Wesla Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Jeg er veldig glad i å løpe på mølle, men nå går jeg hjemme i permisjon med tvillinger og får ikke reist ut på treningssenter og vurderer derfor å kjøpe mølle til å ha her hjemme. Har noen erfaring med denne: http://www.xxl.no/Root/Trening-%26-Helse/Trimapparater/Tredem%C3%B8lle/Pro-Form-Performance-650%2C-tredem%C3%B8lle/p/1096509_1_Style Usikker på om det er en god mølle og om prisen er så bra som det ser ut som...
skruf Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Mølle hjemme er genialt når man ikke får til å komme seg så ofte på treningsenter:) Har selv ei fra Sportsmaster og er knallfornøyd med den, så dessverre ingen erfaring med den du linker til, men utifra hva som står om den så virker den bra. Eneste jeg stusser over er at de skriver at man bør ha egen matte for å unngå merker i gulvet og at den kan skli. Det var ikke nødvendig på min iallefall, det er ingen merker i gulvet og den står støtt.
Wesla Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2014 Mølle hjemme er genialt når man ikke får til å komme seg så ofte på treningsenter:) Har selv ei fra Sportsmaster og er knallfornøyd med den, så dessverre ingen erfaring med den du linker til, men utifra hva som står om den så virker den bra. Eneste jeg stusser over er at de skriver at man bør ha egen matte for å unngå merker i gulvet og at den kan skli. Det var ikke nødvendig på min iallefall, det er ingen merker i gulvet og den står støtt. Takk for svar! Har jo veldig lyst på sportsmaster, men nylig kjøpt nytt hus så det skranter litt på midlene om dagen
Gjest Runforit Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Har en tidligere modell av denne selv Er superfornøyd med den. Har hatt den i 4 år og jogger ca. 4 mil i uka så den er slitesterk
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Har en tidligere modell av denne selv Er superfornøyd med den. Har hatt den i 4 år og jogger ca. 4 mil i uka så den er slitesterk I hvilket rom har dere møllen? Og hvor gamle var dere da dere kjøpte egen til å hjemme? Jeg er student, men hadde vært så digg å spare tid på å kunne trene hjemme Vurderer å kjøpe min egen. Anonymous poster hash: bc623...ee4
skruf Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har den i en gang. Hadde den før på tvstua, men syntes det ble for varmt å trene der.
Gjest Runforit Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har den i I hvilket rom har dere møllen? Og hvor gamle var dere da dere kjøpte egen til å hjemme? Jeg er student, men hadde vært så digg å spare tid på å kunne trene hjemme Vurderer å kjøpe min egen. Anonymous poster hash: bc623...ee4 Jeg var jo voksen og ikke student, men uansett så lønner det seg å investerer i en egen mølle om det er løping som er hovedfokuset. Det koster mye om du må trene på et studio(været het er jo ikke akkurat stabilt), så da er det bedre å betale til seg selv synes jeg da Har den på stua ved siden av vinduet. Åpner vinduet etter et par km. Har to tykke matter under den då det dunker mindre
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har den i Jeg var jo voksen og ikke student, men uansett så lønner det seg å investerer i en egen mølle om det er løping som er hovedfokuset. Det koster mye om du må trene på et studio(været het er jo ikke akkurat stabilt), så da er det bedre å betale til seg selv synes jeg da Har den på stua ved siden av vinduet. Åpner vinduet etter et par km. Har to tykke matter under den då det dunker mindre Ok! Vet du om en modell som er god? Det er så mange å velge i at jeg aldri klarer å bestemme meg, haha. Anonymous poster hash: bc623...ee4
Gjest Runforit Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Ok! Vet du om en modell som er god? Det er så mange å velge i at jeg aldri klarer å bestemme meg, haha. Anonymous poster hash: bc623...ee4 Som sagt så har jeg en eldre modelle av ProForm så tipper den ikke har blitt dårligere med tiden og nye modeller
Wesla Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 8. januar 2014 Jakten fortsetter, tror dere denne kan holde et år eller to hvertfall. Må ha en som tåler 1 mil løping og intervaller: http://powerfirst.manufacturer.globalsources.com/si/6008801500102/pdtl/Foldable-treadmill/1002741365/Treadmill.htm Vil jo helst ha en sportsmaster, men det må bare vente dessverre....
skruf Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 Hvor mye har du tenkt å bruke på tredemølle da? Ser den første du linker til koster nesten 15 000kr. Den jeg har fra sportsmaster er på salg nå til 12 555kr.. (og den anbefaler jeg på det varmeste!) http://www.sportsmaster.no/Kondisjon/Tredemolle/T70.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå