Gå til innhold

Wow, vannvekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La ikke på meg noe i jula hvor jeg pøste på med ubegrensa kalorier og karbohydrater. Tro meg, jeg spiste MYE. På nyttårsaften spiste jeg derimot moderat mengde middag og dessert, men drakk en god del alkohol på kvelden. I løpet av et døgn la jeg på meg 3 kg som enda er der.. Begynner nå å frykte at dette ikke er vannvekt, men det må det vel være?

Anonymous poster hash: 216fa...193

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tror heller du skal slutte å si at du ikke har lagt på deg i jula.

Anonymous poster hash: 708a3...17b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La ikke på meg noe i jula hvor jeg pøste på med ubegrensa kalorier og karbohydrater. Tro meg, jeg spiste MYE. På nyttårsaften spiste jeg derimot moderat mengde middag og dessert, men drakk en god del alkohol på kvelden. I løpet av et døgn la jeg på meg 3 kg som enda er der.. Begynner nå å frykte at dette ikke er vannvekt, men det må det vel være?

Spørs om du måler deg fast, men vi er fremdeles på andre nyttårsdag så noe vil nok være vannvekt, noe hvor full du er i magen men du har sannsynligvis lagt på deg litt og.

Anonymous poster hash: 0f9b2...375

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tror heller du skal slutte å si at du ikke har lagt på deg i jula.

Anonymous poster hash: 708a3...17b

Jeg har da veid meg på flere vekter etter jul?

AnonymBruker
Skrevet

På morningen 31.desember veide jeg 50kg, og på kvelden 1. Januar veide jeg 53kg. (Må bare nevne at jeg enda ikke har fått "tømt" meg meg verken maten jeg spiste på nyttår eller igår). Mye av dette må vel være vann?

AnonymBruker
Skrevet

Vann og matvekt.

Anonymous poster hash: 2d873...573
  • Liker 1
Skrevet

Du kan ikke sammenligne vekta om morgenen og vekta om kvelden. Vei deg heller bare om morgenen.

• Liker 2
Skrevet

Herreguuuud... :roll:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her har vekta gått ned 4,9 siden kvelden den 27. Eg hadde gått opp vel 8 kg på eit par uker,så det er ganske så sikker vatenvekt ts. Så ta det heilt med ro.Det vil nok forsvinne ganske så rask igjen.

Anonymous poster hash: 5c0af...1bb
AnonymBruker
Skrevet

Du legger ikke på deg over natta. De ekstra kaloriene fra jula blir ikke omgjort til fett med en gang, så kiloene kommer snikende innpå, sakte men sikkert. Om du har spist mye karbs, er det sannsynlig at en del kan være vannvekt og.

Anonymous poster hash: 3e70a...a7b
AnonymBruker
Skrevet

Du legger ikke på deg over natta. De ekstra kaloriene fra jula blir ikke omgjort til fett med en gang, så kiloene kommer snikende innpå, sakte men sikkert. Om du har spist mye karbs, er det sannsynlig at en del kan være vannvekt og.

Anonymous poster hash: 3e70a...a7b

Så overskuddet i jula kommer ikke før nå? Har btw gått ned 1,5kg nå, sist jeg sjekket:) så mye var nok vann/mat.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg la på meg minst 5 kg vannvekt i jula. (Pr i dag 5 kg, men tror det er mer siden jeg er tilbake normalvekt nå, men fremdeles holder vann)

Noe hormonellt, noe på grunn av salt, og noe på grunn av økt karbohydratinntak.

Anonymous poster hash: 99be5...107

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...