AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 For snart et år siden begikk jeg muligens min livs tabbe og gikk tilsengs med kollegaen min. Vi var edrue og det skjedde etter jobb da jeg skulle vise han noe hjemme hos meg etter han kjørte meg hjem. Det "ble bare sånn" første gang og siden har det fortsatt hver gang anledningen har bydd seg. Han har vært veldig åpen om hva han syns om meg, komplimenter om alt fra utseende til ting jeg gjør. Oppmerksom og snill og gjør alt for at jeg skal ha det bra på når vi jobber sammen. Han har vært borte fra jobb i noen mnd, men kom tilbake for noen uker siden. I mellomtiden har vi ikke hatt noe med hverandre å gjøre, annet enn å møtes ved et par anledninger med resten av kollegaene. For å ikke avsløre noe har jeg vært ganske overlegen mot han. Han har derimot vært veldig fysisk på meg med mye stryk og kjærtegn, både i det skjulte og foran kollegaene våre. Vi har hatt blikkene, men ikke sagt mye. Jeg brukte de mnd han var borte på å distansere meg fra de følelsene jeg lovte meg selv at jeg IKKE skulle få for han. Jeg har lyktes sånn noenlunde...jeg skulle ihvertfall IKKE til sengs med han igjen, der lyktes jeg ikke.! Jeg håpet at han skulle være vanlig til meg og vi kunne late som ingenting da han kom tilbake, men han var akkurat "der vi slapp" og begynte med en gang. Det ble vanskelig for meg og holde på mitt eget løfte og svak som jeg er var vi etter kort tid i seng igjen. Det er ikke rart å jobbe med han selv om vi har vært til sengs. Vi jobber ofte bare oss to og snakker som vanlig og jobber bra sammen. Vi har blikkene, men vi skjuler en hemmelighet for de andre, så på det viset får vi et litt annerledes forhold. Så til poenget med det hele.. Jeg kjenner jeg ikke klarer dette mer, fordi jeg vet at det er begrenset hvor lenge jeg klarer og holde følelsene på avstand. Jeg har slitt en god del for å overbevise meg selv at begjæret vi har for hverandre er en ting og følelser en annen og at de to fint kan skilles.. Etter han kom tilbake merker jeg at vi kanskje kommer til å rote oss inn i noe vi kanskje ikke har godt av. Vi er begge voksne, men av forskjellige grunner kan det ikke bli oss, så jeg kjenner nå at det er på tide å avslutte dette selv om jeg egentlig ikke vil. Det er en forferdelig følelse jeg sitter med. Jeg skulle ønske jeg kunne skru av følelsene og fortsette med det vi holder på med, men det går ikke lenger. Jeg grubler og grubler på hvordan jeg skal få sagt det, vi skal jobbe sammen senere også... Det er så jeg blir kvalm.. Noen som har noen råd, ord, ett eller annet..? Anonymous poster hash: 940e6...7fb Anonymous poster hash: 693f5...070
Nettinettet Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Hvorfor lage så mye drama ut av det. Dere er voksne mennesker. Si at du ikke ønsker å fortsette lenger, men at du håper dere kan være venner og fungere som vanlig på jobb. Og så er det opp til deg å opprettholde det og holde en god tone mellom dere ved å oppføre deg normalt mot han. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Hvorfor kan du ikke få følelser for han? Hvis han er grei og kjekk (som han tydeligvis er), hva er problemet? Du kan jo be han bort til deg, og si at dere på snakke sammen i en alvorlig tone. Da skjønner han nok hva du vil fram til før han kommer til deg. Det beste er å si det rett ut, at du beklager men at dette funker ikke lengre. Men hvis grunnen til at du vil avslutte er at du er redd for forhold eller noe, så må du ikke la den e sjangsen gå fra deg hopp i det og se hva som skjer! Er det andre grunner for at du ikke ønsker at det skal utvikle seg så er nok det beste å si det på den måten jeg beskrev det ovenfor. Lett er det ikke, men bare du forklarer situasjonen og sier at du ønsker at dere skal fortsatt være venner og kunne jobbe sammen i en grei tone, så skal det nok gå bra!Anonymous poster hash: 11cf3...2f9 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Hvorfor lage så mye drama ut av det. Dere er voksne mennesker. Si at du ikke ønsker å fortsette lenger, men at du håper dere kan være venner og fungere som vanlig på jobb. Og så er det opp til deg å opprettholde det og holde en god tone mellom dere ved å oppføre deg normalt mot han. Hadde det vært så enkelt hadde jeg nok ikke skrevet innlegget her inne.. Ts Anonymous poster hash: 5e502...786
Nettinettet Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Hadde det vært så enkelt hadde jeg nok ikke skrevet innlegget her inne.. TsAnonymous poster hash: 5e502...786 Vel jeg er ikke så sikker. Ofte kompliserer vi ting mye mer fordi vi ønsker å ha litt drama i livet.. selv om vi sier at vi ikke vil ha det. For så enkelt er det faktisk hvis du velger å gjøre det enkelt. Du må bestemme deg for hva du vil og så er det bare å gjøre det. Enten satse på forholdet, eller droppe det. Enkelt!
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Hvorfor kan du ikke få følelser for han? Hvis han er grei og kjekk (som han tydeligvis er), hva er problemet? Du kan jo be han bort til deg, og si at dere på snakke sammen i en alvorlig tone. Da skjønner han nok hva du vil fram til før han kommer til deg. Det beste er å si det rett ut, at du beklager men at dette funker ikke lengre. Men hvis grunnen til at du vil avslutte er at du er redd for forhold eller noe, så må du ikke la den e sjangsen gå fra deg hopp i det og se hva som skjer! Er det andre grunner for at du ikke ønsker at det skal utvikle seg så er nok det beste å si det på den måten jeg beskrev det ovenfor. Lett er det ikke, men bare du forklarer situasjonen og sier at du ønsker at dere skal fortsatt være venner og kunne jobbe sammen i en grei tone, så skal det nok gå bra!Anonymous poster hash: 11cf3...2f9 Takk for gode råd Tanken på å ha et forhold til en kollega skremmer meg med tanke på jobbsituasjonen. Jeg tviler på at jobben tillater et forhold mellom kollegaer og jeg har ingen planer om å bytte jobb eller endre på det jeg har i jobben pr Idag. Til det trives jeg for godt og er ikke villig til å la en mann komme mellom det. Ts Anonymous poster hash: 5e502...786
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Takk for gode råd Tanken på å ha et forhold til en kollega skremmer meg med tanke på jobbsituasjonen. Jeg tviler på at jobben tillater et forhold mellom kollegaer og jeg har ingen planer om å bytte jobb eller endre på det jeg har i jobben pr Idag. Til det trives jeg for godt og er ikke villig til å la en mann komme mellom det. Ts Anonymous poster hash: 5e502...786 Det skjønner jeg. Kansje du burde ta opp dette med han når du skal snakke med han? For alt du vet så kansje han ønsker å bytte jobb? Uansett så vet jeg at det er vanskelig å snakke om. Og du kommer nok til å ha en klump i magen. Men etter samtalen, om det vender den ene veien eller den andre så kommer du til å føle deg bra for å ha snakket ut Selv håper jeg jo på at han kan skifte jobb da.. Haha Ønsker deg lykke til! Håper alt går bra og at du oppdaterer her etterpå KlemAnonymous poster hash: 11cf3...2f9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Hvorfor har du 2 ab-koder i det samme innlegget?Anonymous poster hash: 7d843...c81
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 Hvorfor har du 2 ab-koder i det samme innlegget? Skjønner ikke helt hva du snakker om, men om du tror jeg svarer på mine egne innlegg, er svaret nei. TsAnonymous poster hash: 7d843...c81 Anonymous poster hash: 5e502...786
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 Anonymous poster hash: 5e502...786 Veldig off topic da, men nei, mener ikke det. Se på det første innlegget ditt. To forskjellige koder..Anonymous poster hash: 7d843...c81
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 Veldig off topic da, men nei, mener ikke det. Se på det første innlegget ditt. To forskjellige koder..Anonymous poster hash: 7d843...c81 Aner ikke, ikke bryr jeg meg heller.. TsAnonymous poster hash: 5e502...786
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Det skjønner jeg. Kansje du burde ta opp dette med han når du skal snakke med han? For alt du vet så kansje han ønsker å bytte jobb? Uansett så vet jeg at det er vanskelig å snakke om. Og du kommer nok til å ha en klump i magen. Men etter samtalen, om det vender den ene veien eller den andre så kommer du til å føle deg bra for å ha snakket ut Selv håper jeg jo på at han kan skifte jobb da.. Haha Ønsker deg lykke til! Håper alt går bra og at du oppdaterer her etterpå KlemAnonymous poster hash: 11cf3...2f9 [ Hadde bestemt meg for å ta det opp idag, men hver gang jeg skulle til å si det, så klarte jeg det bare ikke. Nesten så det kunne høres at jeg svelget ordene og begynte å snakke om andre ting istede.. Anonymous poster hash: 5e502...786
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #13 Skrevet 4. januar 2014 Oppdater oss da Anonymous poster hash: dca44...c8f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #14 Skrevet 4. januar 2014 Hvorfor har du 2 ab-koder i det samme innlegget?Anonymous poster hash: 7d843...c81 Man får to ab-koder i innlegget dersom man forhåndsviser det for seg selv før posting, og dersom noen av faktorene for endring av kode slår inn vil de sikkert kunne bli ulike. Anonymous poster hash: 7f0d2...f0f 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #15 Skrevet 6. januar 2014 Oppdater oss da Anonymous poster hash: dca44...c8f Jeg "svelget" ordene å klarte ikke si noe den dagen jeg virkelig hadde bestemt meg for å si at vi ikke kunne fortsette, det var som om noe stoppet meg.. Det var kanskje likeså greit, for de siste dagene har han gitt meg små signaler som har fått meg på litt andre tanker. Vi har pratet endel om private ting som vi ikke har gjort før og han viser med handlinger at han bryr seg om meg ( ikke bare som sexpartner) uten at han sier så mye. Jeg merker han "trår litt mer varsomt" nå enn før ( ikke bare den flørte/tulle holdningen) vi har litt mer ordentlige samtaler om interesser osv. Han foreslo tilogmed at vi kunne møtes en dag på fritiden med vår felles interesse. Jeg kjenner at uansett hva intensjonen hans med det er, om det er for å være grei, kollegial eller om det skulle være starten på noe annet, så synes jeg det er helt greit. Så får vel tiden vise hva som skjer videre TsAnonymous poster hash: 5e502...786
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #16 Skrevet 7. januar 2014 Så spennende!! Lykke til! Anonymous poster hash: 11cf3...2f9
Inwe Skrevet 7. januar 2014 #17 Skrevet 7. januar 2014 Hvorfor tror du ikke jobben din tillater forhold mellom kollegaer? Er sånt normalt? Tror aldri jeg har hatt en jobb det ikke finnes kjærestepar på. 1
Mermaid Blues Skrevet 7. januar 2014 #18 Skrevet 7. januar 2014 (endret) Hvorfor tror du ikke jobben din tillater forhold mellom kollegaer? Er sånt normalt? Tror aldri jeg har hatt en jobb det ikke finnes kjærestepar på. Jeg har hatt en jobb hvor det var retningslinjer for dette, men det var kun forhold mellom en ansatt og den ansattes nærmeste leder, altså hvor det kan være potensiale for at særbehandling/forskjellsbehandling kunne forekomme. Forhold mellom en vanlig ansatt og en annen leder (som ikke hadde direkte ansvar for den ansatte) var helt greit, og samme med forhold mellom folk i forskjellige avdelinger eller på forskjellige team, eller to ledere Og dersom det skulle utvikle seg et forhold mellom en ansatt og nærmeste leder kunne vedkommende ansatt bytte team/avdeling uten problem. Ble flere par der, og det ordna seg alltids Håper det ordner seg for dere TS, synes historien høres koselig ut Endret 7. januar 2014 av Mermaid Blues
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå