Gå til innhold

Diane p-piller og brystspreng

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er 20 år og går på Diane p-piller.

Har hatt lite bivirkninger bortsett fra brystspreng. Som regel skal vel slike bivirkninger gi seg etter ca 3 mndr. Men det har ikke gitt seg enda.

Hva er det egentlig som skjer? Brystene er så ømme at jeg må holde meg i ro slik at de ikke beveger seg, for det er vondt. De er ikke så ømme når jeg har mensen og pillefrie dager.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Prøv eit nytt merke du, er mye å velge i - du skal nok klare å finne noe som passar deg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har prøvd det meste. Flere virker inn på migrenen min, og andre gjør til at jeg går opp i vekt.

Gjest gjest1
Skrevet

Prøvd Loette? Kva med sprøyte, stav, plaster eller ring? Dette er mindre hormoner i enn i piller, sidan det går rett kroppen, i staden for å gå gjennom fordøyelses-systemet.

Gjest Xavia
Skrevet
Prøvd Loette? Kva med sprøyte, stav, plaster eller ring? Dette er mindre hormoner i enn i piller, sidan det går rett  kroppen, i staden for å gå gjennom fordøyelses-systemet.

Er du sikker på at det er mindre hormoner i p-sprøyte??

Du får jo en ganske stor dose sprøyta inn. P-sprøyte er litt gammeldags, og anbefales ikke av mange leger lengre.

Gjest gjest1
Skrevet

Kanskje ikkje i sprøyte, men det er iallefall mindre hormoner i plaster og ring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...