AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Vi startet alt med at vi fant ut at begge var interesserte i hverandre, men vi hadde sex på første daten, og alle møtene etter det har det blitt til at vi snakker sammen 5% av tiden og har sex 95% av tiden. Jeg har vært betatt av han lenge og er nå på vei til å bli forelsket. Men jeg lurer på om dette er sunt, og om vi gjør det feil? Siden vi ikke prater noe spesielt mye, men når vi treffes har vi bare sex. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: eaa6f...a4c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Dere gjør som dere vil! Men dersom du ønsker at det skal vare ville jeg anbefalt å finne på noe annet en gang i blandt. Anonymous poster hash: 152d3...e67 2
Gjest Lincoln Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Høres ut som dere har en solid grunnmur for forholdet. Not. 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Prøv å finne på andre ting sammen. Tenk, hvis en av dere blir syk eller reiser bort så har dere ingenting med hverandre å gjøre lenger.Anonymous poster hash: b6b7b...1f3
makkapakka Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 hør om han er gira på andre ting, hvis ikke så er jeg redd det er bare fucking or nothing at all. 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Vi startet alt med at vi fant ut at begge var interesserte i hverandre, men vi hadde sex på første daten, og alle møtene etter det har det blitt til at vi snakker sammen 5% av tiden og har sex 95% av tiden. Jeg har vært betatt av han lenge og er nå på vei til å bli forelsket. Men jeg lurer på om dette er sunt, og om vi gjør det feil? Siden vi ikke prater noe spesielt mye, men når vi treffes har vi bare sex. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: eaa6f...a4c Jeg havnet i et sånt "forhold" en gang. Han ringte/sendte sms, kom til meg, og pratet litt i stuen før han sa han "var trøtt". Med en gang vi la oss var han ikke særlig trøtt lengre...I begynnelsen overnattet han. De siste gangen gikk han rett etter sexen var avsluttet. Jeg var forelsket helt fra starten av, så jeg slukte rått all oppmerksomhet jeg kunne få fra ham. Min erfaring er at lite prat og mye sex = liten interesse og lav sannsynlighet for at det blir noe seriøst. Du har vel ingenting å tape på å spørre han rett ut om han vil finne på noe (aktivitet/setting som ikke kan resultere i sex) og se hvilket svar du får. Men forhold som det du beskriver er som regel kun seksuelt motivert. Er du på vei til å bli skikkelig forelsket blir det mye mye verre senere,om han dumper deg og kanskje innleder et seriøst forhold til en annen. Tror jeg ville vært føre var,og sagt at du ikke er interessert i noen flere treff og det kun skal dreie seg om sex. Anonymous poster hash: f0113...aad
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Han sier at han er glad i meg... Hjelper det? Jeg sa også til han at jeg ikke ønsker et pulevennskap, og han bekreftet at han også ville noe mer. Anonymous poster hash: eaa6f...a4c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Hilsen TS Anonymous poster hash: eaa6f...a4c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Jeg havnet i et sånt "forhold" en gang. Han ringte/sendte sms, kom til meg, og pratet litt i stuen før han sa han "var trøtt". Med en gang vi la oss var han ikke særlig trøtt lengre...I begynnelsen overnattet han. De siste gangen gikk han rett etter sexen var avsluttet. Jeg var forelsket helt fra starten av, så jeg slukte rått all oppmerksomhet jeg kunne få fra ham. Min erfaring er at lite prat og mye sex = liten interesse og lav sannsynlighet for at det blir noe seriøst. Du har vel ingenting å tape på å spørre han rett ut om han vil finne på noe (aktivitet/setting som ikke kan resultere i sex) og se hvilket svar du får. Men forhold som det du beskriver er som regel kun seksuelt motivert. Er du på vei til å bli skikkelig forelsket blir det mye mye verre senere,om han dumper deg og kanskje innleder et seriøst forhold til en annen. Tror jeg ville vært føre var,og sagt at du ikke er interessert i noen flere treff og det kun skal dreie seg om sex. Anonymous poster hash: f0113...aad om - skulle det stå Anonymous poster hash: f0113...aad
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Han sier at han er glad i meg... Hjelper det? Jeg sa også til han at jeg ikke ønsker et pulevennskap, og han bekreftet at han også ville noe mer. Anonymous poster hash: eaa6f...a4c Det er et godt tegn at han sier det, men vent å se om ord blir til handling. Han bør følge opp og vise at han mener det. Anonymous poster hash: f0113...aad
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Det er et godt tegn at han sier det, men vent å se om ord blir til handling. Han bør følge opp og vise at han mener det. Anonymous poster hash: f0113...aad Hvordan kan han gjøre det? I begynnelsen da jeg følte det ble mye fokus på det seksuelle sa jeg til han at jeg følte vi hadde fokuset på feil sted... Og da sa han at det var hans måte å vise at han var glad i meg på. Siden har vi fortsatt. Vi(han) har allerede lagt planer for hvordan sex vi skal ha neste gang. Kan jeg ta en prat med han neste vi treffes og si at jeg ønsker at vi skal ha mindre fokus på sex fordi det gjør meg usikker på hva han egentlig vil? Samtidig vil jeg ikke være kjip, fordi jeg vet han setter pris på sexen og det er også på en måte det som binder oss sammen. Han har så smått også begynt å åpne seg for meg, fordi jeg vet han er den typen som holder det meste inne. Er det et godt tegn? Jeg er så utrolig glad i han og jeg skulle ønske vi kunne prate mer. Anonymous poster hash: eaa6f...a4c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Da han legger sexplaner og ikke andre planer så er han nok bare ute etter sex. Mange lyver dessverre når de sier at de er glad i noen, når de har baktanker. Noen er kjempeflinke til å manipulere. Hvis jeg tar feil så er han en merkelig fyr som kun vil ha sex i et forhold. Et forhold er så mye mer enn sex!Anonymous poster hash: 9f401...584
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Hvordan kan han gjøre det? I begynnelsen da jeg følte det ble mye fokus på det seksuelle sa jeg til han at jeg følte vi hadde fokuset på feil sted... Og da sa han at det var hans måte å vise at han var glad i meg på. Siden har vi fortsatt. Vi(han) har allerede lagt planer for hvordan sex vi skal ha neste gang. Kan jeg ta en prat med han neste vi treffes og si at jeg ønsker at vi skal ha mindre fokus på sex fordi det gjør meg usikker på hva han egentlig vil? Samtidig vil jeg ikke være kjip, fordi jeg vet han setter pris på sexen og det er også på en måte det som binder oss sammen. Han har så smått også begynt å åpne seg for meg, fordi jeg vet han er den typen som holder det meste inne. Er det et godt tegn? Jeg er så utrolig glad i han og jeg skulle ønske vi kunne prate mer. Anonymous poster hash: eaa6f...a4c Han kan vise det gjennom å ta intiativ til å finne på aktiviteter med deg som ikke inkluderer sex, og prate mer med deg. Sex kan ikke være alt i et forhold. Det er et godt tegn at han åpner seg mer, og mange menn åpner seg ofte mer etter at de har hatt sex med en jente,enn før.. Sikkert lurt å ta den praten,og si det du skrev her. Møt han gjerne ute slik at det ikke ligger i kortene at det blir sex etterpå. En del av de som kun er ute etter sex er jo flinke til å si det de vet jenta vil høre,så lenge de er klar over at de får sex senere. Anonymous poster hash: f0113...aad
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 Da han legger sexplaner og ikke andre planer så er han nok bare ute etter sex. Mange lyver dessverre når de sier at de er glad i noen, når de har baktanker. Noen er kjempeflinke til å manipulere. Hvis jeg tar feil så er han en merkelig fyr som kun vil ha sex i et forhold. Et forhold er så mye mer enn sex!Anonymous poster hash: 9f401...584 Jeg har lyst å gråte når jeg leser dette. Jeg sa til han hele tiden i begynnelsen at jeg var utrolig redd for å date en gutt igjen, ettersom jeg har brent meg på dette (blitt dumpet etter sex) før, og faktisk så prøvde jeg å holde igjen sexen i begynnelsen, hvor jeg forklarte at jeg var redd for å bli såret.... men han klarte å overtale meg om at han ikke var den typen gutt.... Hva om det faktisk stemmer det du sier, at han lyver og egentlig er hele motivasjonen hans sex.... Anonymous poster hash: eaa6f...a4c
Arlea Skrevet 3. januar 2014 #15 Skrevet 3. januar 2014 dersom du begynner å bli forelsket, så tenker jeg at du for din egen skyld bør begynne å finne ut av hva han tenker om deg/dere. Det er ikke sikkert at dette med mye sex/lite sex har noe å si. For alt vi vet så kan sexen være et uttrykk for at han er på vei til å bli veldig forelsket i deg også, meeen jeg ville nok ikke ventet for lenge med å finne det ut hvis jeg var deg. Jeg har opplevd ganske mange som har gått på en smell med folk de henger/har sex med. Det er jo dessverre litt sånn at man lett kan lure seg selv til å kun tolke alt i én retning fordi man selv opplever at man føler seg så nær den andre personen. At han sier at han er glad i deg er jo vel og bra, men ord er jo én ting og handling en annen. Jeg synes det er viktig at man passer på seg selv og egne interesser litt og ikke bare gir seg hen hvis det kan føre til at man går på en smell. Du kan jo tenke slik på det - hvis han føler det likt som deg så setter han nok sikkert pris på at dere snakker litt om det, og hvis han ikke tenker det samme, så er det så absutt på tide at du får vite om det. Dagens kyniske tale fra meg, heh.