Gå til innhold

Noen som har sett serien The Killing?

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril
Skrevet

Har den på Netflix, men finner svært lite om den når jeg googler (ikke på norske sider).

I så fall - er den bra?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kjempebra, anbefales :) Orginalen var danske Forbrydelsen, om du har sett den..

Her

Anonymous poster hash: 50e78...43e
Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Tror de bare har episode 1 sesong 1 av The Killing. Har nettopp knyttet meg til Netflix, og må innrømme at jeg ikke helt skjønner opplegget.

Er det slik at det kommer nye episoder fortløpende? Søker jeg på Dexter f.eks. (som jeg har sett), kommer det bare opp en "rute", og jeg vet ikke om jeg laster ned en episode eller alle når jeg trykker på "play".

Hvor finner man alle episodene av en serie? Kommer de ut en gang i uken?

:sjenert:

Edit; jeg skjønte det nå :plystre:

Endret av Sobril
Skrevet

Ja, den er bra. Det ligger minst tre sesonger av den på Netflix.

Skrevet

Jeg likte den veldig godt:-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett de tre første episodene og syntes den var veldig bra, men også fryktelig deprimerende. Skal se resten også, men føler at dette er en serie man må være i det rette humøret for å sette på.

Anonymous poster hash: a2b4a...3f4
Gjest Sobril
Skrevet

Jeg har sett de tre første episodene og syntes den var veldig bra, men også fryktelig deprimerende. Skal se resten også, men føler at dette er en serie man må være i det rette humøret for å sette på.

Anonymous poster hash: a2b4a...3f4

Jeg er generelt sur og grinete, så da passer det vel bra :P

Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg likte sesong 1 og 2 veldig bra hvert fall :-) verdt å se om du liker krim og spenning. Den er litt dyster og mørk da, ikke veldig typisk Hollywood om du skjønner.

Skrevet

Alle 3 sesongene ligger på Netflix. Jeg synes det er en kjempespennende serie!!

Skrevet

Jeg har sett alle. Den første er kjempespennende, også synker kvaliteten litt gradvis utover synes jeg. Men likevel verdt å få med seg.

Skrevet

Jeg er på sesong 2. Liker det veldig godt! Litt langtekkelig av og til, men det tar seg alltid opp igjen :) Ganske dyster som flere andre sier, men det syns jeg er helt greit.

Det ligger tre sesonger på Netflix, og de legger alltid ut en hel sesong av gangen. Når du trykker på bildet av serien, begynner første episode (eller den du har kommet til) automatisk. Når du er ferdig med en, begynner den neste automatisk. Hvis du holder musen over bildet av serien, kommer det opp en liten infoboks med handling osv. Der står det hvor mange sesonger som ligger ute. Hvis du trykker på serietittelen (i boksen) kommer du til en oversikt over alle episodene :) Håper det hjalp litt!

Gjest Ciegus
Skrevet

Veldig bra serie, og jeg er blant de få som synes The Killing er bedre enn Forbrytelsen... De amerikanske karakterene har mer personlighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...