anxiety Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Noen som bruker purelan til andre plasser enn brystvortene? Fungere den bra på tørre lepper?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Nei, det gjør ingenting for leppene annet enn å ligge der som et lokk og gi deg urenheter rundt munnen. Dessuten lukter og smaker lanolin helt forj#%&"=!!!!!! Anonymous poster hash: 5d2a4...d3a 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Nei, det gjør ingenting for leppene annet enn å ligge der som et lokk og gi deg urenheter rundt munnen. Dessuten lukter og smaker lanolin helt forj#%&"=!!!!!! Anonymous poster hash: 5d2a4...d3a Den lukter absolutt ingenting, og smaker absolutt ingenting Har du i det hele tatt prøvd den? Anonymous poster hash: 0c90e...104
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Den lukter absolutt ingenting, og smaker absolutt ingenting Har du i det hele tatt prøvd den? Anonymous poster hash: 0c90e...104 Selvfølgelig. Anonymous poster hash: 5d2a4...d3a
Jade Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 (endret) Har nettopp kjøpt, og har planer om å bruke den som kuldekrem både for hender og lepper når jeg skal ut. For jeg får nettopp tørre lepper og hender når kulden kommer. Inne og gjerne om natten kommer jeg ikke til å bruke det. Men heller bruke Weleda Everon på leppene (favoritt-leppepomaden min) og L'Occitane håndkrem. Men altså ikke ute i kulden, håndkremen inneholder ihvertfall vann. Har ikke kjent noe lukt på Purelan. Og jeg har ganske god luktesans. Men vi er gjerne var på forskjellige lukter. Endret 3. januar 2014 av Jade
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Som kuldekrem vil jeg heller anbefale sebamed. Anonymous poster hash: 5d2a4...d3a
Jade Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Som kuldekrem vil jeg heller anbefale sebamed. Anonymous poster hash: 5d2a4...d3a Ok? Hvorfor det? Jeg tviler ikke på det du sier, men vil bare vite hvorfor den er bedre
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Begynte å bruke den i går, og synes leppene er blitt litt mindre tørre allerede. Har brukt den på hendene mine og da jeg sliter ekstremt med eksem, og er blitt bedre der og ! Anonymous poster hash: 0c90e...104
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå