AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Canal Digital skriver 25mb og Telenor skriver 25/5mb linje. Noe forskjell? Og er det en helt grei hastighet? Bruker det som regel bare til surfing og litt streaming. Spiller COD av og til. Anonymous poster hash: 2527c...1b3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 25/5mb betyr 25 mb nedlastningshastighet og 5 mb opplastningshastighet. Kanskje Canal Digital tilbyr både 25 ned og 25 opp? 25 mb nedlastning er ikke noe å hoppe i taket for, men tilstrekkelig for surfing og musikkstreaming. Er det flere påloget samtidig kan streamingen lugge litt. Anonymous poster hash: 3ca8b...7ea
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 25/5 betyr at du har 25 Mbps ned og 5 Mbps opp. Tallet etter skråstreken indikerer altså opplastningshastigheten. Den har liten betydning for de fleste som bare surfer vanlig rundt på nett, men om du skal bedrive en del opplastning (laste opp bilder, sende filer, streame video etc.) har det betydning. Anonymous poster hash: e80e4...82b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Dersom du bor i Oslo og kan få fibernett bør du velge Lynet Internett. De er raskest og billigst. http://lynet.no/produkter Anonymous poster hash: 3ca8b...7ea
Gjest hva som helst Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 (endret) 25/5mb betyr 25 mb nedlastningshastighet og 5 mb opplastningshastighet. Kanskje Canal Digital tilbyr både 25 ned og 25 opp? 25 mb nedlastning er ikke noe å hoppe i taket for, men tilstrekkelig for surfing og musikkstreaming. Er det flere påloget samtidig kan streamingen lugge litt. Anonymous poster hash: 3ca8b...7ea Tilstrekkelig til surfing og streaming?? 25Mbps ned er mer enn flertallet av befolkningen har, og skulle være MER enn nok for helt vanlig bruk, selv om man laster ned en del. Skal mye til for at streamingen skal "lugge litt" med slik linje. Endret 3. januar 2014 av Flyndrefisken
petterm Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Mange som bor litt utafor folkeskikken som må klare seg med 1,5Mb eller mindre. Klart det merkes når poden ser på YouTube... 1
-Jiinxs- Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Mange som bor litt utafor folkeskikken som må klare seg med 1,5Mb eller mindre. Klart det merkes når poden ser på YouTube... <<---- This guy må overleve med sucky fart pga jeg bor langt ute på landet. Hadde jeg hatt 25/5 så hadde jeg vært overlykkelig. TS: Jeg håper du vet at selv om de reklamerer for den hastigheten, så er det ikke sikkert at du kan få den hastigheten der du bor. Bare et lite tips om du ikke viste om det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå