godt jeg kan. NRK super er mye bedre. Pippi, Emil, Madikken, Ronja, Bakkebygrenda er bare ELSK tv :hjerter: :hjerter:

Anonymous poster hash: 267b1...4ff
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Flere som synes denne filmen er totalt urealistisk? En unge som liksom bor helt alene i et hus med masse dyr? Jada. Hvor er barnevernet? Hvor får hun tak i mat, penger, klær, sko, osv? Anonymous poster hash: 53d90...944

For ikke å snakke om Star Trek og Star Wars.

Alle vet jo at man ikke kan reise i overlydshastighet, og at det finnes en masse urealistiske livsformer der.

At det går an.....

Anonymous poster hash: 6e4a9...610

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Flere som synes denne filmen er totalt urealistisk? En unge som liksom bor helt alene i et hus med masse dyr? Jada. Hvor er barnevernet? Hvor får hun tak i mat, penger, klær, sko, osv?

Helt enig

AnonymBruker
Skrevet

Men Barnevernstantene kom jo for å hente Pippi en gang!

Anonymous poster hash: 6fc1f...478
  • Liker 3
Skrevet

Herregud det er en barnefilm da. De er jo alle urealistiske.

Skrevet

Er dette en "parodi" på tråden om alene hjemme-filmene?

Anonymous poster hash: f57e4...398

Sikkert samme bruker

Skrevet

Hvilke filmer er realistisk da?

AnonymBruker
Skrevet

Nei takke seg til Drømmehagen. Det er mye mer realistisk - peace out bro'

Anonymous poster hash: 99ff3...2dc
AnonymBruker
Skrevet

Men Barnevernstantene kom jo for å hente Pippi en gang!

Anonymous poster hash: 6fc1f...478

Er det sant? Hvorfor ble hun ikke med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...