AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Jeg datet en fyr litt i høst. Det hele stoppet i utgangspunktet midlertidig opp pga. reising og jobb fra begges side. Nå har jeg ut av det blå truffet drømmemannen og vi er begge nokså enige om at vi vil se hva vi to kan bli sammen, dog i et forsiktig tempo. Jeg tror faktisk jeg begynner å bli forelsket! Jeg liker redelighet og har selv opplevd å bli avvist bare ved at noen ikke tar kontakt etter at vi hadde datet, og synes det er en slem måte å ende en relasjon på. Vi er tross alt voksne mennesker, og selv om jeg ikke er særlig religiøs av meg har jeg sansen for den gylne regel. Jeg og høstfyren var egentlig enige om å sees igjen over nyttår (har ikke møttes eller hatt kontakt siden tidlig november), men det utgår jo fullstendig nå. Så spørsmålet er, skal jeg bare drite i å si noe eller skal jeg si noe? Det er jo ikke som om at han har gitt noe tegn til å ville møtes igjen heller. Har også lyst til å slette han fra face.. Ikke det at han ikke kan være der, men jeg har liksom ikke et behov for at han skal kunne snoke.. Det enkleste er jo bare å slette uten å si noe, men det føles så slemt overfor en person som ikke har vært slem mot meg, samtidig som det også føles veldig corny å sende en sms å si at det ikke blir noe mer ut av oss. Hva tenker folk? Snill approach eller bare iskald approach? Anonymous poster hash: e1dd8...d7b
Sheltay Retrac Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Har du noen grunn til å være slem mot han da? Stakkars fyr, han fortjener vel å få vite at det ikke blir noe mer?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Har du noen grunn til å være slem mot han da? Stakkars fyr, han fortjener vel å få vite at det ikke blir noe mer? Nei. Ingen. Derfor bør jeg. Anonymous poster hash: 9db35...44a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Hvis dere ikke har hatt kontakt siden i høst så er vel ikke han interessert lengre heller? Jeg ville synes det var litt snodig hvis en fyr jeg datet for flere måneder siden plutselig sendte meg en melding hvor han skrev at "Det blir ikke oss to". Da hadde jeg nok sett på ham som noe selvhøytidelig, ja. Anonymous poster hash: f074c...408 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Hvis du ikke har hørt noe så ville jeg ikke gitt beskjed. Hører du noe så sier du beklager, men jeg har møtt en. La han være på facebook litt lenger, så kan du heller slette. Anonymous poster hash: 125a7...0f1 6
Arlea Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Hvis du ikke har hørt noe så ville jeg ikke gitt beskjed. Hører du noe så sier du beklager, men jeg har møtt en. La han være på facebook litt lenger, så kan du heller slette. Anonymous poster hash: 125a7...0f1 Enig med denne. Jeg ser litt hvorfor du ikke orker å ha han på facebook, hvis det likevel ikke kommer til å være noe kontakt mellom han, men så lenge du ikke har noen grunn til å være sint ect. så ville jeg ikke ha slettet han så umiddelbart. La det heller gå litt tid, så kanskje han ikke legger merke til det en gang. 1
Annie70 Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Vent og se om han tar kontakt, da kan du evt gi han beskjed. Hører du ikke noe fra han så er jo saken grei, og da kan du med god samvittighet slette han fra Facebook også.
Sheltay Retrac Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Jeg ville ventet til han evt. tar kontakt, og så sagt ifra på en pen måte da. Ville ikke slettet ham fra facebook.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Da venter jeg an hele greia og legger fyren i aquaintancegjengen som ikke får tilgang til så mye.. Anonymous poster hash: 9db35...44a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå