AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Overskriften sier vel sitt...Jeg blir forvirret.. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 73199...a75
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Noen?? Anonymous poster hash: 73199...a75
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Pause er forvirrende nok for meg. At dere attpåtil er med hverandre hver dag gir ikke mening det heller. Trodde meningen med pause var litt tid fra hverandre? Nesten som en seperasjon liksom Anonymous poster hash: 3a821...c6a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Sex hver dag? Anonymous poster hash: 945c2...d37
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Pause er forvirrende nok for meg. At dere attpåtil er med hverandre hver dag gir ikke mening det heller. Trodde meningen med pause var litt tid fra hverandre? Nesten som en seperasjon liksom Anonymous poster hash: 3a821...c6a Trodde jeg også..Men likevel vil hun være med meg. Anonymous poster hash: 73199...a75
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Trodde jeg også..Men likevel vil hun være med meg. Anonymous poster hash: 73199...a75 Mulig hun holder deg på gress mens hun leter etter noe bedre? Anonymous poster hash: 3a821...c6a 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 pause er tåpelig. enten er man sammen eller så er det slutt. at ho har pause men likevel går sammen med deg hver dag er nok dessverre for å holde deg på gress tror jeg. Anonymous poster hash: d88af...4ad
Betasuppe Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Overskriften sier vel sitt...Jeg blir forvirret.. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 73199...a75 Da har dere jo ikke pause. Hun, derimot, holder deg på matta som backup i tilfelle drømmemannen hennes ikke dukker opp... Gjør det final - dump henne og vis at du er tøff.
Gjest .-L-. Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 (endret) Overskriften sier vel sitt...Jeg blir forvirret.. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 73199...a75 Tenker at du må ha det klart for deg hva du selv vil. Endret 3. januar 2014 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Har hun bedt om pause så skal det også være en pause. Ikke finn deg i å bli brukt på den måten. Stå opp for deg selv og forklar at en pause er en pause. Dette syns jeg er direkte frekk og ufin oppførsel fra hennes side. Anonymous poster hash: 8b04e...462
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Vel. Trenger mer fakta, faktisk. For en pause er litt forskjellig, spørs hvor dere står. Og en pause er ikke en pause før disse tingene ligger felles klart for begge to: -Hvem vil ha pausen: begge kanskje? -Hvis ikke begge: Hvorfor ville den ene, og hvorfor ville den andre? (Grunnen til pausen) -Hva ønsker hun å oppnå med pausen, hva ønsker du å oppnå med pausen? -Hvor lenge sammen? -Alder Jeg hadde en pause med dama mi, og det gikk helt smertefritt. Begge var klar over hvor man sto, og ingen drama rundt det. Så lenge man har en felles forståelse, og er trygg på hverandre og vet hva den andre faktisk ønsker å oppnå med pausen sin, så blir man ikke forvirret. Jeg tror hun henger med deg hver dag, fordi hun vil få noe ut av denne pausen, som dere to IKKE har klart å kommunisere frem. Og at du tolker pausen som noe annet enn det hun gjør. Det er faktisk helt logisk. Anonymous poster hash: 1ea2e...baa 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Ps. Så hvis du faktisk klarer å spørre henne hva hun faktisk vil med pausen, og hva hun ønsker å oppnå med å henge med hverandre i pausen (kanskje er det et forsøk på å komme nærmere deg igjen, litt sånn "på datern"?). Men det første som dukker opp i hodet mitt, er i hvertfall ikke at det er ondsinnet ment av henne sånn sett. Anonymous poster hash: 1ea2e...baa 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 Har hun bedt om pause så skal det også være en pause. Ikke finn deg i å bli brukt på den måten. Stå opp for deg selv og forklar at en pause er en pause. Dette syns jeg er direkte frekk og ufin oppførsel fra hennes side.Anonymous poster hash: 8b04e...462 Jeg forstår ikke hva som er så vanskelig med visse mennesker. Må alt være en forbanna krig hele tiden? Hva godt gjør egentlig ditt forslag, og hva er det egentlig han evt skulle gå ut av det? Og hva er frekk oppførsel? Du sier at en pause er en pause, men hva om de tenker forskjellig på det området? Anonymous poster hash: b8aea...de2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #14 Skrevet 5. januar 2014 Skjønner hva du sier, men da kaller man det heller ikke en pause. Det er å leke med andres følelser. Har selv vært på den usikkre siden, og for meg er pause i utgangspunktet bare tull. Ikke nok med det, men så skal hun tilsynelatende holde han på gress. Det synes jeg er frekkt. Jeg forstår ikke hva som er så vanskelig med visse mennesker. Må alt være en forbanna krig hele tiden? Hva godt gjør egentlig ditt forslag, og hva er det egentlig han evt skulle gå ut av det? Og hva er frekk oppførsel? Du sier at en pause er en pause, men hva om de tenker forskjellig på det området? Anonymous poster hash: b8aea...de2 Anonymous poster hash: 8b04e...462
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå