Gå til innhold

Hvilken type promper er du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. regner med at de fleste slipper fiser sammen med samboeren sin. Men hvilke type er dere?

A) Høylytt og stolt

B) Rompeballøfter

C) Slipper den ut litt etter litt og håper ingen merker det

D) Stille, men dødelig

E) De som "aldri" promper, som dör dersom man promper ved et uhell, som ikke engang orker ä snakke om promp og som blir dödelig fornärmet og tar det som et tegn pä manglende respekt dersom noen promper uten sjenanse i närheten.

Anonymous poster hash: a1e90...6f5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

A i fylla og E edru

Anonymous poster hash: ea5d4...616
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg: A, B, C, D, E og resten av alfabetet.

Anonymous poster hash: 31cab...da0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En blanding av A og B.

Anonymous poster hash: 43329...dfa
Skrevet

I dag har jeg sluppet litt blaute fiser.

AnonymBruker
Skrevet

B og E.

Anonymous poster hash: 0634a...55f
Skrevet

C med mindre jeg har en bra en og vil være morsom for de som sitter rundt meg, (familie, venner), da kan det bli A.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan promp er rompeballløfter?

AnonymBruker
Skrevet

B og C kombinert. Som regel skinkene som flagerer som lager lyden høyere her.

Anonymous poster hash: d343d...971
AnonymBruker
Skrevet

ingen. går på lavkarbo

Anonymous poster hash: 3b15c...e57

• Liker 2
Skrevet

A B C og desverre veldig ofte D.

AnonymBruker
Skrevet

Høylydte knallerte og dødelige smygere...

Anonymous poster hash: 212ce...2f6
AnonymBruker
Skrevet

A når jeg er alene og E når jeg er ilag med andre inkl samboer..

Så da kan jeg få litt mageknipe når jeg ikke kommer meg bort for å få ut lufta. Jeg greier ikke fise når samboer hører på..

Anonymous poster hash: 97b77...1b5
  • Liker 2
Gjest Mr. Toad
Skrevet

Ser meg nødt til å rapportere noen poster her inne. Jenter promper nemlig ikke. Løgn kan vi ikke ha noe av her inne.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Bruker g-string så ofte lager de ikke lyd, og ganske luktfrie også. Jeg spiser en del karbo, men til vanlig promper jeg faktisk ellers sjeldent. klarer å la vær uten å bli dårlig, kanskje 1 jeg slipper med vilje (utenom søvn) til vanlig. Men hvis jeg er nervøs eller har spist noe dårlig da er det mange på rad, som ikke lager lyd, og har medium til lite lukt. Hahahah xD

Anonymous poster hash: 2f21d...af7
AnonymBruker
Skrevet

Hallo, dette er KVINNEguiden? Herregud, vi promper da aldri. Det er nok et TROLL som har laget tråden..

Anonymous poster hash: 382f5...4fa
AnonymBruker
Skrevet

Før jeg fyllte 30, kunne jeg kamuflere en promp såpass bra at jeg alltids kunne skylde på kjæledyret, for fra MEG kom det ingen lyd. Noensinne.

Men etter 30, så går det ikke lengre. Så jeg er en optimistisk C, som ville følt meg som en stor D hvis det ble oppdaget... :fnise:

Anonymous poster hash: 4fd7a...d9f
AnonymBruker
Skrevet

Å prompe forann samboeren sin synes jeg man burde kunne unngå. Og det handler ikke om hvor mye/lite trygg man er på partneren - det hører bare ikke hjemme å fjerte åpenlyst forann kjæresten/samboeren sin. Kunne iallfall aldri gjort det.

Anonymous poster hash: f5cd1...88b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å prompe forann samboeren sin synes jeg man burde kunne unngå. Og det handler ikke om hvor mye/lite trygg man er på partneren - det hører bare ikke hjemme å fjerte åpenlyst forann kjæresten/samboeren sin. Kunne iallfall aldri gjort det.

Anonymous poster hash: f5cd1...88b

Helt enig. Promping er tabu, og burde forbli et tabu. Noen ting burde man holde man for seg selv. Kjærestepar som sitter og promper foran hverandre åpenlyst er like "turn on" som å finne et hårstrå i hamburgeren.

Anonymous poster hash: 4fd7a...d9f

• Liker 3
Skrevet

B, C og selvfølgelig E :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...