AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Jeg er støttekontakt for ei jente på åtte år som har en funsksjonshemmning som gjør at hun sitter i rullestol, hun kan dog gå med litt støtte av f.eks meg, eller gelender o.s.v. Vi tenkte å ta en langtur til Oslo en helg og noe må vi jo gjøre! Teknisk museum er vist selvskrevent, det har hun mast på over i lengre tid med pga åpningstider har det ikke latt seg gjøre på hverdager. Men teknisk museum blir vi vel ikke på i all evighet, så andre ting man kan gjøre? Tenker jo at kanskje kikke på butikker kan være morro, og kanskje spise pizza e.l. Er det noe annet morsomt å se/gjøre i nærheten av sentrum? Trikk og t-bane tror jeg vi skal holde oss mest mulig unna bortsett fra til teknisk museum Anonymous poster hash: 2976b...372
Binta Ba Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 t-bane og nyere trikker er ikke noe problem Dere kan jo også vurdere f.eks viking-museet?
Viktualia Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 22-66 januar er det Disney on Ice i Oslo spektrum. De har egne plasser for rullestolbrukere. Det har vel for øvrig de fleste teatre og kinoer. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 teater, kino, bowling Akkurat teater, kino og bowling har vi mye av i byen vi bor i, men takk for tipset! Tenkte mer på ting som er spesielt for Oslo Anonymous poster hash: 2976b...372
asterix Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Sett i hvert fall av god tid til Teknisk museum. Tiden går fort der... 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Vi har hvertfall 6 timer til rådighet, har beregnet 2-3 timer på teknisk museum, derfor vi holder oss i sentrum etter dette Reptilparken er notert Noen nevnte noe om trapper der, vet ikke hvordan det er nå, hun kan jo gå ved støtte av meg eller gelendre : Anonymous poster hash: 2976b...372
Kjetil E Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Jeg er støttekontakt for ei jente på åtte år som har en funsksjonshemmning som gjør at hun sitter i rullestol, hun kan dog gå med litt støtte av f.eks meg, eller gelender o.s.v. Vi tenkte å ta en langtur til Oslo en helg og noe må vi jo gjøre! Teknisk museum er vist selvskrevent, det har hun mast på over i lengre tid med pga åpningstider har det ikke latt seg gjøre på hverdager. Men teknisk museum blir vi vel ikke på i all evighet, så andre ting man kan gjøre? Tenker jo at kanskje kikke på butikker kan være morro, og kanskje spise pizza e.l. Er det noe annet morsomt å se/gjøre i nærheten av sentrum? Trikk og t-bane tror jeg vi skal holde oss mest mulig unna bortsett fra til teknisk museum Anonymous poster hash: 2976b...372 Har du tilgang på bil, så kanskje en tur til Holemnkollen med skimuseum og hopptårn. Fordrer dog at du har bil, da bakken fra t-banen og opp til hoppet vil være alt alt for lang, bratt og tung for rullestol.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Ingen bil! Derfor vi prøver å finne på noe i sentrum Anonymous poster hash: 2976b...372
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Ingen bil! Derfor vi prøver å finne på noe i sentrum Anonymous poster hash: 2976b...372 T-banen og de nye trikkene (de som ikke har et trappetrinn opp i kupeen) er ganske greit tilrettelagt for alt på hjul så det ville jeg ikke vært så bekymret for. Anonymous poster hash: 0dcd4...5b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå