LilleBille Skrevet 16. mai 2004 #21 Skrevet 16. mai 2004 En smilie kan av og til si mer enn tusen ord.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #22 Skrevet 16. mai 2004 :-) :-( :o :veldigsur: :evil: :-x 8) :cry: :oops: :-? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :oops: :oops: :oops: :evil: :veldigsur: :veldigsur:
Gjest gjesta Skrevet 16. mai 2004 #23 Skrevet 16. mai 2004 Hvorfor er de så sinnsykt hyppig brukt? :klø: har dere dårlig ordforråd eller hva? Jeg synes det er ganske på trynet og lurer ¨på om dere kan begrense dere. det er ikke så kult som dere tror. Orforådet du fremviser her - ser bort i fra smileys - er ihvertfall langt i fra imponerende. Vet du hva sinnsykt egentlig er?
Gjest observatør Skrevet 16. mai 2004 #24 Skrevet 16. mai 2004 Vet du hva sinnsykdom er? Jeg vil si at det er en form for sykelig sjeletilstand, men at uttrykket nok er noget foreldet. sinnsykt er avledet fra sinnsykdom, men i en mer folkelig setting, bruker vi det som en erstatning for begrepet "veldig" Forklaring akseptert?
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #25 Skrevet 16. mai 2004 En smilie kan av og til si mer enn tusen ord. Javel, med den intensive bruken av smiley på dette forum, lurer jeg på hvor mange tusen ord dere ønsker å få med i et innlegg?
Gjest smileys? Skrevet 17. mai 2004 #26 Skrevet 17. mai 2004 1. Hadde jeg vært like plaget av smileys som du hadde vært, så ville jeg faktisk vurdert å sett meg om etter et nytt forum jeg, uten smileys, siden dette virker som et stort problem for deg. 2. Det er helt greit å ta opp problemer, men måten du fremlegger det på virker ikke akkurat seriøst, og tipper det er derfor du får så mange "seriøse" svar tilbake og.
Gjest observatøren Skrevet 17. mai 2004 #27 Skrevet 17. mai 2004 Har du fremdeles ikke skjønt det? Dette er en løktråd. Jeg har selvsagt en fetisj for smileys!
Gjest rabrabara Skrevet 17. mai 2004 #28 Skrevet 17. mai 2004 Også jeg som trodde du hadde en fetisj for å irritere på deg KG brukere...
Gjest observatøren Skrevet 17. mai 2004 #29 Skrevet 17. mai 2004 Man trenger ikke ha en fetisj for å klare å irritere på seg KG-brukere. De lar seg irritere uansett, synes det som. Det blir omtrent som med arvesynden, damned if you do and damned if you don't.
Gjest Yoni Skrevet 17. mai 2004 #31 Skrevet 17. mai 2004 Smileys gjør teksten mer levende og fargerik
Gjest gjesta Skrevet 17. mai 2004 #32 Skrevet 17. mai 2004 Vet du hva sinnsykdom er? Ja, "observatør" - jeg vet meget godt hva sinnsykdom er. Litt for godt dessverre. Poenget mitt var at du ikke akkurat fremviser noe fantastisk språk - selv om du ikke bruker et eneste smiley for å illustrere.
Gjest Catwoman Skrevet 17. mai 2004 #33 Skrevet 17. mai 2004 Tråden var vel kun en spøketråd vel? Sånn oppfattet jeg det, den ligger jo på snikk sankk og. :-)
Gjest gjesta Skrevet 17. mai 2004 #34 Skrevet 17. mai 2004 Skulle gjerne likt å slenge på en smileys for å vise hvilket "tonefall" jeg har i innleggene mine, men siden trådstarter ikke liker smileys så har jeg droppet det.
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2004 #35 Skrevet 17. mai 2004 Nei men så utrolig hyggelig at du tar hensyn til mine ønsker. Selv om jeg tviler på at du lar slike ting komme i veien om du finner det for godt Mie. Kanskje du vil anbefale meg å bruke smileys da, siden jeg har så dårlig språk? (Jeg kunne jo kanskje forsøke å få et bedre språk, da men siden det er sååå dårlig, så vet vi jo begge hva som er lettest.) Ja, siden jeg postet disse blinkefjesene føler jeg virkelig at jeg hever standarden her... Forøvrig er jeg nesten villig til å påstå at det knapt finnes innlegg som passer bedre under dette temaet enn nettopp denne diskusjonen. Dette er i sannhet snikk snakk, eller? Du har nærgående kjennskap til sinnsykdom ja, det hørtes mindre hyggelig ut.
Gjest observatør Skrevet 17. mai 2004 #36 Skrevet 17. mai 2004 Pokker, jeg glemte å skrive inn signaturen min igjen. Det var altså meg ovenfor, men det tror jeg selv jeg (på tross av mitt dårlige språk) hadde skjønt.
Gjest observatør Skrevet 17. mai 2004 #37 Skrevet 17. mai 2004 Forresten Mie, det er meg igjen du... et smiley eller en smiley? You tell me, word warrior.
Alterna Skrevet 17. mai 2004 #38 Skrevet 17. mai 2004 :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon:
Mossa Skrevet 17. mai 2004 #39 Skrevet 17. mai 2004 Hei dere!!! ...nå må dere ikke krangle mer. Det er så trist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå