Gå til innhold

Audi A1 - hva synes du om den? Kul, Harry, Treg, Rask,Tøff?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så, jeg er litt usikker på hva jeg tenker ol Audi A1 - hva er deres tanker og erfaringer?

Anonymous poster hash: 5886e...540

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den er kul. Ser veldig ungdommelig og stilig ut syns jeg da, litt som en praktisk bybil. Må alle ha sånne svære beist med firehjulstrekker og alt mulig liksom?

Anonymous poster hash: c1c49...350
Skrevet

Syntes ikke noe om den. Nå liker ikke jeg Audi i utgangspunktet, er bare trøbbel med dem. Men A1 er en fryktelig liten bil, og det kunne jeg aldri hatt. Syntes det er greit å ha plass til mer enn sekken min før bilen er full.

Men vi har alle forskjellige meninger, hvorfor vil du vite hva andre syntes om den? Hvis du liker den, kjøp den. Hvis ikke, la være. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syntes ikke noe om den. Nå liker ikke jeg Audi i utgangspunktet, er bare trøbbel med dem. Men A1 er en fryktelig liten bil, og det kunne jeg aldri hatt. Syntes det er greit å ha plass til mer enn sekken min før bilen er full.

Men vi har alle forskjellige meninger, hvorfor vil du vite hva andre syntes om den? Hvis du liker den, kjøp den. Hvis ikke, la være. :)

Jeg har ingen peiling på bil, ogklarer faktisk ikke synes særlig mye om noen bil. Nå skal jeg riktignok få meg bil så da må jeg prøve å finne ut av hvile assosiasjoner folk har til ulike biler for jeg har virkelig ingen :-P Hehe :-) Takk for svar :-)

Anonymous poster hash: 5886e...540

Skrevet

Enig med Acalewia... Audi har generelt mye feil, hvis du er ute etter sånn type bil ville jeg heller gått for BMW faktisk! De har tatt seg opp de siste åra.

Skrevet

Stygg.

A1-A3 usj, samme med BMW 1-serie.

Skrevet

Elsker den! Perfekt str for en nett kvinne som meg selv :D

AnonymBruker
Skrevet

Audi har de verste sjåførene. Og de er fulle av feil.

Anonymous poster hash: f2eca...42f
Skrevet

En venninne har en A1, masse feil og forhandler nekter å reparere.

Den er 8 mnd gammel.

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke vet og synes så mye om bil, la meg snu mikrofonen først: Hvorfor er du interessert i denne bilen?

Som et generelt råd: Ikke kjøp tysk - it's not a feature, it's a bug. Andre har sagt det før, men det er viktig å ha i bakhodet at Audi er staselige, men dårlige biler. Da kan du like godt heller kjøpe en Alfa Romeo. :)

Anonymous poster hash: 8513f...874

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En venninne har en A1, masse feil og forhandler nekter å reparere.

Den er 8 mnd gammel.

Dette tendenserer til useriøst. Jeg er ingen Audi-fan selv, men jeg nekter å tro at en 8mnd gammel bil har "masse feil" som ikke dekkes av garantien. Enten er det noe med bruken til venninne din, eller så blir hun forsøkt lurt. Det siste er man som kjent delvis skyld i selv.

Anonymous poster hash: 5d5e6...862

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...