AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Er i et egentlig flott samboerskap. Vi eier hus, bil osv.. Ett barn sammen. Nå har det seg sånn at jeg har fått nok av han. Han ringer meg på jobb og kjefter for at jeg ikke har kjøpt bleier (1. Ungen holder på å slutte med bleier, bruker det kun om natta, så da er det hans problem at han ikke tar han med på do. 2. Kjøp det selv) Han slenger fra seg klær overalt, jakke på gulvet i stua, sokker ved sofaen, lua på badet osv. Så ligger det der til jeg plukker det opp. I følge han skal han "ta det senere". Hvis jeg ikke har kjøpt F.eks brød når jeg er ferdig på jobb så blir han skikkelig sur, enda han kunne sendt meg en sms om å huske det eller Dratt på butikken selv.. Det er mye sånne småting som jeg har pratet med han om, uten at jeg ser noe forbedring. Hva ville dere gjort?Anonymous poster hash: ea60b...021
Blå Trombone Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Høres kjent ut det der... Jeg gjør ingenting. Rører ikke hans ting, og passer på å ha orden på mine egne ting. Mens jeg leter etter et sted å bo for meg og bikkja.
ekkoet Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Fordel ansvarsområder. Avklar hvem sin tur det er til å handle, lag liste. Står det ikke på listen er det ingen som kan klage. Legg klærne hans i en haug et sted de ikke plager deg, på terrassen feks.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Jeg blir bare så frustrert.. Vi har vært sammen i 7 år og han har enda ikke skjønt at jeg liker å ha det ryddig rundt meg. Hvis jeg ikke rydder av tallerkener hans etter middagen så står den til dagen etter, og da blir han gjerne irritert fordi jeg ikke har ryddet.. Kan jo ikke bare dra heller, vi har jo barn..Anonymous poster hash: ea60b...021
daemonia Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Jeg var så heldig å leve med en som var litt slik. Hvis han skulle ut og kjøpe noe så kom han hjem med snacks. Tok han av seg sokkene på soverommet så ble de liggende der. Aller helst skulle de kastes under senga slik at jeg ikke så at alt var bortevekk før jeg selv plutselig ikke hadde sokker å ha på meg! Var jeg så heldig at han tok dem av seg på badet så havnet de faktisk aldri i hverken skittentøyskorga eller i maskinen. Neida, de lå så nærme dusjen som mulig. Slik at de kunne bli våte og begynne å lukte i tillegg. YUMMI! Jeg endte opp med å si i fra om at nå begynner jeg å plukke opp etter meg selv, vasker kun til meg selv, og det jeg kjøper skal JEG spise av middag. Min "sjarmør" ble ikke noe mer deltakende eller selvtenkende av den grunn, men for en normalt oppegående fyr så bør det ikke være noe problem å få til å demonstrere et poeng ved å faktisk la det ligge slik at han til slutt uansett må gjøre det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå