AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Huff, nei jeg klarer ikke å nyte de siste feriedagene! Har bare i hodet at det er tilbake til slit og hverdag på mandag igjen! Flere som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: 1a5cc...ab1 Anonymous poster hash: 1a5cc...ab1
Luckiness Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Føler det slik hver ferie... Pleier ikke å være så gale som jeg tror å begynne igjen på jobb og skole, så prøver å tenke positivt på det.
Alayne Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Ja. Jeg bli stressa over at det bare er to feriedager igjen nå, må liksom utnytte de til det fulle. Hadde planer om å få gjort masse før ferien var over, men ikke fått gjort noe. Og så klarer jeg ikke bestemme meg forhva jeg skal gjøre, så blir bare surr, rot og halvveis utførte ting. Og så skal jeg prøve å slappe av oppe i det hele. Skjer det samme hver ferie.
Gjest Inggolf Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Ingenting er bra nok...Når man ikke har ferie så er man så sliten og huff av meg så mye man jobber, og jeg skulle så inderlig ønske at jeg kan få ferie snart...........Men når man faktisk har ferie, da klarer man visst ikke å nyte den heller... Prøv heller å ikke tenk fremfor TS, vær i nuet og gjør akkuatt det du vil nå. Det høres ikke akuratt som at du trives i jobben sin i og med at du gruer deg sånn. Man bruker jo veldig mange timer på jobb, man ser jo faktisk kollegene sine langt mer enn egen familie så det å trives er usedvanlig viktig. Kanskje på tide å revurdere arbeidsplassen/jobben din? 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Jeg føler det også sånn.. Er kjempelite motivert til å starte på skolen igjen. Ååå :/ Anonymous poster hash: eca16...879
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Nei for vi begynte i går. Nydelig å begynne igjen. Lev i nuet og kos deg her og nå. Stresser du med å tenke fremover hele tiden, så blir livet stress og utrivelig. Ta deg en tur i skog og mark, se på fargene, lytt etter lydene. Pust inn og pust ut. Hverdagen kan bli en fest om en klarer å kose seg med den Anonymous poster hash: f1747...2a1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Bu føkkings hu. Jeg måtte begynne på torsdag. Anonymous poster hash: a34dd...f6b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 er helt enig, gruer meg så mye til å begynne på jobb igjen etter ferien at det ødelegger deler av ferien. i tillegg begynner jeg å grue meg på fredag kveld til at jeg skal på jobb igjen på mandag Anonymous poster hash: da2b1...e6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå