Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #1 Skrevet 16. mai 2004 Jeg er 20 år og går på Diane p-piller. Har hatt lite bivirkninger bortsett fra brystspreng. Som regel skal vel slike bivirkninger gi seg etter ca 3 mndr. Men det har ikke gitt seg enda. Hva er det egentlig som skjer? Brystene er så ømme at jeg må holde meg i ro slik at de ikke beveger seg, for det er vondt. De er ikke så ømme når jeg har mensen og pillefrie dager.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2004 #2 Skrevet 16. mai 2004 Prøv eit nytt merke du, er mye å velge i - du skal nok klare å finne noe som passar deg.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #3 Skrevet 16. mai 2004 Har prøvd det meste. Flere virker inn på migrenen min, og andre gjør til at jeg går opp i vekt.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2004 #4 Skrevet 16. mai 2004 Prøvd Loette? Kva med sprøyte, stav, plaster eller ring? Dette er mindre hormoner i enn i piller, sidan det går rett kroppen, i staden for å gå gjennom fordøyelses-systemet.
Gjest Xavia Skrevet 17. mai 2004 #5 Skrevet 17. mai 2004 Prøvd Loette? Kva med sprøyte, stav, plaster eller ring? Dette er mindre hormoner i enn i piller, sidan det går rett kroppen, i staden for å gå gjennom fordøyelses-systemet. Er du sikker på at det er mindre hormoner i p-sprøyte?? Du får jo en ganske stor dose sprøyta inn. P-sprøyte er litt gammeldags, og anbefales ikke av mange leger lengre.
Gjest gjest1 Skrevet 17. mai 2004 #6 Skrevet 17. mai 2004 Kanskje ikkje i sprøyte, men det er iallefall mindre hormoner i plaster og ring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå