AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 For oss barnløse som synes at dyr er de beste bana man kan få, og ingen unger kan sammenligne seg med dem! Hva mener da dere at forskjellen på "ekte" barn er? Er det ikke lov for oss som ikke vil ha snørrunger,at vi får våre "egne" små nøster? Vi har alltid blitt læørt opp til at vi er gal eller noe, men vi som ikke får annet enn dyr, vi forguder dem Vi ser på dem som egne barn, og ikke f at vi kunne vært foruten! Anonymous poster hash: 39331...717 3
Fandenivoldsk Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Jeg forguder bikkja mi og vil heller ha ti bjeffetryner enn en unge, men hun er da ikke barnet mitt av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Jeg syns ikke noe om å sammenligne dyr med barn. Dyr er så uendelig mye bedre enn en unge etter min mening. Anonymous poster hash: 4a262...286 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Jeg forguder bikkja mi og vil heller ha ti bjeffetryner enn en unge, men hun er da ikke barnet mitt av den grunn. med midre du har hår på. Jeg mener vi har hatt utallige diskusjoner her på KG, om vi dyre-mennesker er lije mye verdt som andre foreldre. Jeg er helt sikker på at vi elsker dyrene våre på samme nivå som dem med barn, eneste forskjellen er at vi ikke har født dem.. Anonymous poster hash: 39331...717
Fandenivoldsk Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Jeg tror ikke vi kan si noe om det, ettersom vi ikke har barn. Jeg har ikke noen trang til å finne ut av hvordan det føles å ha barn, men jeg er rimelig sikker på at man føler annerledes for barnet sitt enn for dyrene sine. Vi er liksom programmert sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå