Søster K Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Vi har ikke bhgplass, og vurderer nå dagmamma. Hun jeg har vært i kontakt med har tre-fire barn på mellom 10 og 14 mnd. Det jeg da lurer på er hvordan dagmødrene klarer å få logistikken til å gå opp? Hvor er resten når en skal sove, skiftes på, møtes osv? Kjenner jeg blir litt engstelig for hvordan det skal gå med min lille skatt når det er kun en voksen på alle barna. Jeg mener, vi har nok å gjøre og vi er to voksne...
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Jeg hadde ikke levert min unge der for å si det sånn. En småbarnsavdeling har gjerne 11 barn fordelt på 5 voksne. Maks to barn på hver voksen. Anonymous poster hash: 0f22b...ca0
Søster K Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2014 Hmm, mulig det var tre barn til sammen. Aner ikke om det er noen regler for sånt? Hun er en dreven dagmamma med gode referanser, men lurer likevel på hvordan dette foregår i praksis? Noen andre med erfaringer med dagmødre?
Silfen Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Det er ikke mer enn hva det er med voksentetthet i en bhg. 3 barn på en voksen er helt kurant. De sover og spiser samtidig, så jeg ser ikke helt hvorfor det skulle være et problem.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Jobber selv som dagmamma, skifter bleier i stuen der alle er samlet, De sover som regel samtidig, enten ute i vognene eller inne på soverommene. Spiser frokost, lunsj og ettermiddag samtidig. Man forsøker å samkjøre de, men er en ekstra trøtt får de selvsagt en lur før de andre Anonymous poster hash: 40017...c83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå