Gå til innhold

Syns han jeg er horete?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen, og "godt" nytt år!

For meg startet det nye året på best tenkelige måte. Han jeg liker kysset meg. Foran alle.

Vi har snakket mye på facebook tidligere; samtalene har virkelig hatt fin flyt, og vi har hatt det veldig gøy. Mange felles interesser har vi også. For å ikke snakke om musikksmak. Og humor. Ja, denne karen liker jeg virkelig godt.

Jeg var usikker på om han følte det samme for meg, men han ble henrykt for å se meg da vi møttes for første gang nyttårskvelden. Vi hadde ikke sett hverandre siden skolen sluttet. Han snurret meg rundt og fortalte meg hvor fin jeg var i kveld. Etter å ha ønsket alle godt nyttår, fant vi tilbake til hverandre. Vi fikk aldri med oss at klokken slo tolv, men ikke lenge etter vi fant ut vi var i et nytt år, kysset han meg.

Vi ble stående å snakke i sikkert en halv time, før han spurte hva jeg skulle nå. Jeg foreslo vi skulle dra hjem til meg. Han var enig. Vi gikk derfra, hånd i hånd. Et minutt og flere distraksjoner senere hadde vi plutselig mistet hverandre. Jeg fikk aldri snakket med ham igjen den kvelden.

Han svinset rundt til alle andre (han hadde nok betraktelige mengder alkohol innabords), og etter flere mislykkede forsøk på å huke tak i ham igjen, ble jeg stående med bestekompisen hans. Han spurte meg om jeg hadde noe på gang med xxx. Jeg sa nei, for jeg har jo ikke det, egentlig. Jeg fikk høre fra flere at kompisen var interessert i meg, men jeg var iskald og han varmet meg så med litt alkohol i blodet var jeg ikke sen til å takke ja til et par varme hender å holde i.

Senere ble han med meg hjem. Det skal så absolutt nevnes at vi ikke var de eneste som dro dit, og at jeg aldri så mye som kysset kompisen til crushet mitt. Vi var sikkert 20 personer i huset, men da en i samme gjeng som han jeg egentlig vil ha, og bestekompisen hans, ringte bestekompisen og spurte hvor han var, sa han han var hos meg. Bare meg. Jeg protesterte, men det fikk nok ingen med seg.

Nå har det gått tre dager, og vi som pleier å snakke sammen hver dag, har ikke snakket sammen siden vi kysset.

Angrer han? Tror han virkelig kompisen hans sov over? Tror han jeg tok kompisen, da jeg ikke tok med han? Vil han egentlig ikke ha meg? Så mange ubesvarte spørsmål, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har lite lyst å si noe først, for det var tross alt han som ikke kom til meg. Vil ikke virke masete. Trenger noen råd og litt erfaring.

Hilsen jente 18 som fikk verdens beste start på 2014.

GODT nyttår! Måtte dere alle finne den rette i år :-)

Anonymous poster hash: a8b67...760
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om flere var av oppfatning av at bestekompisen til han du er interessert i er interessert i deg i tillegg til at dere stod og holdt hender før du til slutt ble med han hjem, så er det vel en ganske stor mulighet for at det ble lagt merke til. Det var jo heller ikke det gunstigste at bestekompisen hans svarte at du var der alene sammen med han, og alt i alt så bør du nok ta høyde for at du fremstår som at du ikke vet hvem du egentlig er interessert i. Du vet det jo selv, men når han du virkelig er interessert i legger sammen 2 og 2 så har han nok tolket det slik at du ikke er så interessert i han. Jeg er mann selv og det kjipeste er når noen noen man er klar for blir med en annen mann hjem, spesielt når hun har gitt tegn til at hun ønsker å være med deg.

Vet jo at det ikke alltid betyr noe og at det ikke alltid innebærer sex å bli med noen hjem, men i situasjonen har man ingen forutsetning for å vite det og man tolker det gjerne i den retningen, så ja - om hun virker vimsete i forhold til hvem hun vil ha så er det som regel en dealbreaker for min del. Når jeg selv er klar på mine intensjoner så gidder jeg ikke bruke tid på jenter som ikke er det.

Så mitt råd hvis du virkelig vil ha han er at du forsøker å ta opp kontakten igjen. Vær klar på dine intensjoner i forhold til han og forklar at det ikke skjedde noe med bestekompisen hans. Du har ingen plikt til å brette ut privatlivet ditt til han siden dere ikke er sammen, men jeg mener det er viktig å vise at man ikke har et opplegg på gang med den andre, så den kostnaden må du kanskje ta om du vil ha han.

Nå bør det sies at jeg syntes at bestekompisen hans oppførte seg dårlig hvis han visste at hans egen kompis var interessert i deg da, venner skal i den grad de vet det ikke prøve seg på kompisens potensielle. Dette i tillegg til at du også ble litt offer for omstendighetene ved at dere kom bort fra hverandre gjør jo at misforståelsen ikke bare var ditt ansvar. Men når det ble slik det ble og med tanke på hvordan det fremstår for han så blir det nok i stor grad opp til deg hva du ønsker å gjøre med det.

Anonymous poster hash: 412f2...770
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg likte ei jente og hun tilsynelatende hooka opp med en annen, så hadde det i utgangspunktet vært kroken på døra. At det er kompisen min jeg trodde at du hadde sex med gjør det verre, men det hadde vært en dealbreaker om det var en annen også.

Anonymous poster hash: dc4af...ae9
Skrevet (endret)

Du tok med deg bestekompisen hans hjem og ikke han. Hva hadde du tenkt om det hadde vært omvendt, og han hadde tatt med seg din beste venninne hjem til han?

Endret av .-L-.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel egentlig uvesentlig hva han tror og ikke tror. Det beste du kan gjøre nå er å passe på at han du liker hører at du snakker om festen/nachet hjemme hos deg. Pass på at det går klart frem at ingen lå med noen og at dere var mange. Pass også på at det ikke hører ut som du på noe vis unnskylder eller forklarer deg. Skulle tatt seg ut å starte et eventuelt forhold med å krype...

Så, når han prater med deg igjen kan du spørre hvor det ble av han på nyttåret.

Desverre er det slik at den en liker holder en øye med. Så når han lot deg slippe ut av fingrene sine er ikke det et godt tegn. Men dere er så unge at han kan ha blitt full og glemt det eller bare rotet det til.

Anonymous poster hash: f00af...814

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...