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #16 Skrevet 3. januar 2014 Han kan vise det gjennom å ta intiativ til å finne på aktiviteter med deg som ikke inkluderer sex, og prate mer med deg. Sex kan ikke være alt i et forhold. Det er et godt tegn at han åpner seg mer, og mange menn åpner seg ofte mer etter at de har hatt sex med en jente,enn før.. Sikkert lurt å ta den praten,og si det du skrev her. Møt han gjerne ute slik at det ikke ligger i kortene at det blir sex etterpå. En del av de som kun er ute etter sex er jo flinke til å si det de vet jenta vil høre,så lenge de er klar over at de får sex senere. 1. Han har aldri tatt initiativ til å finne på noe annet. 2. Han prater omtrent ingenting med meg utenom når vi treffes. Jeg tror han er klar over at jeg begynner å bli fryktelig glad i han... Og det at han manipulerer meg ved å åpne seg på den måten gjør bare vondt.... Skal jeg fortelle det til han neste gang vi treffes, eller er det greit å ta det over facebook? Anonymous poster hash: eaa6f...a4c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #17 Skrevet 3. januar 2014 dersom du begynner å bli forelsket, så tenker jeg at du for din egen skyld bør begynne å finne ut av hva han tenker om deg/dere. Det er ikke sikkert at dette med mye sex/lite sex har noe å si. For alt vi vet så kan sexen være et uttrykk for at han er på vei til å bli veldig forelsket i deg også, meeen jeg ville nok ikke ventet for lenge med å finne det ut hvis jeg var deg. Jeg har opplevd ganske mange som har gått på en smell med folk de henger/har sex med. Det er jo dessverre litt sånn at man lett kan lure seg selv til å kun tolke alt i én retning fordi man selv opplever at man føler seg så nær den andre personen. At han sier at han er glad i deg er jo vel og bra, men ord er jo én ting og handling en annen. Jeg synes det er viktig at man passer på seg selv og egne interesser litt og ikke bare gir seg hen hvis det kan føre til at man går på en smell. Du kan jo tenke slik på det - hvis han føler det likt som deg så setter han nok sikkert pris på at dere snakker litt om det, og hvis han ikke tenker det samme, så er det så absutt på tide at du får vite om det. Dagens kyniske tale fra meg, heh. Tusen takk for svar, Arlea. Kroppsspråket hans viser veldig at han liker meg, ja. Av og til når jeg ligger i armkroken hans og ser han i øynene mens jeg hører på at han prater kan han bare bli helt stille i en setning, se meg i øynene og gi meg et kyss før han fortsetter. Han kysser meg også mye under sexen og gir meg lange klemmer når vi møtes og når jeg skal dra. Jeg prøver å fokusere på slike små tegn... Jeg kan jo også nevne at han er ung og var jomfru før han møtte meg, og kanskje derfor han er så innmarri fokusert på sex? Han er heller ikke typen som tar enkelt hint, i og med at det var jeg som fortalte han at jeg likte han. Jeg har spurt noe av det samme spørsmålet på en guttetråd, og de sa at jeg absolutt ikke måtte spørre han om hvor vi sto osv, fordi det bare presser han mer opp i et hjørne og han føler han er nødt til å utvikle følelser for meg og dermed kan han miste interessen. Jeg ble anbefalt å bare fortsette med sexen og nyte det, og heller se hvor det fører oss etter hvert. Anonymous poster hash: eaa6f...a4c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #18 Skrevet 3. januar 2014 1. Han har aldri tatt initiativ til å finne på noe annet. 2. Han prater omtrent ingenting med meg utenom når vi treffes. Jeg tror han er klar over at jeg begynner å bli fryktelig glad i han... Og det at han manipulerer meg ved å åpne seg på den måten gjør bare vondt.... Skal jeg fortelle det til han neste gang vi treffes, eller er det greit å ta det over facebook? Anonymous poster hash: eaa6f...a4c Jeg ville tatt det over facebook, og avventet situasjonen etter det. Om du har begynt å få sterke følelser for ham vil det jo bare gjøre vondt å se ham igjen når disse tankene er i bakhodet. Og om han virkelig er en manipulerende type gir du han mindre mulighet til å manipulere om du tar det skriftlig. Som en annen her sa er det viktig å ta vare på seg selv og dine egne interesser. Han har en del å bevise ovenfor deg. Anonymous poster hash: f0113...aad
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #19 Skrevet 3. januar 2014 Tusen takk for svar, Arlea. Kroppsspråket hans viser veldig at han liker meg, ja. Av og til når jeg ligger i armkroken hans og ser han i øynene mens jeg hører på at han prater kan han bare bli helt stille i en setning, se meg i øynene og gi meg et kyss før han fortsetter. Han kysser meg også mye under sexen og gir meg lange klemmer når vi møtes og når jeg skal dra. Jeg prøver å fokusere på slike små tegn... Jeg kan jo også nevne at han er ung og var jomfru før han møtte meg, og kanskje derfor han er så innmarri fokusert på sex? Han er heller ikke typen som tar enkelt hint, i og med at det var jeg som fortalte han at jeg likte han. Jeg har spurt noe av det samme spørsmålet på en guttetråd, og de sa at jeg absolutt ikke måtte spørre han om hvor vi sto osv, fordi det bare presser han mer opp i et hjørne og han føler han er nødt til å utvikle følelser for meg og dermed kan han miste interessen. Jeg ble anbefalt å bare fortsette med sexen og nyte det, og heller se hvor det fører oss etter hvert. Anonymous poster hash: eaa6f...a4c Den uthevede delen av posten din er et stort faretegn i mine øyne. Det er akkurat slike ting - at du velger å fokusere på de tingene som betrygger deg mest som gjør at jenter går på en smell og føler seg lurt av gutten i etterkant. Er selv gutt og har fått et par sånne anklager etter meg, til tross for at jeg aldri har løyet en jente opp i trynet hvis hun har spurt. Det er forressten sant det du hører fra guttetråden - alle gutter som har funnet en jente de liker å ha sex med går og gruer seg til den dagen hun forteller at hun har følelser, for da vet de at de er drittsekker og åpner seg for drama hvis de fortsetter å pule dem. Men for deg som allerede har følelser er jo å holde de for deg selv det dummeste du kan gjøre, da gir du han jo grønt kort til å fortsette. Jeg tipper at gutten bruker deg for å skaffe seg erfaring. Ytterst få gutter blir med den jenta som tar jomfrudommen hans, han vil jo sikkert ut og smake på litt forskjellig før han slår seg ned. Anonymous poster hash: f16dc...d4b 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #20 Skrevet 3. januar 2014 Den uthevede delen av posten din er et stort faretegn i mine øyne. Det er akkurat slike ting - at du velger å fokusere på de tingene som betrygger deg mest som gjør at jenter går på en smell og føler seg lurt av gutten i etterkant. Er selv gutt og har fått et par sånne anklager etter meg, til tross for at jeg aldri har løyet en jente opp i trynet hvis hun har spurt. Det er forressten sant det du hører fra guttetråden - alle gutter som har funnet en jente de liker å ha sex med går og gruer seg til den dagen hun forteller at hun har følelser, for da vet de at de er drittsekker og åpner seg for drama hvis de fortsetter å pule dem. Men for deg som allerede har følelser er jo å holde de for deg selv det dummeste du kan gjøre, da gir du han jo grønt kort til å fortsette. Jeg tipper at gutten bruker deg for å skaffe seg erfaring. Ytterst få gutter blir med den jenta som tar jomfrudommen hans, han vil jo sikkert ut og smake på litt forskjellig før han slår seg ned. Siden jeg var 100% tydelig i begynnelsen på at jeg ønsket noe seriøst, og ikke et pulevennskap og har nevnt det for han flere ganger burde han klare å si ifra om han føler at han selv ikke er på rett spor? Er det egentlig noen gutter som faktisk klarer å fortelle det til jenta eller venter han på hun skal ta initiativ til å snakke om det igjen? Han vet at jeg er betatt av han.... Og at jeg var interessert i han lenge før jeg fortalte det til han.... Tingen er at det blir vanskelig å ta det opp med han, for hvis det faktisk viser seg til at han ikke er interessert likevel så kommer vi uansett til å treffe hverandre hver eneste uke i lang tid fremover, i og med at vi deler en felles interesse. Hvorfor er det ytterst få gutter som er med jenta som tar jomfrudommen hans? Tanken om at han har lyst å smake litt på livet har også streifet meg flere ganger. I begynnelsen trodde jeg det var et godt tegn at han sa han ikke var av den sjalu typen og aldri spurt meg om antall partnere eller mine tidligere sexerfaringer, men nå tenker jeg at det kanskje rett og slett er fordi han ikke bryr seg, fordi han vil jo innerst inne bare ha sex med meg...? Anonymous poster hash: eaa6f...a4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå