Gå til innhold

Trimsykkel eller spinning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp av innendørs treningsapparat!

Jeg er en jente på 25 år som trener fast 3 ganger i uka for blant annet vektnedgang. Det siste året har jeg trent mest utendørs, i tillegg til konkurransesport innendørs. Disse rutinene ønsker jeg å endre litt på, da jeg har blitt litt lei av både treningssenter og det å måtte dra ut hver gang det skal trenes litt. VIl fortsatt trene ute, men trene mer hjemme.

Jeg ønsker å kjøpe et treningsapparat: en trimsykkel/spinningsykkel. Tenker å bruke treningsvideoer sammen med syklingen.

Men spørsmålet er; hvilken sykkel bør jeg velge? Spinning eller trimsykkel mtp vektnedgang? Skal siest at jeg liker effektive økter. Er spinning da tingen? Er en sykkel til 1500 kr bra nok, eller må jeg høyt opp i pris? Ønsker ikke å spytte inn over 3000 helst. Jeg har ikke behov for noe ekstrautstyr og den slags på sykkelen. Det er nok at den er behagelig/justerbar slik at ubehageligheter/stivheter unngås, og kan sykle tungt og slakt.

Erfaringer?

Anonymous poster hash: ad557...382
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

spinningsykkel!

Glem trimsykkel, det er for pensjonister! Skal du virkelig få pulsen opp så må du gå for spinning. Gøyere er det også!

Du må nok over 1500 kr. Vil tippe hvertfall fra 3000. Du får google det litt :-) Husk at det er salg nå :-)

Anonymous poster hash: a4924...53e
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...