Gå til innhold

Mange fager på overtid men negativ test! Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei håper virkelig noen kan hjelpe meg eller dele erfaringer!!!!!

­Kan jeg være gravid??

Jeg bruker clear blue fertilitetsmonitor og den viste maks på eggløsning i to dager da hadde jeg og samboer samleie flere ganger. Så forventet mens skulle komma ca 14 dager senere. Det er nå 2 uker siden og fortsatt ingen menstruasjon... Allikevel får jeg negative tester. Har ofte måttet tisse, veldig stiv korsrygg og ømme bryst men ingen positiv test. Kan jeg fortsatt være gravid??

Ringte legen min og hun sa bare en negativ test er en negativ test!

Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

Det kan være enten eller. Har selv opplevd forsinket mens i 2 uker.

• Liker 1
Skrevet

Okei, om jeg ikke er gravid håper jeg virkelig at TR snart kommer så jeg kan begynne på en ny runde ;-) hehe. Skulle hatt ny EL nå i går egentlig....

Skrevet

Hva ble det til? Er litt nysgjerrig, lurer selv på om jeg kan være gravid, men får negativ også :sukk:

Anonymous poster hash: 5eecd...adf
Skrevet

Hos meg gikk det over to uker etter at mensen skulle ha kommet før jeg testet positivt. Det er forskjell på hvor mye hcg man produserer og ikke alle produserer nok, tidlig i svangerskapet, til at det slår ut på tester før det har gått noen uker.

Lykke til :)

Skrevet

1 samleie pr 24-48 timer er nok under EL. Hyppigere samleier forringer sædkvaliteten. Just saying,

Skrevet

Er selv på vent på mens, siste var i okt/nov skiftet. Ingen positive tester, men har så utrolig mange tegn som viser til graviditet. Jeg tenker muligens lavt hcg i blodet - både hos deg og meg? *krysser fingre*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...