Gå til innhold

Er det noen her som tar med seg mat på do?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente, bare for å understreke at noen av oss ikke er så jævla fisefine..

Om jeg skal tisse feks, og står med et pizzastykke i hånden, ikke faen om jeg gir det fra meg, jeg tar det med meg! Spiser gjerne en bit når jeg siter der også.. Dette gjelder selvsgt ikke fine middagsbesøk,. dette gjelder venne-kvelder.. Og når jeg er alene..

Kanskje jeg er unormal og ekkel?

Anonymous poster hash: 2eda3...ac7
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri gjort, og tror jeg aldri kommer til å gjøre. Ikke at jeg er ekstremt prippen eller noe sånt, men nei. Jeg synes ikke mat har noen ting å gjøre på do.

• Liker 6
Skrevet

Nei, aldri kunne funnet på å ta med mat på do!

AnonymBruker
Skrevet

Ja det har jeg gjort noen ganger, men holder som regel maten med munnen og sørger for at det ikke kommer noen sprutesone. Må jeg bruke hånd så bruker jeg den som ikke er borti noe.

Hadde aldri gjort det med noen andre i huset. :fnise:

Anonymous poster hash: 829f8...862
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha nei, det kunne ikke falt meg inn. Men jeg kan ta med feks et glass vin på badet når jeg skal sminke meg til fest og sånt. Og en gang drakk jeg mens jeg tisset husket jeg. Kom hjem og måtte sånn på do, samtidig som jeg var ekstremt tørst, så jeg hentet et glass på kjøkkenet og fylte det med vann fra springen og drakk mens jeg tisset.

Anonymous poster hash: ef640...c8d
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke ta med meg noe som helst av mat og drikke på dassen, hverken alene eller ellers. Er ikke langt fra å spytte ut tyggisen en gang. Mulig jeg er litt natur-veik :fnise:

Anonymous poster hash: 06d0a...52b
AnonymBruker
Skrevet

Det nærmeste jeg har gjort noe sånt er å ta en tyggis etter at jeg dusja. Tror ikke mange gjør sånt nei, spesielt ikke når man har besøk.

Anonymous poster hash: 3c4df...e5c

AnonymBruker
Skrevet

Ja det har jeg gjort noen ganger, men holder som regel maten med munnen og sørger for at det ikke kommer noen sprutesone. Må jeg bruke hånd så bruker jeg den som ikke er borti noe.

Hadde aldri gjort det med noen andre i huset. :fnise:

Men hvorfor ta maten med inn i det hele tatt da? :klo: Da lager du jo bare stress for deg selv

AnonymBruker
Skrevet

Haha nei, det kunne ikke falt meg inn. Men jeg kan ta med feks et glass vin på badet når jeg skal sminke meg til fest og sånt. Og en gang drakk jeg mens jeg tisset husket jeg. Kom hjem og måtte sånn på do, samtidig som jeg var ekstremt tørst, så jeg hentet et glass på kjøkkenet og fylte det med vann fra springen og drakk mens jeg tisset. Anonymous poster hash: ef640...c8d

Hehe, ironien der altså...

Anonymous poster hash: 3c4df...e5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spist middag på do, selv om jeg har bæsja like før og det stinker. Men det er varmt oh koselig der

Anonymous poster hash: 5dd94...5fa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor ta maten med inn i det hele tatt da? :klo: Da lager du jo bare stress for deg selv

Hvis jeg har dårlig tid eller ikke har mye igjen av f.eks pizzastykket. Synes ikke det er så mye stress, verre å sitte og tygge mens man glor i veggen. Ueffektivt!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har gjort det ett par ganger om jeg må skynde meg å spise samtidig som jeg må på do f.eks. Men er svært sjeldent :)

Haha nei, det kunne ikke falt meg inn. Men jeg kan ta med feks et glass vin på badet når jeg skal sminke meg til fest og sånt. Og en gang drakk jeg mens jeg tisset husket jeg. Kom hjem og måtte sånn på do, samtidig som jeg var ekstremt tørst, så jeg hentet et glass på kjøkkenet og fylte det med vann fra springen og drakk mens jeg tisset.

Det har jeg også gjort :fnise:

Anonymous poster hash: 5b8ac...e00
  • Liker 2
Skrevet

Sikkert sånn jeg kunne gjort i fylla. Men i edru tilstand så hadde jeg sikkert lagt fra meg pizzastykket før jeg gikk inn. Kan liksom ikke huske å noengang ha spist på do.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente, bare for å understreke at noen av oss ikke er så jævla fisefine..

Om jeg skal tisse feks, og står med et pizzastykke i hånden, ikke faen om jeg gir det fra meg, jeg tar det med meg! Spiser gjerne en bit når jeg siter der også.. Dette gjelder selvsgt ikke fine middagsbesøk,. dette gjelder venne-kvelder.. Og når jeg er alene..

Kanskje jeg er unormal og ekkel?

Anonymous poster hash: 2eda3...ac7

sorry meg men det høres bare sykt ekkelt ut.

Anonymous poster hash: 38045...8f2

• Liker 1
Skrevet (endret)

Aldri spist mens jeg er på do nei. Er heller ikke veldig fisefin eller prippen av meg, men det har liksom bare aldri falt seg naturlig å ta med maten på do. :P

Endret av Namine
Skrevet

Det har jeg ikke engang tenkt på.

AnonymBruker
Skrevet

En gang satt jeg på do og bæsja mens jeg spiste - hadde så ekstremt dårlig tid!

Dette kommer ikke til å skje igjen, og jeg kommer aldri til å fortelle det til noen!

Anonymous poster hash: 82834...e1e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjort det et par ganger om jeg tar noe rask mat og har dårlig tid, som f.eks skive og jeg egentlig skal spise den på veien men må skikkelig på do så spiser jeg den på do..

Anonymous poster hash: c47d0...c1c
  • Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Kunne heller aldri falt meg inn og gjøre det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...