Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistet helt sexlysten på samboeren min, har sex uansett men føler meg brukt etterpå, og det er vel ikke helt bra. Trodde den skulle komme tilbake, men nå har jeg gått i rundt ett år uten å bli tent. har prøvd rollespill, eksperimentert litt. Men den er helt borte.. Likevel er det en annen mann, jeg kjenner han godt og hver gang vi møtes gir vi hverandre klem, DA blir jeg kåt?! Hva feiler meg..? Elsker samboeren min og vi hadde et supert sexliv, hvorfor er det så vanskelig å tenne på han? Hvorfor blir jeg tent bare av at kompisen min gir meg klem?

Anonymous poster hash: c2657...d0c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistet helt sexlysten på samboeren min, har sex uansett men føler meg brukt etterpå, og det er vel ikke helt bra. Trodde den skulle komme tilbake, men nå har jeg gått i rundt ett år uten å bli tent. har prøvd rollespill, eksperimentert litt. Men den er helt borte.. Likevel er det en annen mann, jeg kjenner han godt og hver gang vi møtes gir vi hverandre klem, DA blir jeg kåt?! Hva feiler meg..? Elsker samboeren min og vi hadde et supert sexliv, hvorfor er det så vanskelig å tenne på han? Hvorfor blir jeg tent bare av at kompisen min gir meg klem?

Hva skjer hvis du fantaserer om denne andre mannen, da? For så å kaste deg over samboeren din?

Anonymous poster hash: 70b32...95e

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor føler du deg brukt etterpå? Er det noe spesielt han gjør?

AnonymBruker
Skrevet

Det funker ikke.. Har prøvd :/ TS

AnonymBruker
Skrevet

Brukt fordi jeg egentlig ikke vil ha sex når jeg ikke er tent, føler at jeg gjør det bare for å "være grei".. Brukt var kanskje feil ord.

AnonymBruker
Skrevet

Brukt fordi jeg egentlig ikke vil ha sex når jeg ikke er tent, føler at jeg gjør det bare for å "være grei".. Brukt var kanskje feil ord.

AnonymBruker
Skrevet

La han prøve anuset ditt, det er nytt og spennende!

Klem

Anonymous poster hash: 254ba...f56
Skrevet

La han prøve anuset ditt, det er nytt og spennende!

Klem

Anonymous poster hash: 254ba...f56

Wow! That escalated quickly...

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Haha.. Den er nok prøvd fra før. Tar gjerne imot flere tips.. :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er nok dessverre en av mange som tenner på nytt og spennende og muligens hard to get. Du vet du får hva du vil og når du vil av samboer, og det har etter en tid blitt kjedelig. Min samboer er det samme. Det morsomme er at hard to get funker selv om hun vet jeg gjør det med vilje.

Be samboeren din være hard to get og se om det funker for deg også.

Eller, så har du bare mistet de varme følelsene.

Anonymous poster hash: cf550...7cf
  • Liker 1
Skrevet

Kvinnor som kjeder seg i et forhold, det er biologi (behov for genetisk variasjon).

Utroskap

Samlivsbrudd

Løs problemet

Dere har et felles problem, som dere bør løse i felleskap. "Hard to get" er en løsning som dere kan prøve, proff hjelp er en annen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har helt rett. Brukt er feil ord, misbrukt er det korrekte. Det du beskriver, er at du gjentatte ganger har vært seksuelt misbrukt. Samboeren din har begått seksuelle overgrep som klart er straffbare. Dette må anmeldes til politiet, og samboeren din hører hjemme i fengsel.

Anonymous poster hash: db86d...a69

Gjest Vevila
Skrevet

Du har helt rett. Brukt er feil ord, misbrukt er det korrekte. Det du beskriver, er at du gjentatte ganger har vært seksuelt misbrukt. Samboeren din har begått seksuelle overgrep som klart er straffbare. Dette må anmeldes til politiet, og samboeren din hører hjemme i fengsel.

Haha.....

AnonymBruker
Skrevet

Seksuelt misbrukt? Det der er et hån mot de som faktisk har blitt seksuelt missbrukt..

TS

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også bare kåt på andre gutter.. Fantaserer alltid om de kjekke kompisene hans. Og føler meg veldig slem etterpå..

Anonymous poster hash: 70eb2...903
AnonymBruker
Skrevet

Seksuelt misbrukt? Det der er et hån mot de som faktisk har blitt seksuelt misbrukt..

TS

Det du beskriver, er seksuelt misbruk. Seksuelt misbruk omfatter ikke slett bare overfallsvoldtekter. Selv uønsket berøring er en form for seksuelt misbruk.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan da ikke være seksuelt missbruk når jeg godtar det? ..

Noe annet derimot som kanskje er seksuelt misbruk (?) er at han har sex med meg når jeg sover.. Han ler av det, sier at han får jo ikke noe annet så. Det syns jeg er ekkelt og ja..

AnonymBruker
Skrevet

Det kan da ikke være seksuelt missbruk når jeg godtar det? ..

Noe annet derimot som kanskje er seksuelt misbruk (?) er at han har sex med meg når jeg sover.. Han ler av det, sier at han får jo ikke noe annet så. Det syns jeg er ekkelt og ja..

Det er jo seksuelt misbruk når dere har sex uten at du ønsker det.

Det at han har sex med deg når du sover, er voldtekt (Se Straffeloven § 192, pkt b). Dette skal straffes med minst 3, max 10 års fengsel (med mindre særlige forhold foreligger (spesifisert i loven) som gir rom for opptil 21 års fengsel).

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg later jo som om jeg vil, i håp om at det skal bedre tenninga. Så det er jo ikke seksuelt misbruk når han ikke vet at jeg egentlig ikke har lyst. Han vet bare at jeg ikke er tent.

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg later jo som om jeg vil, i håp om at det skal bedre tenninga. Så det er jo ikke seksuelt misbruk når han ikke vet at jeg egentlig ikke har lyst. Han vet bare at jeg ikke er tent.

Om ikke annet, skaffer han seg her sex ved misbruk av et tillitsforhold. Med dette har han forbrutt seg mot Straffelovens § 193, hvilket straffes med fengsel i inntil 6 år. Når han ser at du ikke er tent, må han forstå at du ikke har lyst, og dette gjør han dessuten skyldig i uaktsom voldtekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...