Gå til innhold

Filmer alle har sett...

Fremhevede innlegg

Gjest Solsmil
Skrevet

Ringenes herre

Star wars

Pirates of the carribbean

Twilight

Reisen til julestjernen

Tre nøtter til askepott

Kontiki

Max manus

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Harry Potter

Dirty Dancing

Anonymous poster hash: 1417f...ea0

Skrevet

Ringenes Herre

Skrevet

Kill Bulijo og Svindlers liste

Skrevet

Har ikke sett noen av Star Wars, James Bond, Superman, eller Batmanfilmene. Ikke gudfaren heller.

Skrevet

Ca alt av

disneyfilmer,

harry potter,

ringenes herre

og

star wars.

• 2 uker senere...
Skrevet

Titanic

Maratonmannen (daske seg selv hardt på hånden) :rodme:

Donnie Darko

Flukten fra Alcatraz

The Goonies

Skrevet

The Notebook. Av en eller annen grunn har den vært nevnt i de siste tre filmene jeg har sett så derfor må jeg jo bare se den nå. Jeg har heller ikke sett alle harry potterfilmene, men lider meg gjennom nå etter å ha inngått en avtale med min datter, hun skal lese hele Isfolket, jeg skal se alle HPfilmene. Hun kommer helt klart best ut av det, jeg liiiider meg gjennom HP, har sett tre og det blir IKKE noe bedre. Sukk.

Dårlig avtale! Du burde også lese Harry Potter-bøkene! Jeg liker heller ikke filmene noe særlig, men bøkene er fantastiske. Har også lest Isfolket. :biggrin:

Selv har jeg ikke sett Gudfaren eller Fight Club.

Ble helt forferdet i helga da det viste seg at kjæresten ikke hadde sett The Shawshank Redemption eller Den grønne mil, så de satte jeg på tvert! :opplyser:

Skrevet

Dårlig avtale! Du burde også lese Harry Potter-bøkene! Jeg liker heller ikke filmene noe særlig, men bøkene er fantastiske. Har også lest Isfolket. :biggrin:

Selv har jeg ikke sett Gudfaren eller Fight Club.

Ble helt forferdet i helga da det viste seg at kjæresten ikke hadde sett The Shawshank Redemption eller Den grønne mil, så de satte jeg på tvert! :opplyser:

Jeg har prøvd å lese Harry, orket bare halvannet kapitel i den første boken. Seriøst, det er smertefullt. Virkelig ikke min greie.

Jeg har heller ikke sett hverken Shawshank eller Mila ...... hi hi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...