AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Har ganske kraftige mensensmerter, selv om det er over en uke til jeg skal ha mensen. Tok en RFSU-test, og fikk dette resultatet etter ca 10 minutter. Testen skal leses av etter minst 5 og innen 30 minutter. Er den svake streken bare stripen med kjemikalier som skal reagere, eller er denne stripen resusultatet av en reaksjon med ekte graviditetshormoner i urinen min? Tok testpinnen ut av hylsteret fordi jeg ikke trodde mine egne øyne. Anonymous poster hash: 2c3a4...1f8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Glemte bildefilen i forfjamselsen.Anonymous poster hash: 2c3a4...1f8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 en sånn strimmel skal vel ha to streker? en som viser at den fungerer og en som viser om du er gravid? Anonymous poster hash: d8821...625 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Jeg ser bare en stripe, skal ikke de testene ha to hvis den er positiv? Anonymous poster hash: a6b7c...7a5 3
Hulderen Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 En strek er en strek, selv om den er svak. Jeg syns det er vanskelig å se noe på bildet, men ser du en strek, så gratulerer, da er barnet i gang.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Jeg ser dessverre ikke noe strek. Ville ikke stolt på den, men uansett testetsenere (noe jeg regner med at du skal Lykke til. Anonymous poster hash: d430d...df5 1
Saraby Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Streken som vises der er jo ikke svak? Det der er en sterk strek som skal være der for å vise at testen fungerer;) 2
Saleried Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 Jeg ser streken. Den er kjempesvakt rosa, litt over den tydelige kontrollstreken, det er mer enn en uke til mensen ennå, så den burde strengt tatt ikke gi utslag i det hele tatt. 1
Grønn Frosk Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 Jeg ville ikke stolt på den testen. Rfsu har gitt meg sånne svake, falsk positive mange ganger.
Gjest MammatilTiana Skrevet 2. januar 2014 #11 Skrevet 2. januar 2014 (endret) Jeg ser to streker. Men det kan være skyggestrek.. Men da skal streken være mer grå enn rosa. Synes denne ser rosa ut, så jeg tror du er gravid! Ta en ny graviditetstest om noen dager. hCG-nivået fordobles hver 2-3 dag, så da skal den være litt sterkere om noen dager om du er gravid Til dere andre som ikke ser streken; Vipp litt på skjermen. Endret 2. januar 2014 av MammatilTiana
ara Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Ser en veldig svak strek! Ville ikke turt å tolke den som positiv enda... Vent noen dager og ta en ny test (Anbefaler CB digital. Da står det tydelig i vinduet "Gravid" eller "Ikke gravid".) Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 TS her. Fikk en helt blank RFSU på kveldsurin på fredag, men har fått veldig svake rosalilla streker på både Doc Morris og A1 midt på dagen i dag. ..så jeg begynner å tro at det ikke bare er syner eller kjemikaliestriper jeg ser. En Doc Morris i morgenurinene vil vel vise med sikkerhet. Fortsatt 5-6 dager til jeg forventer mensen. Anonymous poster hash: 2c3a4...1f8
Dyregod Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Jeg ser en svaaaak strek der, men det er jo en liten mulighet for at det er en skyggestrek så jeg ville nok ikke jublet altfor høyt enda (eller gråte, alt ettersom). Men da jeg var gravid fikk jeg en så svak strek at mannen ikke så det, men jeg var gravid og sitter nå med datteren min på 7 måneder Så du bør nok ta en ny test for å være sikker. Endret 6. januar 2014 av Dyregod
Dyregod Skrevet 6. januar 2014 #15 Skrevet 6. januar 2014 TS her. Fikk en helt blank RFSU på kveldsurin på fredag, men har fått veldig svake rosalilla streker på både Doc Morris og A1 midt på dagen i dag. ..så jeg begynner å tro at det ikke bare er syner eller kjemikaliestriper jeg ser. En Doc Morris i morgenurinene vil vel vise med sikkerhet. Fortsatt 5-6 dager til jeg forventer mensen. Anonymous poster hash: 2c3a4...1f8 Så ikke denne da jeg svarte, men da kan det jo virke som du er gravid da Streken blir nok sterkere om noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå