Tosca Skrevet 16. mai 2004 #1 Skrevet 16. mai 2004 Jeg trodde aldri jeg skulle finne meg en tiara, men nå er den heldigvis i boks! Begynte å bli litt svett når det bare er to uker igjen. Den finnes på disse sidene. Modell LL016. http://www.linzijay.co.uk/lj.html Den kan formes etter eget ønske. Så jeg skal trøkke den bittelitt sammen, så den ikke blir fullt så luftig som på bildet. I brudebsalongen hadde de formet den akkurat slik som jeg vil ha den. Den ble kjempefin!
Tosca Skrevet 16. mai 2004 Forfatter #2 Skrevet 16. mai 2004 Her er forresten en bedre link: http://www.morsiusgalleria.com/mgonline/ht...html/ll016.html
Glossy Skrevet 16. mai 2004 #8 Skrevet 16. mai 2004 Kjempe stilig!!! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den ?? ( Ligner veldig på min )
Tosca Skrevet 17. mai 2004 Forfatter #9 Skrevet 17. mai 2004 Glossy skrev: Kjempe stilig!!! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den ?? ( Ligner veldig på min Jeg kjøpte den på Brudehuset på Engen. Der kjøpte jeg kjolen min også.
Glossy Skrevet 17. mai 2004 #11 Skrevet 17. mai 2004 vittig.. Det gjorde jeg og. Så da er det sikkert den samme. Kjøpte og kjolen min der. Kjempe flinke folk! Men iallefall kjempe fin
Tosca Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #12 Skrevet 18. mai 2004 Glossy skrev: vittig.. Det gjorde jeg og. Tror nok det er en populær tiara, for de hadde nettopp vært utsolgt. Flaks for meg at de hadde fått den inn igjen. Jeg er også kjempefornøyd med Brudehuset. Veldig god service og hyggelige folk. En veldig avslappende atmosfære.
Gjest Xavia Skrevet 18. mai 2004 #13 Skrevet 18. mai 2004 Er det virkelig samme tiara du har lagt ut bilde av?? Synes de så helt forskjellige ut jeg!
Tosca Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #14 Skrevet 18. mai 2004 Det er tiaraen på link nr. 2 jeg har kjøpt. Den første er link til leverandørens hovedside.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå