AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg, men jeg har kommet i en situasjon jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Jeg har enn venn, vi er vel kanskje venner ( d er en mann) men vi har ikke blitt så godt kjent enda. Han jobber på plattform og har ei datter så d sier seg selv at han ikke har så mye tid. Noe som er helt ok for meg. Jeg har bare lyst til å bli kjent med han. Jeg kan nevne at vi har hart sex ett par ganger, men jeg henger meg ikke så mye opp i d. Vi har snakket litt om d og han har fortalt at han er litt redd for drama, siden han har dårlig erfaring fra tidligere. Jeg ønsker selvfølgelig ikke å lage drama, har jo lyst til å kunne se meg i speilet. Jeg kan også nevne at jeg også har blitt dolket av ei som var mi beste vennine for ca 6mnd siden. Fikk en sms om at hun ikke ville at jeg skulle kontakte henne mer. Så jeg har jo hele tiden i bakhodet at jeg ikke må lage drama samtidig som jeg er redd for å bli avist. I tillegg så har jeg ei venninne som suger energi og setter griller i hode mitt. Hm er drama. I går feks så laget hun d styret fordi en hun liker ikke hadde svart på sms etter 30 min. Dette blir jeg helt koko i hode av, så selvfølgelig klarte jeg å dumme meg totalt ut i går overfor kameraten min. Jeg laget et lite drama! Jeg blir sliten av venninna mi, også blir jeg sliten av at d er jeg som stort sett (i d siste) tar kontakt med han. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre lenger. Tror at dersom jeg ikke hadde hatt drama venninna mi at jeg ikke hadde hengt meg like mye opp i at han ikke er så flink til å dra lasset. Jeg har lyst å fortelle han hvordan jeg har d, men jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg vil jo gjerne bli kjent med, men jeg orker ikke å ha d slik jeg har d no, og være enda mer redd for at jeg skal lage drama Anonymous poster hash: ae146...8e4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Du blir kanskje negativt påvirket av venninna di? Prøv å ignorere det, det er ikke verdens underang om man ikke får svar etter 30 minutter så det er ingen vits i å ta etter henne. Anonymous poster hash: 7230e...069
sol_sol Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Det er d jeg sier til henne også! Jeg bruker mye av energien min til å roe henne med opp til flere ganger for dagen.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Min erfaring er at menn som sier at de ikke vil ha noe "drama", egentlig sier det for å skaffe seg større spillerom. De vil ha sex men ikke noe mer, og for å unngå at jenta gir uttrykk for hva HUN egentlig ønsker så er dette en helt ypperlig hersketeknikk. Drit i hva han mener om drama. Si det du mener når du mener det :-) Anonymous poster hash: 045a7...e6b 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Hvis dere skal ha et forhold må han akseptere de negative dagene også,dvs om du har et problem slik du nå har med den slitsomme venninnen,og du er lei pga det ,så må han tåle å høre om det uten at det skal bli tolket som drama. Du trenger selvfølgelig ikke snakke så mye om det, men det må være lov å være ærlig om hvordan man har det. Og hvis man er skikkelig interessert vil man vite hvordan den andre partern har det. Om han ikke tåler såpass tror jeg du får et vanskelig forhold senere,dersom dere blir sammen. Kanskje han sliter med et eller annet selv? Anonymous poster hash: b5e43...b0f 1
sol_sol Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Så du mener at jeg skal snakke med han og fortelle hvorfor jeg ble drama i går? 1
Smascha Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Så du mener at jeg skal snakke med han og fortelle hvorfor jeg ble drama i går? Ja, sjølvsagt må du snakke med han!
sol_sol Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Jeg skal det. Å da skal jeg fortelle om venninna mi ( han vet litt) som drar meg ned, fordi jeg er ikke slik som henger meg opp om vi ikke har daglig kontakt.
sol_sol Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Han avlyste møte vi skulle ha i dag. Vurderer derfor å sende han en sms for å forklare. Jeg har utrolig dårlig smaittighet for min dårlige oppførsel. Det jeg tenkte å skrive er : Beklager for mitt mas, men jeg har så utrolig dårlig samvittighet for min dårlige oppførsel den siste tiden. Husker du hva jeg sa om førsteinntrykket jeg hadde av A? Vel det stemmer. Jeg ble også advart fra min far mot henne, da han også har jobbet sammen med A, men jeg hørte dessverre ikke på han. A er den største drama dronningen jeg vet om, og jeg har dessverre blitt dratt inn i hennes drama verden, og det har dessverre godt utover deg. Jeg beklager så mye! Jeg legger meg helt flat! Jeg har ikke forstått at jeg har blitt sugd inn i hennes verden før på torsdag da hun kom på jobb og var helt gråtkvalt på jobb, laget en stor senen pga en type ikke hadde svart henne på en sms som hun hadde sendt for 30 min siden. Det forsatte utover dagen, og jeg vet at jeg overreagerte når jeg skrev sms til deg etter at jeg hadde forsøkt å ringe deg. Har veldig dårlig samvittighet for min dårlige oppførsel. Jeg har den siste tiden stått på pinne for henne og har for det meste måttet roe henne ned fordi hun lager drama for alt mulig. Det har dessverre gjort slik at jeg har blitt dratt inn i hennes drama verden. Jeg har nå kuttet henne helt ut. Må jo selvfølgelig forholde meg til henne på jobb, men det blir nok ikke noe mer enn det, for jeg er ikke den jenta som jeg har vært etter at jeg begynte å være sammen med A. Beklager så mye B. Håper at du kan tilgi meg. Jeg har heller ikke noe behov for å snakke med deg hver dag. Min beste venninne C snakker jeg ikke med hver dag, vi sees kanskje en gang hver 14 dag når vi avtaler å møtes. Jeg håper at vi to kan forbi venner. Jeg respekterer deg og jeg har full forståelse for at du vil ha fokus på din datter når du er sammen med henne og at du har et annet liv enn bare meg, men det hadde vært hyggelig om vi kan holde kontakten, og evt finne på noe en gang i blant.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Du legger deg altfr flat! dropp å esnde den mld ts. lykke til Anonymous poster hash: ebf13...d88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå