AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Hei Har en kjæreste som har et mål om 15 kg ned i vekt og hun har i det siste spurt litt venninner om hva de løper i når de jogger. Hun har bursdag nå, tenkte å kjøpe en løpebukse, evt kompresjonstights, men er litt usikker på størrelsen i denne sammenheng. Synes det er litt idiotisk å kjøpe et produkt til 1000 kr hvis det bare går en liten stund før det ikke passer lengre. Jeg har samtidig lest at kompresjonstights er noe som sitter ganske tett, men hvordan er det da med størrelser? Noen som har erfaringer? Anonymous poster hash: 4b3e4...88f
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har 2xu og skins, de er ikke like gode etter vektnedgang da det virker som om de former seg litt etter kroppen. CWX er et mindre kjent merke i Norge men de har et kraftigere og stødig stoff som på meg sitter som støpt ennå. Jeg har bare gått ned 5 kg, men mister fra lår/hofter først. Anonymous poster hash: fcfc7...e78
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Jeg vil foresten anbefale å se på langrennsbukser. De funker å løpe i og er brukbar alle andre årstider enn sommer. Anonymous poster hash: fcfc7...e78
Jade Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Hva med et gavekort i en sportsbutikk? Jeg er enig i at det er dumt å kjøpe en dyr tights som snart er for stor. Da er det bedre å kanskje kjøpe en billigere nå, og en dyrere i belønning når hun har gått litt ned (hun skal vel ikke slutte å trene når hun har nådd målvekten, går jeg utifra). Hun bør uansett prøve tightsen på. Størrelsene er forskjellige fra merke til merke, så det er vanskelig for deg å treffe med riktig størrelse basert på hva vi tror.
Thorn Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Så på Din Side i dag at treningstightsene til KappAhl kommer veldig bra ut i test, de koster bare 300 kroner. Jeg kunne ikke bruke samme størrelse etter å ha gått ned 15 kilo, da var det greit med treningstøy som ikke kostet allverdens. Bukser til 1000 kan kanskje være motivasjon?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Henger med på Jade sitt forslag om å kjøpe en rimeligere bukse nå, og heller kjøpe en dyr og fin som belønning for jobben. Nå er det jo masse tilbud der ute også, så kanskje du finner en god bukse til en grei pris? Heldigvis er treningstightsene ganske fleksible, så det går nok greit å kjøpe en uprøvd også. Men om hun er ukomfortabel med kroppen sin nå, så vil jeg anbefale en med litt tykkere stoff og litt høyde i livet (ikke en stram strikk men en med bred linning, så ikke magefettet får en real bulk). Nike Legend er gode bukser. Anonymous poster hash: ad6f6...d2f
Gjest Runforit Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 De har noen fine på Cubus til 149 kroner. Sitter som støpt og finnes i flere farger. Har også masse fine topper, så for 1000 kroner så kan du kjøpe en helt ny treningsgarderobe til henne Så kan du heller kjøpe noe råflott når hun har nådd målet sitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå