Gjest Solsmil Skrevet 4. januar 2014 #21 Skrevet 4. januar 2014 Ringenes herre Star wars Pirates of the carribbean Twilight Reisen til julestjernen Tre nøtter til askepott Kontiki Max manus
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #22 Skrevet 5. januar 2014 Harry Potter Dirty DancingAnonymous poster hash: 1417f...ea0
Buddhahode Skrevet 5. januar 2014 #25 Skrevet 5. januar 2014 Har ikke sett noen av Star Wars, James Bond, Superman, eller Batmanfilmene. Ikke gudfaren heller.
j23 Skrevet 10. januar 2014 #26 Skrevet 10. januar 2014 Ca alt av disneyfilmer, avatar, harry potter, ringenes herre og star wars.
SardintrollReturns Skrevet 23. januar 2014 #27 Skrevet 23. januar 2014 Titanic Maratonmannen (daske seg selv hardt på hånden) Donnie Darko Flukten fra Alcatraz The Goonies
Daudaferd Skrevet 23. januar 2014 #28 Skrevet 23. januar 2014 The Notebook. Av en eller annen grunn har den vært nevnt i de siste tre filmene jeg har sett så derfor må jeg jo bare se den nå. Jeg har heller ikke sett alle harry potterfilmene, men lider meg gjennom nå etter å ha inngått en avtale med min datter, hun skal lese hele Isfolket, jeg skal se alle HPfilmene. Hun kommer helt klart best ut av det, jeg liiiider meg gjennom HP, har sett tre og det blir IKKE noe bedre. Sukk. Dårlig avtale! Du burde også lese Harry Potter-bøkene! Jeg liker heller ikke filmene noe særlig, men bøkene er fantastiske. Har også lest Isfolket. Selv har jeg ikke sett Gudfaren eller Fight Club. Ble helt forferdet i helga da det viste seg at kjæresten ikke hadde sett The Shawshank Redemption eller Den grønne mil, så de satte jeg på tvert!
Petalouda Skrevet 23. januar 2014 #29 Skrevet 23. januar 2014 Dårlig avtale! Du burde også lese Harry Potter-bøkene! Jeg liker heller ikke filmene noe særlig, men bøkene er fantastiske. Har også lest Isfolket. Selv har jeg ikke sett Gudfaren eller Fight Club. Ble helt forferdet i helga da det viste seg at kjæresten ikke hadde sett The Shawshank Redemption eller Den grønne mil, så de satte jeg på tvert! Jeg har prøvd å lese Harry, orket bare halvannet kapitel i den første boken. Seriøst, det er smertefullt. Virkelig ikke min greie. Jeg har heller ikke sett hverken Shawshank eller Mila ...... hi hi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå