Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Idag hadde jeg en liten handletur på lokalbutikken. Det var lite kunder og 2 kasser var åpne. Jeg la varene mine på varebåndet og mens kunden foran meg betalte, kom det en dame fra utsiden og presset seg frem med kortet sitt.

Kan jeg bare ta ut 250 kroner sa hun til jenta som betjente kassen.

Før kassejenten fikk svart sa jeg ganske høyt og surt at -du kan gå bak meg i køen og vente som alle andre. Ikke fordi jeg hadde det travelt eller noe, men jeg syntes at hun kunne spurt meg om det var greit ikke bare presset seg frem. Hun sa da at hun skulle betale der borte men kortterminalen ikke virket.

Javel om du hadde spurt meg først skulle du fått komme foran for jeg blir så sur når folk mener deres tid er så mye viktigere enn min. Spør først så går det somregel bra, frekke dame.

Ungene mine som var med syntes det var frekt av meg og at jeg var unødvendig sur. Begynte å tvile da om jeg gjorde det rette.

Anonymous poster hash: 6876c...389
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gjort det samme, hun var uhøflig først! :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun var uhøflig men jeg kan forstå henne også hvis hun skulle betale noe et annet sted og minibanken fungerte ikke så kan hun ha blitt stresset.stress kan få oss mennesker til å oppføre oss hensynsløst noen ganger.Bare se i trafikk der er det fritt fram for drittsekker.

Anonymous poster hash: b61a0...629

• Liker 1
Skrevet

Spør man pent på forhånd, så er det greit. Bare brøyter man seg foran i køen, så er det ikke greit. Men jeg hadde trolig bare holdt kjeft og irritert meg for meg selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syntes ikke du er hakket bedre om første reaksjonen din var å være sint og uhøffelig.

Anonymous poster hash: fd4a3...352
  • Liker 2
Gjest Awzm me
Skrevet

Syntes ikke du er hakket bedre om første reaksjonen din var å være sint og uhøffelig.

Anonymous poster hash: fd4a3...352

Enig, går an å si i fra uten å være sint.

Skrevet

Er enig i at det var uhøflig, men det var måten du sa i fra på også. Da var du akkurat like ille som henne. Går an å si i fra på en ordentlig måte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...