AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Hei! Jeg og kjæresten har vært i et stabilt godt forhold i 3 år, og vi har det så bra sammen! Vi ler mye, har lik humor, vi ser absolutt en framtid sammen og alt er egentlig perfekt! Bortsett fra at jeg ikke tenner på han lenger.. Overhode! Jeg synes han ser bra ut, men jeg klarer ikke ha sex med han lenger. Før hadde vi sex oppimot 5 ganger daglig på det meste, men det dabbet jo selvfølgelig av. Han tenner fortsatt på meg, men ikke jeg på han :/ kan telle på en hånd hvor mange ganger vi hadde sex i 2013! Og det ser ikke ut til å bli bedre. Jeg synes altså han ser veldig bra ut, bortsett fra at han er litt tynn, noe som får meg til å føle meg litt større! Hva kan vi gjøre? Det er vel ikke over og ut? Kan sexolog fungere? Jeg elsker denne gutten av hele mitt hjerte. Burde vel også legge til at jeg heller ikke kysser så mye med han, det føles nesten litt ubehagelig. Er redd for at jeg har gått inn i en mer vennemodus ovenfor han Vi er foresten unge, vi er 18 år begge to, blir 19 i år.Anonymous poster hash: ad08a...ab2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Tenner ikke på han lenger, sier du. Hva skjedde da, akkurat i det du sluttet å tenne på han? Mye kan jo skje i livet og sexlysten kan jo noen ganger dabbe av for en periode. Er ganske normalt det.Anonymous poster hash: f9530...6ff
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Tenner ikke på han lenger, sier du. Hva skjedde da, akkurat i det du sluttet å tenne på han? Mye kan jo skje i livet og sexlysten kan jo noen ganger dabbe av for en periode. Er ganske normalt det.Anonymous poster hash: f9530...6ff Jeg vet ikke helt, men jeg synes ikke det var noe spennende lenger, tom for ideer.. Så sluttet vi vel bare, og nå er det nesten fysisk umulig for meg å ligge med han Er det vanlig at det er perioder (år) uten sex i forhold? Kan det fungere selvom?Anonymous poster hash: ad08a...ab2
Citron Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Sex lyst kan dabbe av og komme tilbake. Imellom tiden kan du jo freshe opp litt med forskjellige leker og stillinger. Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Jeg vet ikke helt, men jeg synes ikke det var noe spennende lenger, tom for ideer.. Så sluttet vi vel bare, og nå er det nesten fysisk umulig for meg å ligge med han Er det vanlig at det er perioder (år) uten sex i forhold? Kan det fungere selvom?Anonymous poster hash: ad08a...ab2 Høres ikke normalt ut-om dette vedvarer over lang tid.Alle kan ha perioder med laber sexlyst og lyst på partneren.Men har man hatt et GODT tilfredsstillende sexliv før det skjer.Så skal nå sexlysten og tenningen komme tilbake etter kort tid.... Hvis ikke bør du grave dypt inn i deg selv og spørre deg selv om hvorfor du ikke tenner på han lenger? Du vet nok svaret best selv.Umulig for oss andre å gjette. Har selv hatt flere langvarige forhold.Og jeg klarte å oppretholde både tenningen og sexlysten,helt til det var finito og slutt mellom oss.Men etter nesten 10 år sammen,i begge forholdene,så er nå det godt jobba: ) Ditt forhold er jo ganske ferskt og nytt i forhold til mine 10 årige samboerskap... Så nei.Jeg tror noe var galt med sexlivet deres...lenge lenge før du mistet totalt lysten på han. Anonymous poster hash: 6cc02...ae1
Gjest Awzm me Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Om du føler deg litt stor i forhold til han kan det være at det går på selvtilliten løs, som gjør at du kanskje ikke vil ha sex, egentlig pga deg selv, men underbevisst klandrer han, siden han er den som fikk deg til å føle det slikt.. eller noe sånt, bare noen tanker nå i natten...
flinkeceline Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Jeg tror, altså, for å være helt ærlige med oss selv, at den seksuelle tiltrekningen til partner, av ulike årsaker kan gå opp/ned til tider. Det er helt vanlig, det, og de fleste par opplever det fra tid til annen. Det kan komme av generelt stress i forholdet, eller mangel på pleie av dette. Spørsmålet er nå hva du som partner er villig til å ofre for å få forholdet til å fungere, hvor langt du er villig til å gå. Med et mener jeg hvordan du ligger an seksuelt, hvordan han ligger an seksuelt. Om dere opplever orgasmer sammen. Om du i et kåt øyeblikk kan finne på å starte en sensuell sexakt som du kan få han med på - For alle er vi kåte i svake øyeblikk... bare ta tak i han hvis du kjenner deg våt i trusa, også pass på at dere har snakket om det på forhånd. Be han være klar til å pule deg når som helst en dag dere sitter sammen en rolig kveld. Sett på rolig musikk, senket belysning, sexy undertøy... drikk litt vin. Kanskje dere da kan finne gnisten igjen.
Mike Waters Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Kjærlighet og lyst er like forskjellig som vin og ost, men fordi de komplementerer hverandre så utmerket blir de ofte forvekslet med forstummende regelmessighet! Naturen jobber med å få oss sammen, men når den jobben er gjort så får man ikke så mye mer hjelp. Derfor er manglende tenning og lyst en konstant utfordring for par som søker å holde sammen over langen. Kansej dere har kommet til det punktet i livet hvor dere ønsker forskjellige ting av livet? Det er viktig at dere forsøker å sette ord på det om dere har planer om å komme forbi denne kneika sammen, ting går sjeldent bare bort av seg selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå