Gjest Bringebær55 Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 (endret) Det finnes mange innlegg om erfaringer rundt det å fjerne mandlene, men jeg har nå vært igjennom GANSKE mye og ikke funnet noe som kan gi meg svar på det jeg lurer på. 16 desember var jeg på Ahus og fikk fjernet mandlene (herlig tidspunkt må jeg si) og alt gikk vel som det skulle vil jeg tro. 22 des. var jeg ute å handlet julegaver på storsenteret, så jeg vil nå tro jeg var en av de heldige hva smerter angår. Problemer er jo at at jeg kun har smak ytterst på tunga, resten av tunga føles det ut som det ligger et tjukt lær lag eller belegg. Og dette gjør at alt jeg putter i munnen smaker dritt, det smaker som skorpene. Jeg spiser kun for å ikke gå sulten, og jeg må gi meg når brekningene kommer. Jeg føler meg jo så frisk og fin, men det tærer fælt på psyken min at alt smaker vondt. Jeg blir deppa hver gang jeg kjenner sulten komme, og det blir en trykket og rar stemning rundt middagsbordet. Jeg vet at det ikke er uvanlig at man får endret smaken etter en sånn operasjon, men jeg blir gal av dette!!! Så er det noen andre som opplevde det samme som kan forsikre meg om at dette snart vil gå over og at jeg i nærmeste fremtid kan nyte et glass med melk, appelsinjuice eller favoritten cola? At middagene snart vil smake noe annet enn varm skorpe? Endret 2. januar 2014 av Plulakken
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 joda, det går over.. Man får jo et satans belegg på tunga som sitter skikkelig, og som naturligvis hemmer smakssansen. jeg klarte knapt få i meg mat på 14 dager og raste ned 11 kg. husker ikke smaken som et stort problem, men derimot den gnagende sulten. husker også at jeg slet med å få det belegget bort den første tida for jeg klarte knapt å strekke tunga ut pga sårene. så det var vanskelig å pusse den. men etter et par-tre uker bør ting begynne å falle på plass.. godt å være kvitt mandelskiten i alle fall Anonymous poster hash: 2b6f7...c45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå