AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Har ikke sett kjæresten på 12 dager fordi jeg har vært bortreist, så hadde gledet meg skikkelig til at han skulle komme hit og være her i helgen. Så jeg begynte på middagen da han ringte og sa han var syk. Hadde til og med farget håret i dag og hatt på fint undertøy og greier. Er jo absolutt ikke han sin feil selvfølgelig og det er ikke noe man kan gjøre noe med, men føler likevel at det er trist da siden jeg virkelig hadde gledet meg. Han sa han kunne komme litt senere i kveld om han følte seg bedre, men antar at han ikke kommer før tidligst i morgen. Så jeg lurer på om jeg bare kan få en virituell klem Anonymous poster hash: 42534...95c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Takk kjente jeg ble litt gladere nå Anonymous poster hash: 42534...95c
Kyary Pamyu-Pamyu Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Fant han ikke ut at han var syk før rett før rett før dere skulle møtes?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Fant han ikke ut at han var syk før rett før rett før dere skulle møtes? Han skulle komme klokken 18.. Men han er veldig sånn at han gjør ting selv om han er syk, men kjente jeg måtte be han om å være hjemme i dag sånn at han får sovet ut osv og da er han kanskje friskere til i morgen Kan jo også være at han smitter meg siden jeg nesten ikke har immunforsvar, men tenkte at ihvertfall fra i morgen av vil han ikke være så smittsom siden man er mest smittsom rett før det bryter ut. -TS Anonymous poster hash: 42534...95c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Det er normalt at man noen ganger blir litt skuffet og lei seg. Kos deg heller, gjør noe du liker mens du venter! Sender det en klemAnonymous poster hash: e556b...ef9
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Det er normalt at man noen ganger blir litt skuffet og lei seg. Kos deg heller, gjør noe du liker mens du venter! Sender det en klemAnonymous poster hash: e556b...ef9 Ja, selvfølgelig. Hehe! Men det går bedre nå.. Fikk bare noen minutter der jeg falt litt ned.. Men nå ser jeg frem til i morgen eventuelt Hilsen TS Anonymous poster hash: 42534...95c
Mariell007 Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Her har du en god klem fra din venn Mariell 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Her har du en god klem fra din venn Mariell Takk Anonymous poster hash: 42534...95c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Dere er så søte! Han kom faktisk innom noen minutter, så det var så godt å bare se han -TS Anonymous poster hash: 42534...95c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå