Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hvordan er disse hudpleieproduktene? Noen som har prøvd ansiktsvann og fuktighetskrem?

Videoannonse
Annonse
Gjest Virvel
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Vichy, de har veldig gode produkter til min hudtype, iallfall! (Blandingshud) Når det gjelder Cosmica har jeg bare prøvd bodylotionen, men den er også veldig god.

Gjest gjest1
Skrevet

Har ikke noe særlig gode erfaringer med noen av de. Jeg tror at Vichy er apotekmerket til Loreal (merk deg: tror). Anbefaler Clinique renseserier.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg er kjempefornøyd med Vichy' date=' de har veldig gode produkter til min hudtype, iallfall! (Blandingshud) Når det gjelder Cosmica har jeg bare prøvd bodylotionen, men den er også veldig god.[/quote']

Hvilke renseprodukter bruker du fra Vichy? Jeg bruker jo normaderm fuktighetskrem (av og til thermal-s mat), men ansiktsvasken fra normaderm var altfor sterk for meg..

Gjest Ethereal
Skrevet

Vichy er et eget selvstendig merke, og inneholder vann fra en kilde i byen Vichy. Produktene er veldig bra, men lukter ganske sterkt fersken, synes jeg. Bodylotionen for tørr hud, Lipidiose 2, er uslåelig mot krokodillehud.

Cosmica har jeg såvidt prøvd, men inntrykket er negativt; det gir en helt klar "billigfølelse".

Gjest the imp
Skrevet

Jeg bruker Vichy Purete Thermale rensemelk ettersom jeg har normal hud, og ikke er plaget med fet hud. Har riktignok ikke hatt mye kviser ellers, men nå har jeg så godt som aldri kviser lenger, selv ikke rundt mensen og det er forbedring :) Så jeg er kjempefornøyd.

Gjest Virvel
Skrevet
Hvilke renseprodukter bruker du fra Vichy? Jeg bruker jo normaderm fuktighetskrem (av og til thermal-s mat)' date=' men ansiktsvasken fra normaderm var altfor sterk for meg..[/quote']

Nå bruker jeg vask, tonic og fuktighetskrem fra Normaderm, men i vinter brukte jeg produktene for blandingshud. Er ikke sikker på om jeg kan bruke Normaderm om vinteren, men det er iallfall det som passer best nå. :-)

Vichy er vel i grunnen et eget merke, men det er L'Oréal som eier dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...