Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

overnatta med typen i natt.. hadde ikke sett hverandre på 2-3 dager.. og vi var ganske hyppe på hverandre.. men det er ikke det jeg vil fortelle om.. ei stund etter vi sovna våkna jeg og måtte på do.. merka at han rørte seg litt i senga, men trodde han sov søtt.. jeg kom bort til døra, og da kommer han bak meg, litt søvnig, kliss naken, og holder fast rundt meg hardt og sier at han elsker meg.. jeg fikk seriøst sjokk.. han lå jo der og sov som en stein.. spurte han i dag hva som gikk av han.. han husker det ikke!!! :ler: begynner å lure på om han gjorde det i søvne.. atpåtil så våkna jeg i dag (altfor tidlig) av at han lå helt trykt inntil meg og holdt rundt meg.. aldri skjedd lignende før :ler: jeg er så gla i den fyren!

noen andre som har søte historier på lur? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig. Slik skal det være. Selv har jeg en kjæreste som alltid er slik :P

Gjest Myumi
Skrevet

Utsagn som dette:

Selv har jeg en kjæreste som alltid er slik :P

Er en av grunnene til at denne tråden ble opprettet.

Rio ville fortelle om en fin opplevelse hun hadde og vips kommer det en annen bruker som må poengtere at hennes kjære alltid gjør det samme.

Skjønner godt at man kan bli litt matt jeg :roll:

Skrevet

mezzaluna da, nå må du vær snill pike og ikke komme å negativisere den fine tråden min.. forstår hva ditt poeng er, men jeg bryr meg ikke så veldig om det der er skryting eller ei.. er da fint for henne at hun har det sånn :) og da kan jeg tenke for meg sjøl at man kanskje setter mer pris på slike ting når de ikke skjer alltid ;)

Gjest Myumi
Skrevet

Ikke meningen å ødelegge, men den uttalelsen var bare det perfekte eksempel på bakgrunnen for den andre tråden jeg linket til :) så jeg kunne ikke dy meg.

Gjest Xavia
Skrevet
Utsagn som dette:

Rio ville fortelle om en fin opplevelse hun hadde og vips kommer det en annen bruker som må poengtere at hennes kjære alltid gjør det samme.

Helt enig, jeg tenkte akkurat det samme!

Skrevet

I begynnelsen da vi ble sammen så hadde kjæresten min det med å kysse meg i søvne. Han lå alltid inntil meg, og innimellom hvis han rørte på seg så smasket han til :hjerte: Mulig han gjør det fortsatt, og bare meg som ikke får det med meg lengre

Skrevet
Ikke meningen å ødelegge' date=' men den uttalelsen var bare det perfekte eksempel på bakgrunnen for den andre tråden jeg linket til :) så jeg kunne ikke dy meg.

det er greit :) jeg vet hva du mente, og har tidligere lest litt på den tråden du nevner.. we're cool

Skrevet
I begynnelsen da vi ble sammen så hadde kjæresten min det med å kysse meg i søvne. Han lå alltid inntil meg' date=' og innimellom hvis han rørte på seg så smasket han til :hjerte: Mulig han gjør det fortsatt, og bare meg som ikke får det med meg lengre[/quote']

hehe, så stilig.. kanskje du skal holde deg våken ei natt og følge med ;)

Skrevet

Heldige du! Ble litt sjalu jeg da, for mannen min sier veldig sjelden at han elsker meg sånn helt overrumplende... :wink: Kanskje jeg skulle bli flinkere selv også...? Men til gjengjeld er han vanvittig klengete om natta. Så mye at jeg ofte må bruke alt jeg har av krefter for å lempe han vekk av frykt for å bli kvalt eller havne på gulvet. :ler:

Skrevet

Det beste tegnet for når mannen er full, er at han begynner å nærmest snøvle desperate kjærlighetserklæringer..

"Jeg tror ikke du skjønner hvor glad jeg er i deg.. jeg ELSKER deg.. skjønner du? Forstår du hvor glad jeg er i deg? Jeg ELSKER deg!!"

"ja, vennen, veldig fint det men nå tror jeg du skal drikke vann resten av kvelden og kanskje det er best å gå hjem.. veldig glad i deg også " :ler:

Skrevet

hehe, fin den siste der veslebråka :ler: det er jo litt søtt da.. fulle folk og barn lyver ikke :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Utsagn som dette:

Hmmff... :evil: hvis jeg hadde hatt en kjæreste som var sånn, så ville jeg også fortalt om det i denne sammenhengen. Ikke for å skryte, men for å si; jeg skjønner hva du mener, for min er sånn også. Heldige du også som har det like fint som meg.

kvinnfolk - det er pokker meg så jævlig raske til å se det verste i alt :kvalm: ! Fysj og æsj ¨!!

Skrevet

Det er nå gjerne noen som har noe gørr som skal ut også da mysan, internett er en fin dumpingplass for slikt. I tillegg er den noen som har manisk behov for å stille inn verden etter sin klokke, og liker å instruere alle for hvordan ting skal være.

Gjest gjest1
Skrevet

Men det er så innmari slemt og dårlig gjort fordi som faktisk bare vil dele med seg og si at de også har det sånn...

Men 'noen' må bestandig ta det meste i verste mening og spre gørra si til andre også, for liksom å få sådd mistanker rundt seg...

Skrevet

Jeg og typen snakket om å flytte sammen. Jeg spurte om han var sikker på at han ville flytte hit siden det regner så mye her. Han svarte: Om du så hadde bodd i en elv, ville jeg ha flyttet dit hvor du er! :hjerter:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var en søt historie, "Rio"...

Jeg skulle ønske jeg hadde en slik en! :wink:

Skrevet

Blir i godt humør av å lese historien din Rio :) heldig du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...