AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Jeg går første året på Videregående. Dette halvåret har jeg vært mye sammen med en som går siste året på Videregående. Vi startet å snakke sammen for litt over et halv år siden når jeg møtte han på en fest. I starten syns jeg det var veldig merkelig at han snakket med meg, så jeg ignorete han litt og prøvde å ungå å snakke med han. Jeg begynnte på skolen han går på etter sommeren, og jeg snakket litt med han på skolen, etter hvert begynte han å spøre om vi skulle finne på noe. Jeg fikk bedre intrykk av han, og vi var en del sammen. Jeg syns det var hyggelig å være sammen med han fordi vi hadde en så bra kjemi. Han prøvde ofte å kysse meg men jeg latet som om jeg ikke tok hintet, fordi jeg syns det var rart og jeg hadde ikke de føleslene for han. Etterhvert som vi var mer og mer sammen begynte jeg å like han mer, så når han prøvde å kysse meg så responderte jeg ved å kysse han. Etterhvert ble jeg bare mer og mer forelsket, jeg sov hos han og han sov hos meg. Vi rota litt men hadde ikke sex. Men en gang når jeg sov hos han etter vi hadde vært ute på fest hadde vi sex. Dagene etter var vi mye sammen, men hadde aldri sex igjen, rett og slett fordi jeg ville ha en ordentlig bekreftelse fra han før jeg gjorde det igjen. Jeg ville ha bekreftelse på at han også var forelsket, og ikke bare var ute etter noe. Det har vært flere ganger hvor vi har kranglet, og han har sagt at det vi driver med må slutte. Men da har en av oss vært fulle, eller begge to. Det tar en uke eller to, så sier han unnskyld, og spør om vi skal være sammen. Når vi da er sammen ender det alltid opp med roting og klining. Dette er noe jeg blir forvirret av, han gjør det slutt men så uken etter vil han plutselig igjen. Den siste tiden har han vært mye frekk mot meg når vi ikke er sammen alene, altså over meldinger eller ute blandt folk. Jeg syns det virker som om han er flau over meg og at han tror han kan få det sånn han vil når han vil. I det siste har jeg vært mye irritert over han siden han er så frekk, og jeg har sagt til han at jeg ikke liker det og at han skal begynne å oppføre seg. Han sier at han ikke bryr seg om at jeg syns det, siden han mener det er feil og klarer ikke se det selv. Men han sier at han bryr seg om meg og at han ikke vil såre meg. Dette er forvirrende. Forje uke begynte vi å krangle veldig, han var frekk og er spydig frekk når jeg skal prøve å snakke med han. Han tar opp ting jeg har gjort tideligere som har ikke likte. Han har aldri vært så frekk mot meg før, og jeg har aldri sett han så sint. Han sa at han syns det var best at vi endte det igjen. Dette sier han ofte, men kommer alikevel tilbake en uke eller to senere. Mitt spørsmål til dere er nå, hva tror dere han er ute etter? Sex eller mer? Og er det virkelig slutt denne gangen, eller kommer han tilbake? Hva skal jeg isåfall gjøre om han kommer tilbake? Anonymous poster hash: 00988...39b Anonymous poster hash: 00988...39b Anonymous poster hash: 00988...39b
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Dropp han, han er en drikksekk. Vis at det er du som bestemmer og at det ikke er akseptabelt å oppføre seg sånn som han gjør. Jeg leser at forholdet deres har vært så ustabilt, og det kommer aldri til å bli noe bedre, så det er best du går videre uten han. Konsentrer deg om utdannelsen din.. klem Anonymous poster hash: 8b08a...ee8
Gjest Wei Wei Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Forholdet skal virkelig ikke være så komplisert. Gå videre.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Er det rart jeg er redd for at jeg ikke skal klare å avvise han om han kommer tilbake? Andre som har/har hatt det sånn? Dropp han, han er en drikksekk. Vis at det er du som bestemmer og at det ikke er akseptabelt å oppføre seg sånn som han gjør. Jeg leser at forholdet deres har vært så ustabilt, og det kommer aldri til å bli noe bedre, så det er best du går videre uten han. Konsentrer deg om utdannelsen din.. klemAnonymous poster hash: 8b08a...ee8 Anonymous poster hash: 00988...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå