AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Jeg og typen har vært sammen i ca 9 mnd og vi er 20 og 21 år. Vi var ute å spiste da han uforventet tok opp exen sin som tema. Hun hadde sendt han meldiger i jula, og han hadde svart på dem. Exen hans hadde lyst at de skulle møtes. Han avviste det med et nei, men hun fortsatte å mase. Han sa nei, slutt å snakk til meg.. Det var alt han fikk til å si.. Det virket som han synes dette var stas, da han smilte veldig når han snakket om meldingene fra henne. Men på samme tid var han så irritert på henne. Han er også stadig vekk å ser på bilder av henne på facebook. Ergo, han er ikke over henne.... Spørsmålet er da: Hvorfor sender han ikke en meld. hvor han forklarer at hun er respektløs og at han ikke er interessert i å snakke med henne. Hvis det er DET han føler? Jeg vet han kan si i fra, og sette ord på hva han føler. Men hvorfor gjør han ikke det????? Og hvorfor svarte han i det hele tatt. Bør jeg avslutte hele forholdet? Jeg blir helt gal av å gå rundt å tenke på et han svarte henne. Kanskje noen av dere har en sunn og god forklaring for hans handling. Anonymous poster hash: 73a5c...ef9 Anonymous poster hash: 4e58a...59c Anonymous poster hash: cb2a4...211
Gjest Awzm me Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Uhm, han svarte jo nei og at hun skulle slutte å snakke til han. og utifra dette så overanalyserte du deg frem til at han ikke var over henne? Kan du ikke være glad for at han er ærlig. Sært å se på bilder av henne, men det betyr ikke at han ikke er over henne 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Jeg tror det er mer sannsynlig at han er den som sendte henne meldinger, men snur det til at hun er den som sendte han meldinger for at du ikke skal bli sur på han. Som du sier, han smilte masse, det passer ikke sammen med irritasjon for å ha fått meldinger. Anonymous poster hash: aeaa9...91a 3
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Hva med å be han slette henne fra facebook og ikke noe mer kontakt? En eks er en EKS, og såfrem jeg fortstår det så har de ikke barn sammen. Ergo, ingen grunn for videre kontakt. Hvis han ikke klarer dette, så må du bare dumpe fyren. 2
FalconPunch Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Hei Kjenner meg veldig igjen i kjæresten din! Det er ikke unormalt å følge med på hva eksen gjør. Dette har jeg gjort med ekser jeg har vært totalt ferdig og over, men også sett på bilder av de jeg ikke er over. Det er utrolig bra gjort av kjæresten din å be eksen sin om å la han være i fred. Det er utrolig vanskelig å vite hva man skal si til en eks (spesielt om en ikke er over personen). Noe som leder meg til et spørsmål: - Hvordan endte deres forhold? - Var det hun som slo opp eller han? - Var utroskap inne i bildet? Det skal dog sies at gutter tenker litt lettere enn oss jenter. Kanskje hans "la meg være i fred" svar er ekvivalens til det du ønsker at han skal skrive? Vi mennesker tenker jo ulikt.. Likevel syns jeg du skal prate med han om dette. Det er jo tydeligvis noe som plager deg og kan ikke være noe kjekt å bære på.. Håper dere finner ut av det. Eller vi kan si at vi menn ikke gidder å være så vage og blottet for logisk refleksjonsevne. Hva tenker du? Anonymous poster hash: 6e40f...0b3
FalconPunch Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Fremmed fugl Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Jeg tror det er mer sannsynlig at han er den som sendte henne meldinger, men snur det til at hun er den som sendte han meldinger for at du ikke skal bli sur på han. Som du sier, han smilte masse, det passer ikke sammen med irritasjon for å ha fått meldinger.Anonymous poster hash: aeaa9...91a Folk er ulike, mange smiler når dem snakker om noe som er vanskeligt, flaut, med mer.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Jeg og typen har vært sammen i ca 9 mnd og vi er 20 og 21 år. Vi var ute å spiste da han uforventet tok opp exen sin som tema. Hun hadde sendt han meldiger i jula, og han hadde svart på dem. Exen hans hadde lyst at de skulle møtes. Han avviste det med et nei, men hun fortsatte å mase. Han sa nei, slutt å snakk til meg.. Det var alt han fikk til å si.. Det virket som han synes dette var stas, da han smilte veldig når han snakket om meldingene fra henne. Men på samme tid var han så irritert på henne. Han er også stadig vekk å ser på bilder av henne på facebook. Ergo, han er ikke over henne.... Spørsmålet er da: Hvorfor sender han ikke en meld. hvor han forklarer at hun er respektløs og at han ikke er interessert i å snakke med henne. Hvis det er DET han føler? Jeg vet han kan si i fra, og sette ord på hva han føler. Men hvorfor gjør han ikke det????? Og hvorfor svarte han i det hele tatt. Bør jeg avslutte hele forholdet? Jeg blir helt gal av å gå rundt å tenke på et han svarte henne. Kanskje noen av dere har en sunn og god forklaring for hans handling. Anonymous poster hash: 73a5c...ef9 Anonymous poster hash: 4e58a...59c Anonymous poster hash: cb2a4...211 Han kan jo ha smilt fordi han syntes det var latterlig, eller for den saks skyld bare litt morsomt eller at han syntes det var helt topp å kunne avvise henne? Godt at han var ærlig og fortalte deg hva som hadde skjedd. Hvis han er av den ærlige, redelige typen, kan du nok stole på at situasjonen er som han sier. Jeg synes du skal nevne for ham at du ble litt usikker av denne samtalen med eksen. Ikke fordi du mistenker ham for utroskap, men du blir redd for at han ikke er helt ferdig med henne. Generelt er det å si at det kan være smigrende at ekser gir uttrykk for fortsatt interesse, men interessen for eksen og lysten til å bli sammen med vedkommende er som oftest ikke tilstede. Tenk på deg selv, du blir sikkert smigret av interesse fra andre gutter, selv om det ikke er i dine tanker (?) å være utro. Anonymous poster hash: e51f6...70b
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Ut i fra hva du skrev, kan jeg ikke akkurat si at det er noe spesifikt som tilsier at han ikke er over henne. Dette må du nesten bare spørre han om. Lett å overanalysere, jeg er litt sånn selv. Anonymous poster hash: 0a166...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå