AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Det er en gutt jeg har vært med på noen dater den siste tiden. De første gangene har vi bare kjørt tur og vært på kino. Vi har ikke vært helt alene med hverandre. Så i går var jeg på besøk for han for første gang. Vi begynte å kline en del og tok på hverandre osv.. Så prøver han å ta handa ned i buksa mi, og spør meg om det er greit. Der og da var jeg sinnsykt kåt, og ville bare rope ja! Men noe inne i meg sa at jeg ikke burde gjøre det så tidlig, og jeg sa motvillig nei. Han respekterte det. Men vi fortsatte slik vi begynte med, før han sier: vi skal ikke gå bort til senga da? Er veldig betatt av han, og var så klar som jeg aldri før har vært, men stod på mitt og sa nei. Han aksepterte det, og prøvde ikke mer. Men spurte om hvorfor jeg ikke ville, og at jeg ikke måtte tro at han bare ville bruke meg. Angret masse når jeg kom hjem, for han er så sinnsykt deilig og herlig. Sa egentlig kun nei av prinsipp, at man ikke skal ha sex så tidlig. Neste gang jeg er med han, er jeg nesten hundre prosent sikker på at jeg ikke greier å si nei. Er så utrolig kåt på han. Men er det veldig dumt av meg å gjøre det så tidlig? Ellers så er han en ordentlig gutt. Han er ikke en sånn typisk "kjekkas/player" som jeg har støtt på tidligere. Alt han sier og gjør virker så ærlig og troverdig. Han fester sjelden, og er for det meste med guttegjengen i helgene, ingen av de er typiske festmennesker. Har bare et seriøst forhold bak seg. (Han er 23 år gammel) og det er ingenting som tyder på at han bare vil bruke meg. Er det normalt å ha sex så tidlig i "datingsfasen"? Eller er det lurest av meg å knipe igjen og vente? Er ikke sånn at jeg ikke kan ha sex med folk jeg nettopp har møtt, og har hatt et par ons.. men når det er en gutt jeg kunne tenke meg noe seriøst med blir jeg litt usikker på hva som er lurt eller ikke.. Anonymous poster hash: ba2c1...af0 1
Mariell007 Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Fint at du ventet nå, så har dere noe å glede dere til neste gang! Ikke gi alt fra starten, men dere kan jo ha sex neste gang, hvem sier at man måå bevege seg sakte framover? Må ikke det vettu, effektive mennesker får det gjort, også kan dere fortsette og møtes, ha det hyggelig sammen, ha sex, bli forelsket, bli sammen.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Så prøver han å ta handa ned i buksa mi, og spør meg om det er greit. Der og da var jeg sinnsykt kåt, og ville bare rope ja! Men noe inne i meg sa at jeg ikke burde gjøre det så tidlig, og jeg sa motvillig nei. Han respekterte det. Men vi fortsatte slik vi begynte med, før han sier: vi skal ikke gå bort til senga da? Er veldig betatt av han, og var så klar som jeg aldri før har vært, men stod på mitt og sa nei. Anonymous poster hash: ba2c1...af0 Jeg har null erfaring så lurte egentlig på hvor vanlig dette var, altså om man har fått nei på hånda ned i buksa, for så å spørreom å gå bort til senga på samme date når fyren ikke er player og bare har hatt et lengre forhold bak seg. Anonymous poster hash: b9049...0a1
ekkoet Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Vent så lenge som du føler, men gi ham en god forklaring så ikke han blir usikker på deg. Si gjerne at du har veldig lyst, men at du gjerne vil ha noen dater til om du føler det er det riktige. 3
Gjest lnx Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Bare ikke glem at han kan miste interessen etter hvert hvis du holder igjen på pulingen 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Greit å ikke la det skje på første møtet hvertfall, men etter det avhenger det jo at hvor mye man snakker sammen og hvor godt man føler man kjenner hverandre. Det var en fyr som var interessert i meg en gang, men av prinsipp, fordi jeg følte at han var veldig seriøs, gjorde jeg ikke noe med han, før etter mange møter. Det ble ikke noe forhold av det, men jeg gikk hvertfall fra det med stoltheten i behold Anonymous poster hash: e9f91...2f2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Livet er kort, jeg ville ikke ha ventet.Anonymous poster hash: 55960...9c2 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har hatt litt forskjellige sexpartnere, og da jeg møtte en helt fantastisk fyr hadde jeg lyst til å prøve å vente slik at jeg var ordentlig forelsket da vi lå med hverandre første gangen. Jeg har hatt litt erfaring med at jeg ikke syns de er spennende etter at vi har knulla. Ventet ca en måned fra vi begynte å date. Det endte med at jeg begynte å gråte av nervøsitet og han var på nippet til å dra å aldri se seg tilbake. Vi prøvde igjen litt senere med litt alkohol innabords, og da var det helt fantastisk. Men det er egentlig bare flaks at han gadd å prøve igjen med den nervøse sutreungen. Jeg hadde bygget meg opp altfor store forventninger, og var skikkelig nervøs, så det gikk ille. Han har sagt i ettertid at han har aldri følt seg så uønsket og lite sexy før. Men, vi har nå vært sammen i snart fire år, så vet ikke om det hjalp eller ikke jeg Anonymous poster hash: 25432...165
Gjest Daenerys Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå