Gå til innhold

Er han en player?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som nysingel har jeg visst mye å lære.. Han derimot, har vært singel i 10 år.

Møtte ham på ettersommeren. Han var glad, aktiv, utadvent, bereist og tydeligvis erfaren. Kontaktet meg på FB og sms, skrev ganske freidig. Jeg likte det, men var skeptisk og tilbakeholden. Han sa selv at han var en jeger.. Etter hvert har vi snakket en del sammen, men fortsatt skriver vi mest. Samtalene er blitt mer intime også.
Han jobber i utlandet, og bor der deler av året. Ba meg å bli med i jula. Det kunne jeg ikke pga. familien. Han synes jeg er "veldig etablert".. Hver dag sender han sms og bilder fra steder han er på. Om kvelden chatter vi via FB. Det er han som klikker på fordi jeg tenker han vil skrive og svare venner først.

For få kvelder siden skrev han "sånn vil jeg ikke ha det".. Jeg var pålogget, men skrev mail til ham. Da jeg skrev det, var han blid igjen. Kvelden etter klikket jeg på ham da han ble aktiv. I samtalen skrev han at han likte livet sitt. Jeg svarte at det forsto jeg, at jeg ikke skulle ta fra ham friheten. Svaret hans var "Det er motsatt". Han skrev videre at han vil ha meg, for alltid.. Et seriøst forhold, skrev han. Jeg ble glad, og sa det. Nyttårsaften sendte jeg ham sms, at jeg elsket ham.. Vet det, svarte han, min kjære kvinne for alltid..

Så hørte jeg ikke noe fra ham i hele går, for aller første gang. I dag kom sms, han hadde vært på besøk, tenkte på "langbente, sexy meg", kyss.. Ser han har vært innom FB, men har ikke lagt igjen melding, som han har brukt å gjøre.

Er jeg altfor skeptisk, eller er det noe jeg ikke har forstått??..

Anonymous poster hash: 342e9...653

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du møtt han i virkeligheten??

AnonymBruker
Skrevet

Har du møtt han i virkeligheten??

Han er fra samme stedet som meg, og jeg har alltid visst hvem han er. Er kjent som en damevenn, og datet en venninne av meg året før. Hun er ikke min type, sier han om henne.

Vi var sammen de ukene han var her på ferie i sommer, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Kjent som en damevenn? En som er venn med damer?

Hørtes skumnelt ut. Kanskje du havner i vennesonen hans du og da?

Anonymous poster hash: bc60d...37f

Skrevet

Han er fra samme stedet som meg, og jeg har alltid visst hvem han er. Er kjent som en damevenn, og datet en venninne av meg året før. Hun er ikke min type, sier han om henne.

Men hvordan kan du elske en person som du er usikker på, og som du bare var sammen med i noen uker? Selv om du vet hvem han er, kjenner du han jo ikke.. Jeg tror dere begge lever i en liten boble hvor dere drømmer om at dere er rett for hverandre, men ikke har lyst til å finne ut av det.

Du bør finne ut om du vil bli kjent med han og finne ut av hvem han er, og reise til han / få han på besøk. Å drive å ha et forhold over sms er ikke sunt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres shady ut. En som ikke vil binde seg. Han heter vel ikke Jarle?

Anonymous poster hash: 3e467...504
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En av livets glade gutter, vil jeg si :danse: Og ja, det er skummelt. Og nei, vennefellen går jeg ikke i en gang til.. noe lærer en i ekteskapet også..

AnonymBruker
Skrevet

Uff,det er så slitsomt med slike typer...Kan godt hende han liker deg,men når tiden nærmer seg for å ta steget fullt ut får han kalde føtter. Ikke uvanlig blant playere og de som liker å jakte...

Ser en del likhetstrekk med en jeg møtte. Han var veldig intens i begynnelsen. Vi datet litt og deretter ble det mer stille. Så dukket han opp igjen og sa han ville ha et seriøst forhold og satse på meg. Han var ferdig med å date andre og skulle slette nettdating profilen sin sa han.

Deretter: Stille i ukesvis...Ikke en sms eller noe. Han kom tilbake litt senere og sa han var så glad i meg,men hadde for mange problemer nå til å kunne forplikte seg.

TS:Tror jeg ville unngått å ta kontakt om jeg var deg.La ham komme til deg neste gang og spør rett ut hva han vil.

Anonymous poster hash: 85a17...d6f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan kan du elske en person som du er usikker på, og som du bare var sammen med i noen uker? Selv om du vet hvem han er, kjenner du han jo ikke.. Jeg tror dere begge lever i en liten boble hvor dere drømmer om at dere er rett for hverandre, men ikke har lyst til å finne ut av det.

Du bør finne ut om du vil bli kjent med han og finne ut av hvem han er, og reise til han / få han på besøk. Å drive å ha et forhold over sms er ikke sunt!

Du er inne på noe her, Nettinettet. Ord kan forføre, sånn er det. Jeg vet bare hva jeg føler og tenker nå. Midt i det er jeg realist. Jeg har lyst til å finne ut, men er veldig redd for å bli såret. Er redd at han har vært ungkar for lenge, at han raskt flytter til neste "blomst".

Takk for svar. Ser at det kan synes enkelt. Føles ikke enkelt.

Skrevet

Høres shady ut. En som ikke vil binde seg. Han heter vel ikke Jarle?

Anonymous poster hash: 3e467...504

Hihi.. han heter ikke Jarle :blomst: Jeg vil ikke binde meg jeg heller, bare ha et seriøst, ærlig og fortrolig forhold.

Skrevet

Uff,det er så slitsomt med slike typer...Kan godt hende han liker deg,men når tiden nærmer seg for å ta steget fullt ut får han kalde føtter. Ikke uvanlig blant playere og de som liker å jakte...

Ser en del likhetstrekk med en jeg møtte. Han var veldig intens i begynnelsen. Vi datet litt og deretter ble det mer stille. Så dukket han opp igjen og sa han ville ha et seriøst forhold og satse på meg. Han var ferdig med å date andre og skulle slette nettdating profilen sin sa han.

Deretter: Stille i ukesvis...Ikke en sms eller noe. Han kom tilbake litt senere og sa han var så glad i meg,men hadde for mange problemer nå til å kunne forplikte seg.

TS:Tror jeg ville unngått å ta kontakt om jeg var deg.La ham komme til deg neste gang og spør rett ut hva han vil.

Anonymous poster hash: 85a17...d6f

Takk for råd, det følger jeg. Nå venter jeg.. fælt, men sånn må det være.

AnonymBruker
Skrevet

Her har du ingen grunn til å bekymre deg trådstarter :).

Og hva er det med dere som oppfører dere som om vennskap med noen av motsatt kjønn er et problem og at man kan havne i "vennesonen"?

Skiller da selv helt fint og klart mellom mannlige venner som jeg kun har et platonisk forhold til, og menn jeg eventuelt dater! Men vennskap med den man dater er også en fin plattform å etablere.

Verken kysser, tenker på eller flørter veldig med rene mannlige venner. Men hadde ikke ønsket å være dem foruten.

Anonymous poster hash: 9426f...e1b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her har du ingen grunn til å bekymre deg trådstarter :).

Og hva er det med dere som oppfører dere som om vennskap med noen av motsatt kjønn er et problem og at man kan havne i "vennesonen"?

Skiller da selv helt fint og klart mellom mannlige venner som jeg kun har et platonisk forhold til, og menn jeg eventuelt dater! Men vennskap med den man dater er også en fin plattform å etablere.

Verken kysser, tenker på eller flørter veldig med rene mannlige venner. Men hadde ikke ønsket å være dem foruten.

Jeg verken kysser, tenker på, har fantasier om, sex med eller råflørter med mannlige venner- skulle det stå. Det gjør jeg kun med noen jeg er tiltrukket av/ dater.

Skrevet

Du er inne på noe her, Nettinettet. Ord kan forføre, sånn er det. Jeg vet bare hva jeg føler og tenker nå. Midt i det er jeg realist. Jeg har lyst til å finne ut, men er veldig redd for å bli såret. Er redd at han har vært ungkar for lenge, at han raskt flytter til neste "blomst".

Takk for svar. Ser at det kan synes enkelt. Føles ikke enkelt.

En mann som er interessert viser det, tro meg.. så lenge man ikke skremmer dem ved å bli for intens osv da.. :) Jeg blir bare veldig bekymret når du føler at du elsker han, for da tror jeg ikke det er han, men tanken om hvem han kan være du elsker. En av de viktigste tingene jeg har sett i kjærligheten er at det er viktig å vite kontra å tro..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En mann som er interessert viser det, tro meg.. så lenge man ikke skremmer dem ved å bli for intens osv da.. :) Jeg blir bare veldig bekymret når du føler at du elsker han, for da tror jeg ikke det er han, men tanken om hvem han kan være du elsker. En av de viktigste tingene jeg har sett i kjærligheten er at det er viktig å vite kontra å tro..

Nettinettet, alltid så fine svar. :blomst: Skulle ønske du var venninna mi :hug:

(Ja, jeg er hokjønn :fnise:

Anonymous poster hash: 82a80...aad

Skrevet

Nettinettet, alltid så fine svar. :blomst: Skulle ønske du var venninna mi :hug:

(Ja, jeg er hokjønn :fnise:

Anonymous poster hash: 82a80...aad

Naaw.. jeg kan være online venninnen din vet du.. ;) så bare bruk meg når du trenger noen å dele tankene dine med :)

Skrevet

Naaw.. jeg kan være online venninnen din vet du.. ;) så bare bruk meg når du trenger noen å dele tankene dine med :)

Kanskje plasserer jeg dette innlegget feil.. vet neimen ikke hva "multisitat" er.. :)

Takk dere som har svart meg :) Det jeg gjorde var å skrive til ham at "sånn vil jeg ikke ha det.."

Har mottatt mange sms etter det, og telefon i går kveld. Full musikk i bakgrunnen, han er jo i Spania.

Så har jeg snakket med en god mannlig venn. Han sier jeg skal relaxe, se det hele an.. Treffe ham i januar, som han har foreslått, og se om kjemien fortsatt er der. Samtidig være forberedt på at han som ungkar kan ha flere. Altså må jeg beskytte meg selv følelsesmessig.

Det vil jeg gjøre. Vise ham min selvstendighet, men også ha det moro. Prøve og feile.

Takk, dere som ga meg innspill. Trengte det :)

• Liker 1
Skrevet

Da burde du vel holde deg unna.

Skrevet

Da burde du vel holde deg unna.

Hvorfor skulle jeg holde meg unna? Livet er et sjansespill, så får jeg ta nedturer og sorger med. Etter samtale med venn i dag er jeg kommet til at det må være slik. Jeg liker ham, han utfordrer, han er frekk og sexy, klok.. Så hva har jeg å tape? Ingenting, uansett :)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle jeg holde meg unna? Livet er et sjansespill, så får jeg ta nedturer og sorger med. Etter samtale med venn i dag er jeg kommet til at det må være slik. Jeg liker ham, han utfordrer, han er frekk og sexy, klok.. Så hva har jeg å tape? Ingenting, uansett :)

Nei vel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...